Obrazem: Nový terminál autovlaku v pražské Michli odbavil prvních tisíc vozidel

Nový terminál autovlaků ČD v depu v Michli. Pramen: České dráhyNový terminál autovlaků ČD v depu v Michli. Pramen: České dráhy

Terminál autovlaků byl až do poloviny loňského prosince na pražském hlavním nádraží, musel se ale přestěhovat.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
timom25

Náhodou, je možné nakladať dva vlaky súčasne? Resp. to do budúca rozšíriť?

J.K.

Škoda že nejsou autovozy třeba na tom vlaku do Belgie, to bych jel hned…

Petr Šimral

Dnes jsem na nej z Turnovske hospody koukal 😀

Michal

Z terminálu jsem jel nedávno. Vlastní odbavení je pokrok, ale má to mouchy. Snad se alespoň některé povede vyřešit: 1. Okolí je nehostinné a v noci tam čekat je o strach. 2. Šíbování vozů mezi Michlí a Hlavním nádraží trvá opravdu hodně dlouho. V Košicích je oproti tomu nakládka v příjemně dochozí vzdálenosti od nádraží. Šíbování téměř není. 3. Při najíždění na rampu vozu směr Poprad částečně vadí plot, který ne úplně dobře navazuje na nájezdy vozu. Hlavně při couvání z horní plošiny to může některým řidičům vadit. 4. Pracovníci nakládky nejdříve naloží jeden vůz, zajistí auta, rampu, zavřou bránu… Číst vice »

Zbyněk

To vychází na nějakých 20 vozidel denně. Jezdí běžně více jak dva autovozy? Jinak to ukazuje na plně naplněnou kapacitu dvou autovozů po celou dobu provozu.

Jirka

Co jsem vidal na hlavaku výkladu vždy ráno, tak byly autovlaky dost plné, takže to asi sedí.

SpitiPater

Zatím jsem teď vezl vždy 3 autovozy plné, ale už jsem viděl jednou 443 o dvou vozech.

Hrozen

A jako bonus tímhle vlastně vznikla možnost, jak se jako běžný cestující svézt až na odstavné, což doteď bylo vyhrazeno akorát zaměstnancům.

SpitiPater

Ano, dá se říci, že je to taková atrakce-exkurze po ONJ.