Obrazem: Nádražní budova v Jihlavě zmizela, práce pokračují i v zimě
Modernizace stanice Jihlava město zahrnuje i demolici staré nádražní budovy. Pramen: Skanska
Na místě zdemolované nádražní budovy vznikne okružní křižovatka.
Je skoda, ze nova budova nereflektuje jednotny styl budov na transverzalni draze. Tato uniformni stavba by mohla stat kdekoliv a byt cokoliv.
Škoda té budovy, mohla mít ještě budoucnost.
Ne.
Ten novej barák nevypadá o moc líp. :-/
No stále lepší než Pelhřimov, kde budovu nahrazovaly za totáče. A to ta budova byla autentická narozdíl od Jihlavy města. Jinak většina nádražních budov BMTB stojí. Ji město byla nejzničenější. Co se týče nové architektury, tak bych si představoval, že by mohla více reflektovat další stojící budovy na trati transverzálky. Tedy na to původní unifikované.
Proč ten podchod nebude prodloužen hned takže zase napůl vše že!?
Pěkná fotodokumentace, chválím.
Nicméně při https://zdopravy.cz/posun-vjel-do-cestu-rychliku-provoz-v-jihlave-stoji-233080/ uváděly ČD, že NAD je mezi žst. Okříšky a Jihlava město.
To tam ještě v pondělí bylo možné nějak „prohnat“ všechny přestupující lidi mezi NAD a vlakem, nebo to byl chybný údaj na stránkách ČD?
Je to pravda
Rychlíky jezdily jen do stanice Jihlava město a tam se objíždělo
O. K., to mi bylo jasné (když to v žst. Jihlava bohužel odnesla ta nejdůležitější výhybka), nicméně nebylo mi jasné, jak/zda doopravdy se konal přestup mezi vlaky a NAD právě tam (= jestli NAD nejezdila z jiné zast./žst.) – přeci jen, od 15. 12. 2024 je stanice bez osobní dopravy a najednou tudy měly být přesunuty desítky/stovky lidí mezi vlakem a NAD či v opačném směru.