Obrazem: Největší parkoviště v Česku.  Couvání 350 metrů po vagónech i stání jako „rybí kost“

Zhruba polovina vozů z Kolína odjíždí vlakem. Znamená to jízdu po horním patře autovozů, často až 350 metrů. Při příjezdu vozů do Kolína se musí vycouvat. Foto: GefcoZhruba polovina vozů z Kolína odjíždí vlakem. Znamená to jízdu po horním patře autovozů, často až 350 metrů. Při příjezdu vozů do Kolína se musí vycouvat. Foto: Gefco

Pokud jezdíte novější Toyotou, Citröenem, Peugetoem, Fordem či Nissanem, s velkou pravděpodobností tu vaše auto alespoň pár dní stálo. Rozlehlé

1 Komentář
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
LuKo

Při plánování a výstavbě automobilky se uvažovalo i o zařízení, které by „poroučelo větru a dešti“. V případě hrozby krup by střílelo do mraků patrony s chemickými látkami, které by zabránily tvorbě krup a ty místo toho spadly jen jako neškodný déšť. Nakonec se od tohoto plánu upustilo, údajně by se nevyplatil. Je fakt, že za celou dobu existence automobilky zde žádné masivní krupobití, které by poškodilo zaparkovaná auta, nebylo.