Obrazem: Nový terminál autovlaku v pražské Michli odbavil prvních tisíc vozidel
Nový terminál autovlaků ČD v depu v Michli. Pramen: České dráhy

Terminál autovlaků byl až do poloviny loňského prosince na pražském hlavním nádraží, musel se ale přestěhovat.
Náhodou, je možné nakladať dva vlaky súčasne? Resp. to do budúca rozšíriť?
Škoda že nejsou autovozy třeba na tom vlaku do Belgie, to bych jel hned…
Dnes jsem na nej z Turnovske hospody koukal 😀
Z terminálu jsem jel nedávno. Vlastní odbavení je pokrok, ale má to mouchy. Snad se alespoň některé povede vyřešit: 1. Okolí je nehostinné a v noci tam čekat je o strach. 2. Šíbování vozů mezi Michlí a Hlavním nádraží trvá opravdu hodně dlouho. V Košicích je oproti tomu nakládka v příjemně dochozí vzdálenosti od nádraží. Šíbování téměř není. 3. Při najíždění na rampu vozu směr Poprad částečně vadí plot, který ne úplně dobře navazuje na nájezdy vozu. Hlavně při couvání z horní plošiny to může některým řidičům vadit. 4. Pracovníci nakládky nejdříve naloží jeden vůz, zajistí auta, rampu, zavřou bránu… Číst vice »
To vychází na nějakých 20 vozidel denně. Jezdí běžně více jak dva autovozy? Jinak to ukazuje na plně naplněnou kapacitu dvou autovozů po celou dobu provozu.
Co jsem vidal na hlavaku výkladu vždy ráno, tak byly autovlaky dost plné, takže to asi sedí.
Zatím jsem teď vezl vždy 3 autovozy plné, ale už jsem viděl jednou 443 o dvou vozech.
A jako bonus tímhle vlastně vznikla možnost, jak se jako běžný cestující svézt až na odstavné, což doteď bylo vyhrazeno akorát zaměstnancům.
Ano, dá se říci, že je to taková atrakce-exkurze po ONJ.