Obrazem: Necelých 20 let FLIRTování. Stadler Rail překonal hranici 2500 prodaných jednotek

První jednotka FLIRT pro S-Bahn v okolí Zugu. Foto: Stadler RailPrvní jednotka FLIRT pro S-Bahn v okolí Zugu. Foto: Stadler Rail

Z jednotek švýcarského výrobce se stal jeden z nejúspěšnějších vlaků v historii osobní dopravy.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zdenek

A u nás daňový poplatník kupuje stále dokola Pantery. Ačkoliv Interpanter třeba nad 145 je z pohledu cestujícího byl pro mě katastrofa. Bouchá, rány od podvozku. Rány od výhybek málo tlumené . Vibrace skříní. (ostatní výrobci taky umí řešit). A to je to hlavní koridor. Žádná lokalka. Ostatní staré pantery taky podvozek byl zoufalý a to jezdí jen na os. Bouchací. Tvrdý. A to to má vzduchové odpružení. Opravdu mi to připomíná 810 ty staré verze. Flirt umí i 190. Prostě fuj. Nové pantery, prostě zas jak ten podvozek trčí ven.. Ty komponenty na střeše.. A servis mi nepřišel podle… Číst vice »

Petr Jetelina

Flirty pronikly i na široký rozchod do Estonska a Běloruska.

Y.K.

FLIRT by měl být etalon i pro ostatní výrobce, protože jiný vlak s takovou spolehlivostí v Evropě není. Ukázka, že to jde.

I u Leoše to je vidět, s pěti jednotkami, bez záloh a prostě mu to jezdí, žádné prostoje a dlouhodbé závady.

Ivo

Greateranglia provozuje 12 vozové plus 3 a 4 vozové jednotky.12 vozová je čisté elektrická 3 a4 vozová jsou bipolární motorovoelektricka. Testovali jsme je pro stadler v Rumunsku

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

My samozřejmě víme, že nejlepší jednotky jsou od Jediného správného výrobce…
Tuhle západní kvalitu ať si kapitalisti nechají.

Místo kvality se u nás asi preferuje malá domů

Viděl bych je u nás mnohem radši místo Interpantherů a Regiopantherů které mají příšerný vnitřek 🙁

Tak tys je viděl asi jenom z prospektu, když aniu neumíš ten jejich název napsat správně ty panthere

Dejv

A ČD si nekoupily ani jednu, paráda…

Profesor

No a co? I tak je 2500 dost dobrý číslo.

Jiří Kocurek

Přímý spoj Praha-Šumperk muzejním žabotlamem, to je to pravé!

PetrN

CD ani nemůžou, podle jejich fanoušků je to „hnusná tramvaj“, aspoň soudě podle toho, jak se vyjadřují k soupravam, které má LE 🙂

bvovka

Možná si koupíme čtyřvozové Kissy jako náhradu za elefanty až se bude trať do Berouna přepínat na střídavý proud.

Gajda

Radim bohužel též. Na R9 by se hodily a byla by to byť dražší, tak rozhodně lepší volba jak Pesa. Spolehlivost už přes 10 let na našich kolejích ukazují u Leoše.

Jiří Kocurek

Hmm, jelikož PKP IC provozují nemálo FLIRTů, tak by se měla Pesa hodně snažit, pokud chce uspět i doma.

Movia

Kde jezdí devítivozové Flirty? Díky předem.

Karl vB.

Zadal jsem do Google: „Der 9-teilige Stadler Flirt“.
Neukázalo mi to nic konkrétního.
Na Wikipedii jsem našel informaci o max. osmičlánkovém provedení pro:
– Poláky – PKP IC: ED160
– Švýcary – SOB: Traverso
https://de.wikipedia.org/wiki/Stadler_Flirt#Varianten%C3%BCbersicht
Podrobnosti ohledně devítičlánkového provedení by mohl uvést autor textu.

M@trixX

Existuju aj 12-clankove https://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_745 , ale 9-clankove som nenasiel ani ja.

Ivo

12 vozová jezdí v Anglii je čisté elektrická provozují ještě 3 a 4 vozové ty jsou bipolární motorovoelektricke.Testovali jsme je pro Stadler v Rumunsku