Obrazem: Na Pankráci opět zastavuje metro. Reklamní smog zatím zůstává
Reklamní smog na Pankráci. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Do budoucna by mohlo reklamy ve stanicích ubýt.

Do budoucna by mohlo reklamy ve stanicích ubýt.
Je vidět, že DPP se poučil z chyby v případě Náměstí Jiřího z Poděbrad a utíkal tam co nejrychleji před otevřením naflákat nějakou reklamu (není půlka obkladů, ale to nevadí), aby si kaštani náhodou nezvykli a nedělali problémy, jako tam. Je to prostě stát ve státě, který na jakoukoliv snahu o změnu reaguje kruhovou obranou.
Úplně nové mramorové obklady a hned na to nalepí reklamu. Otřesné chování ke kvalitě veřejných prostranství.
Nejdou v dnesni dobe udelat cedule celoplosne podsvicene zevnitr a ne retrorecyklat s tou zarivkou, nebo co to je?
Jdou. Např. na nádraží Bubny to vypadá parádně.
A ještě barevné značení linky na stěně nad nápisem je proboha co?
Co mi nejde do hlavy je ponechání původního osvětlení navigace. Myslel jsem, že má být v designových led rámech a ne pod kotastříškou
To jsou ještě staré nosiče, ty nové se teď 2 roky certifikovaly a rok se budou testovat na Palmovce jak fungují ve větru a tak, nechápu že to tak trvá…
Ty nové nejsou, protože je vítězové soutěže nejsou schopni vyvinout. Zatím se nic nového necertifikovalo, takže se montují staré nosiče s novou grafikou (už od Jiřáku).
Díky, dřív jsem psal, než četl
Ty reklamy jsou mimořádně hnusné. Celou stanici to naprosto degraduje. Už aby to bylo pryč! Neví se, do kdy ty slavné smlouvy jsou? A proč ještě nejsou nové nosiče orientačního systému? SŽ to s přechodem na nový OS zvládla perfektně, ale tady se to nezvládá ani za 3 – 4 roky? A chápu, proč DPP je jedno, že stanice metra jsou plné reklam. Klíčoví lidé metrem nikdy nejeli, ti si vozí zadek jen ve svých Mercedesech.
Proč nejsou kompletně všechny stěny ve stanici obložené..? Teď to tam vypadá jako nedodělek.
Asi nestihli. Lepsi funkcni stanice bez obkladu, ktere ted dodelaji, nez zavrena.
Jo, jel jsem tamtudy ráno, a po straně směr Kačerov hafo obkladů chybělo… (druhou jsem neviděl)
Zase ty starý, nehezký a nečitelný nosiče „vlašťovky“, chápu že certifikace nových nosičů zabrala 2 roky, ale to tam nemohl dát DPP nějaký jiný typ nosičů (pražské metro má několik druhů) nebo aspoň tyto nosiče instalovat bez toho zakrytí zářivky/bez zářivky? Ostuda že se tyto nosiče instalují i do rekonstruovaných stanic.
Ten u eskalátorů na fotce vypadá dost nepřehledně. Místo čitelné Prahy je to nečitelná Praha. Minulá generace měla vodící linky a funkční oddělení textu, nově je to shluk písmen, textu bez ladu a skladu, kde se člověk musí víc snažit aby našel požadované údaje.
Ty nosiče už nefungují i na tom původním informačním systému po doplnění čísel exitů – zakrývají je. Docela se bojím že se staré nosiče objeví i v rekonstruované stanici Českomoravská, protože ty nové se mají nejdříve rok testovat na Palmovce.
Otevřeli konečně i ty podchody do zastávek tramvají které byly celý rok zavřené a chybí na fotkách?
Ano, az do Gemini podchodem ale projit nejde
bylo to v článku