Obrazem: Nové BEMU od Škody, Vectrain a jednotky pro Polsko. V Gdaňsku začala největší železniční přehlídka

Jednotka Stadler Flirt pro Trenitalia, jednotka Elf od Pesy pro Lodž a Newag Impuls. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czJednotka Stadler Flirt pro Trenitalia, jednotka Elf od Pesy pro Lodž a Newag Impuls. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Z Česka se na veletrhu Trako představuje přes 40 firem.

Odebírat
Upozornit na
guest
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kicruj

Já docela rád jezdím i Impulsem, ale musím říct, že je opravdu časté, že jsou některé z dvěří mimo provoz.

Kicruj

Tvrzení není pravdivé: „Letos jde poprvé v historii možné dojet na veletrh z Česka přímo díky loni zavedeným spojům Baltic Express. “ Ještě loni jezdil Sobieski z Vídně do Gdyně zastavující na obvyklých EC zastávkách na trati Břeclav Bohumín.

Chleba Nakup

Úsek Břeclav – Bohumín je totiž čistokrevná Asie, takže je to správně.

TPal.

Já jsem zvědavý na ten vagón 1.třídy. Pokud jsem pochopil dobře, tak to má být prototyp z 300-kusové objednávky s upraveným interiérem. Snad se povedl!

vlachjan

Srovnání s CJ bude jistě zajmavé.

Jakub

To wagon drugiej klasy. Na Rynku Kolejowym można już zobaczyć zdjęcia wnętrza

Milan

Jsou tam vylepšení, ale rozhodně to není ten radikálně nový interiér, který nám byl slibován. Už jsem slyšel zklamání ohledně vozu FPS 2. třídy.

El Barto

Čím se vlastně liší 690.0 od 690.2? Nebo to zatím nebylo zveřejněno?

Kubrt

Tím, že už není třeba se tvářit, že 690.247 je skoro to samý, jako 650.246.

El Barto

Je fakt, že tyto fígle MS kraje mě mohly napadnout 🙂 Ale třeba vidím chybějící jedny dveře na boku, tak jestli tam není ještě něco dalšího.

Kubrt

Dle wiki tam má být150 sedadel (690.2 má 140 sedadel), což by odpovídalo těm dveřím (i když já tedy na té fotce nejsem schopen chybějící dveře poznat).

MiPol

Tady už ty chybějící dveře poznat jde: https://tinyurl.com/yc89nn5z

El Barto

Z té fotky to jde rozeznat hodně těžko, ale v nedávném videu pro časopis ABC z továrny Škody Transportation je to na jedné z rozpracovaných jednotek vidět lépe, viz odkaz.

https://youtu.be/GT5TX3_BKqQ?feature=shared

Movia

Na posledním obrázku není Alstom Lint, ale Bombardier Talent 😉

czhunter

A je zajímavé, jak po skoro 30 letech vypadá pořád skvěle.

Kolika vlakům (ale třeba i autům) se to povedlo, po tak strašně dlouhé době vypadat pořád moderně … palec nahoru designérům co ho dělali.

czhunter

On i ten Elf vypadá dobře, ale všechny ty vroubky na čele jsou dobré na to, aby se v nich držel bordel a špína – takže bude dost těžké to čelo udržovat čísté – na tohle tvůrci Talentu mysleli.

Happy

Souhlas. Bohužel pokud vedle sebe postavím Talenta či Desiro a Pantera a zeptám se železniční nepolíbeného člověka, které vozidlo je mladší, tak hádejte co odpoví…

Chleba Nakup

Panter?

Juraj

U této generace pantera se nepovedla ta světla. Vím, že někomu se líbí „dravý“ výraz, ale je to takové samoúčelné a ty šrouby křičí do dálky „my tady nejsme!“

Naštěstí u nové BEDMU pro RJ už to zase vypadá trochu lépe. I tak je to docela konzervativní design.

Doktor Trychtýř

On tu jednotku nevyvinul dokonce ani Bombardier, ale Waggonfabrik Talbot 🙂 TALENT je zkratka pro TALbot LEichter Nahverkehrs-Triebwagen.

Doktor Trychtýř

Myslím, že s tímto konkrétním kusem mimo jiné jezdil Regiojet na západním Slovensku.