Obrazem: Na palubě Dreamlineru pro 355 lidí. Létat bude i z Brna, Ostravy a Bratislavy
Boeing 787-9 Dreamliner letecké společnosti Neos. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Boeing 787-9 letecké společnosti Neos obslouží chartery cestovní kanceláře Čedok do exotiky.
Hurá také zo Stravy…
Děukuji nechci s polskou cestovkou ani zadarmo. Polakum se tu povedlo to same co z aukrem czc a dalsima drive dobryma znackama popšontilito
aukro bylo od sveho zalozeni polske
Nabarvená bída, nic víc. Vlastní zkušenost.
To zkresluje foťák, nebo jsou piloti v tom kokpitu opravdu tak namačkaní…?
Má to entertainment, když leti letadlo od Norse? Děkuji za info. Prostor asi nebude nic moc.
Ten business je stejný jako ve Scootu. Letěli jsme před 14 dny TPE-SIN-PER, určitě lepší než eco, víc místa na nohy, širší sedačky, více místa na ramena, ale jen ty koženkové sedačky…. lehce se v tom potí zadek 😀
Svoji klientelu si to najde, jen o toho nelze očekávat zážitek
Jenže cena tohodle light businessu je docela vyskoká, pár lidí si to určitrě zaplatí, ale prodejná hit z toho nebude.
Cenově to v poměru k economy vychází jak?
přiznám se netuším, sám jsem na porovnání cen zvědavý
Co jsem slysel tak ten priplatek nebyl az tak velky, mejakych 10000 na smer. Neni to malo, ale ve srovnani s tim, ze u beznych AL stoji biz misto 20 tisic tak 50-60 tak to jde.
Za měsíc letím s konkurencí s W2F směr Vietnam. Nikdy jsem s A350-900 neletěl, tak jsem zvědavý. Dle recenzí na netu prý nic moc.
Pripravte se na minimalne 10h peklo v a350-900 (3+3+3) Kor kdyz si pred Vami sklopi sedadlo. Po 4 hod uz nevíte jak si sednout. Aktualne malajsie s turkama a ten des jeste jednou mne ceka zpet. Nechal bych projekcni oddeleni v tom litat australii a zpet do ochrnuti. Ceka mne 10h do istambulu a pak 2,5 h pha. Fuj tajxl.
Uspořádání interiéru si volí zákazník.
co jste si koupil, tim letite.
proc jste si nekoupil letenku u nejake spolecnosti ci letem s lepsim interierem a vetsi rozteci?
jinak teda turek ma v a350 roztec sedacek 32”, coz je standard. moc spolecnosti vam vic nenabidne.
Letadlo nejlepší možné, které existuje, takže otázka interiéru a to netuším. Já v něm absolvoval 16h let a bylo to nekonečné. Nedovedu si představit, že by to bylo v jiném letadle.
Letěl jsem do Dominikány.V závěru bolel zadek,ale vydržel jsem😆
… příště musíte zvolit jemnějšího letušáka.
Se společností NEOS mám tu nejhorší zkušenost, v pondělí 28.10. jsem spolu s manželkou jako klient Čedoku letěl do Dominikánské republiky. Podle informací které jsem dostal od cestovní kanceláře jsme měli letět DREAMLINERem. Místo toho jsme letěli Airbusem 330-300, údajně museli nečekaně nasadit náhradní letadlo, odlet se zpozdil o dvě a půl hodiny protože cateringu chybělo 40 sendvičů (seděl jsem hned u vstupu takže jsem se zájmem sledoval debatu na toto téma mezi letištním a palubním personálem), to že během letu nebyla k dispozici káva, čaj ani jiný teplý nápoj bych přežil, pokud by zároveň pro technickou poruchu nebylo rozbité… Číst vice »
Cedok sel s urovni dolu.
A hodně….
A330 je za mě určitě lepší letadlo než Dreamliner, minimálně teda určitě v případě konfigurace sedadel pokud cestujete v páru.
Ta konfigurace v economy je u A330, A340 a B767 naprosto klíčová a brutálně nemocenská věc.
Chtěl jsem napsat nedoceněná…ach ty automatické korekce.
Dobrý den, nevíte od jaké společnosti náhradní letoun byl? S Čedokem letíme v prosinci taktéž, Vaší zkušenosti je mi líto, ale sobecky doufám, že nás nic obdobného nepotká.
byla to 330 levelu.
Já si myslím, že ten den to byla A330-300 od Vamosu (EC-ODQ)
Jop, bral jsem to podle Flightradaru, ten ho má ještě jako Level.
podle airfleets byla v létě levelu (operated by wamos), ale od 1.10 zase zpátky Wamosu ..
člověk aby to checkoval dvakrát týdně .)
Nechci to nijak omlouvat, zákaznický servis je to strašný, ale alternativou nejspíš bylo let odřeknout, než se najde ještě jiné letadlo. Sice byste dostali kompenzaci, ale i kratší dovolenou o 1-2 dny, ne-li víc.
Jinak je poučení jasné: snack, vodu a mikinu s sebou. To ostatně platí pro všechny dálkové lety, protože člověk nikdy neví, co se kde zrovna vysype.
Jo a A330 není výrazný downgrade, aspoň tedy pokud to byla normální konfigurace 2-4-2. Přes všechny deklarované výhody mi subjektivně 787 nepřijde ani tišší, ani komfortnější.
No to se na mě nezlobte, ale to už si rovnou můžete do kufru přibalit toaletní papír, ručníky, spacák a lančmít, protože co se týče hotelu, člověk taky nikdy neví.
Buď si sbalím svoje věci do auta (nebo do krosny, pro zdejší nepřátele aut) a jedu si sám na vlastní pěst. A nebo si zaplatím dovolenou se vším všudy, ale pak ty zaplacené služby chci. Tohle je úplně černobílé, jakýkoliv pokus o šedou je třeba kvalifikovat jako podvod a náležitě postihovat.
A tak to prosím, je. Taky nějak nechápu lidi, co jezdí na dovolenou s CK nebo CA. A do krosny (resp. do batohu, protože většinou to není vysokohorská turistika) si balím ledaccos a ledaccos kupuji průběžně na místě.
Na druhou stranu, to že je na long-haul letech zima není nic až tako mimořádného, jak by se mohlo zdát, mikina navíc se mi už mnohokrát vyplatila i u „renomovaných“ leteckých společností.
Mikina se vyplati vzdy, i na kratkych letech
Já si teplejší oblečení beru vždy. Ono i 22°C při relativní vlhkosti vzduchu 60 % je pocitově vyšší než při 10% – 20% vlhkosti, jaká se udržuje na palubě.
Představy koupáků jsou někdy velice úsměvné…
A co se divíte dit čedok koupili poláci…
tedy stejné jako czc a mall 😀
Jojo, ještě aby to měl nějakej bohatej čech, to by někteří vzteky nerozdýchali.
Opravdu velmi špatná vizitka pro Čedok na začátku sezony….
Snad vám dají patřičnou kompenzaci za nepohodlí, uvidíme co na to paní Kateřina, co tu občas píše za tuto CK.
Dejte potom vědět, ať víme, kam až jsou ochotni zajít. Je to sice delší, ale letět z Německa je asi jasná volba.
Obavam se, ze slecna Katerina uz se k Cedoku asi vyjadrovat nebude 🙁
https://www.mediar.cz/komunikaci-cedoku-povede-klara-diviskova-prichazi-z-letiste-praha/
Díky , tak počkáme, co nabídne za odpůstky paní Klára:)
PS: Kateřina reagovala rychle a profesionálně, takže paní Kláro ??? 🙂
😀 Myslim, ze pani Klary se nedockame…. Pani Katerina byla nejlepsi, ta je neprekonatelna….
Letět s Condorem s přestupem ve FRA do PUJ je oproti tomuhle křápu nebe a dudy
Je mazec, že personál/aerolinka je tak stupidní, že zpozdí letadl o 2 hodiny, kvůli 40 sendvičům. Asi byl pro stevardy neřešitelný problém zaskočit nakoupit do nejbližší letištní trafiky.
Vy si to představujete jak Hurvínek válku… Když nic jiného, tak byste si asi taky rozmyslel, zda se necháte zavřít, kdyby se někomu po bagetě z trafiky neudělalo dobře…
Slyšel jste někdy o síti trafik jménem Relay a o bagetách od firmy Orkla Foods, které se tam prodávají? Myslíte, že tyhle korporace neprodávají bagety, které prošly kontrolou hygieny?
Lepši s CK Fischer
Cedok sel s urovni dost dolu, No jo no. Asi tlak vyhovet levne konkurenci
Snaha vyhovět levné konkurenci to opravdu není, naopak, je to tlak majitele Čedoku na navýšení tržního podílu bez ohledu na to, zda bude ten produkt ziskový… Čedok tento produkt nabízí velmi levně a zrovna z Blavy na Mauricius se naprostá většina míst prodala za posledních 14 dní za last minute ceny, týden AI i za méně než 1000€.
Navyseni podilu a proto pouziva mensi letadla nez loni? Z regionalnixh letist mate pravdu, z Prahy snizuji a omezuji.
V Praze je do exotických destinací relativně velká konkurence pravidelných linek (byť s přestupem), proto třeba Mauricius je jen z Brna a Ostravy. Šlo o to, přijít na český a slovenský trh s novým a atraktivním produktem, dostat značku do podvědomí klientů jako někdo, kdo jako první našel odvahu zkusit létat nejen z Prahy. A to se jim docela podařilo.
Je to tedy primy let jak vsude tvrdili nebo ne? Letet do Thajska pres Milano mi neprijde uplne primy let. Ten business light je asi taky spatny vtip. No a ti norove co budou zaskakovat pry nemaji ani to a je tam jen economy a premium economy. Takze oproti Eximu vlastne zadny rozdil v pohodli na palube, jen se clovek cestou jeste zastavi v Milane.
Je to přímý let to letadlo musí odněkud doletět přece aby následně odletělo z Brna na Phuket prosím prve si zjistěte podrobnější informace a hned to tady nekritizujte děkuji.
No primy let leti z Brna nebo Ostravy do Phuketu nebo na Mauricius. Na webu Cedoku pisou primy let, ale v letovem radu je nejdriv let do Milana a pak za 2 hodiny let smer cilova destinace. A to podle mne neni primy let. Asi kazdy mluvime o necem jinem. Neresim to, ze to letadlo preleti z Bratislavy do Brna nebo neco podobneho, ale ze bude jeste 2hodonova pauza v Milane.
Minimálně Phuket z Brna je přímý, i na Flightradaru je vidět, že letadlo leti z Malpensy do Brna, a pak pokračuje. Loni to bylo také tak.
Mate pravdu Phuket je snad opravdu primy let, u Mauriciusu uvadi “2h cekaci doba” v Milane. Nevim co dalsiho ma letat Neos, jestli je teda vic primych letu nebo tech s cekackou.
Maricius je jak pisete s 2 hod. stopem v Milane.
Premium u Norse Atlantic je viac-menej to iste ako ten pseudobusiness v Neose.
Jak vidno, tak ten kokpit se fakt nepovedl.
Pokud ta sekce 2-3-2 na fotkách je ta business light, jak potom vypadá premium economy? Je to jen extra legroom a nic víc?
Podle tohoto odkazu
https://seatmaps.com/airlines/no-neos/boeing-787-9/
je to přesně tak. 3-3-3 a extra legroom.
Když je tady zmíněno Brno, tak od jara 2025 bude nová linka do Málagy. Plus ještě jedna je v jednání.
Ryanair tuto informaci prozatím dementoval.
Jelikož smlouvy o nové linky Ryanairu na LLŘ se podepisují do konce října tak potvrdit jí může dopravce až v průběhu listopadu.
Pokud se něco zásadně nezměnilo, tak RYR nepodepisuje separátní smlouvy na období letového řádu. Standardně u regionálních letišť vyžaduje smlouvu min. na 5 let, vždy se zafixovanými cenami na celé smluvní období a včetně toho, že může přidat, ubrat linky nebo změnit letový řád bez dopadu na platnost smluvních podmínek. Jedině, že by jednali o dodatečné podpoře pro tuto linku…
Myslím to kvůli dodatečné podpoře, v rezervačním systému to bude do druhé poloviny listopadu.
To dává smysl…
Nevite cca kolik je ta „dodatecna“ podpora. Pripadne bude to pak nejak dohledatelne?
To opravdu není a může to mít velmi rozdílnou formu, nemusí to být jen přímá finanční podpora. Oblíbené jsou zejména příspěvek na marketing či
další snížení letištních poplatků. RYR má většinou poplatky ve smlouvách nastavené podle objemu přepravených cestujících, kdy se zvyšujícím se počtem cestujících klesá jednotková cena.