Obrazem: Na Smíchově mizí další původní nástupiště, vzniká nová lávka do Radlic

Hotovo by mělo být v roce 2027.
Na Smíchově mizí další části původního zastřešení nástupišť, pracuje se na nových prodloužených podchodech a na severním konci nástupišť již vzniká nová lávka přes kolejiště. Ta povede do Radlické ulice a navíc umožní i přístup na jednotlivá nástupiště a propojení s novou čtvrtí vzniklou v rámci projektu Smíchov City.
Kompletní rekonstrukce nádraží začala loni v březnu. Na začátku letošního roku proběhlo odstranění 3. nástupiště, cestující nyní chodí k vlakům po náhradních trasách, vzniká provizorní nástupiště 1A.
Buduje se také nové 4. nástupiště, které budou využívat zejména vlaky na trase takzvaného Pražského semmeringu, tedy ve směru na Prahu-Zličín a Hostivici.
Pracovat se letos bude též na severním křídle nádražní budovy a v další části kolejiště, natáhne se nové trolejové vedení. V dalších fázi proběhne demolice jižní části budovy, pod kterou zanikne i nouzový kryt pro řízení železničního provozu.
Obrazem: Měla se odtud řídit železnice v době ohrožení. Teď unikátní kryt zničí bagry
Další bezprostředně navazující stavbou bude výstavba terminálu Nádraží Smíchov, kterou připravuje pražský magistrát. Správa železnic pak plánuje zahájit v roce 2026 rekonstrukci samotné smíchovské nádražní budovy.
Hotovo by mělo být v roce 2027, celkové náklady dosahují 5,2 miliardy korun.