Obrazem: Na dálničním obchvatu Českých Budějovic už se pokládá asfalt
Stavba D3 Hodějovice - Třebonín. Pramen: ŘSD
Stavba D3 si v květnu vyžádá omezení v českobudějovické Novohradské ulici, kde se bude jezdit kyvadlově.
Stavba D3 si v květnu vyžádá omezení v českobudějovické Novohradské ulici, kde se bude jezdit kyvadlově.
Jezdím tudy (Zanádražka => Tangenta) na kole (samozřejmě po prac. době) a za posl. 14 dnů tam tedy žádný asfalt nepřibyl. Leda až za Tangentou, tam sjíždím 😉 Tangentu zítra doasfaltují, přesto bude zavřená, celá až na I/3! Asi čekají na nůžky na stříhání pásky….
Je třeba hodně spěchat a nenechat podloží , aby se řádně utáhlo.. Ten asfalt tam teď bude ležet nejméně 2 roky a za dalších 5 let se bude měnit , to jsem si jistý !
Podloží se neutahuje, podloží sedá. V zářezu nikoliv.
Spekulace jen proto, aby se mohlo nadávat.
a je tu i hezky prelet dronem:
https://youtu.be/yU3h3bjYgbU
Tak snad ten asfalt položí lépe (času na to mají dost), než třeba na úsecích D3 Ševětín – Veselí nebo v okolí sjezdu Planá n. L. Na obou úsecích to pěkně duní a i při samotném pohledu na ten povrch člověk vidí nedostatky. U sjezdu na Planou ve směru na Tábor se jim dokonce zvedá podloží a vytváří se v pravém pruhu velký hrb. Stejně nechápu, jak to před lety mohl někdo převzít.
Já to chápu celkem dobře, jak to mohl někdo převzít
Co myslíte, věděli už tehdy o dnešních problémech? Věděli o tom hrbu už při převzetí, když ještě nebyl vůbec vidět?
A nejdražší a nejhezčí most celého úseku – SO209 kamery objektivu nezachytily.
Najdrahší most je 203
není, 209 přes údolí Plavnice je o pár desítek dražší
Začínám opatrně věřit, že se za svého života svezu do Alp po dálnici. Teda alespoň od Tábora na jih…
A já začínám věřit, že se z ČB do Prahy dostanu po dálnici… 🙂
Pres Posazavi nebo pres Linz a Regensburg?
Všichni už se tu těšíme na další auta. 🙂 Vlastně tu železnici ani nemuseli překopávat a mohlo se s ní aspoň nadále dostat blíže civilizaci než dnes, v některých místech.
Mozna ano. Ale predpokladalo by to situaci, kdy se ti pitomci chytnou za nos a konecne to postavi pres Pisek. (Melo by to urcite nedostatky, ale Vas sen by se splnil.) :o)
Podle čeho se rozhoduje, jestli na dálnici bude beton a nebo asfalt?
Chápu, že asfalt nemusí měsíc zrát, ale tady je zjevně dost času…
Viděl jsem rozhovor s p. Mátlem a říkal, že je to takové co je kde regionálně zažité. Oba materiály mají své výhody i nevýhody. Ani jeden není dokonalý.
Většinou se rozhoduje podle intenzit. Větší intenzita kamionů = beton.
Tunel by měli nahradit zarezem a byl by klid a odpadlo snížení rychlosti i zbytečná správa a údržba tunelu
Původně měla být dálnice v úrovni terénu s PHS, ale město si prosadilo tunel, aby jim nerozdělila rozvojové území.
Spíše než nerozdělila tak toto řešení umožnilo stavět i blíže k dálnici než kdyby byla na úrovní terénu.
A to se vyplatí. 🙂 Vždyť by tam také mohli mít jen protihlukové stěny, ne?
Ne.
Někdejší tajemník magistrátu města tam má pozemky. Jinak se tam o rozvoji Českých Budějovic nedá mluvit, protože většinou tam navazují okolní obce Srubec, Dobrá Voda, atd.
Tak ono na těch pozemcích vznikla docela velká zástavba (bytovky na straně u Budějc, rodinné domy na straně u Dobré vody). To že pozemky patřily tajemníkovi města je sice fakt, ale že tam je tunel je pro okolní zástavbu jedině dobře, byť okolní uzavírky a hlavně uzavírka Dobrovodské jsou hodně otravné.
Já bych jen upozornil že na západ od nás se ty tunely/kryté zářezy staví v okolí měst relativně běžně, stačí se podívat na Rakousko. Jinak omezení rychlosti by tam bylo tak jako tak, byť tedy na 100 jako je plánováno v celé délce obchvatu a ne na 80 jako bude pravděpodobně v tunelu.
ja se spis divim, ze tunel neni aspon o kousek delsi – portal tunelu je zdroj emisi z celeho (resp. poloviny) tunelu a je to hned vedle tech domecku.
To se nevětrá komínem? Stejně tam ten bordel donese vítr. A tu dálnici s auty přece všichni chtějí, tak co. Mají mít více bordelu o kus dál v krajině…
„a byl by klid“
Nebyl, byl by řev. Původně tam tunel být neměl, ale vyřvali si ho. Takže tvrdím, že by byl řev.
Asi by to stačilo, ale na těch devíti stech devadesáti metrech by musely být 3 mosty s vozovkou a chodníky, jeden most s korytem potoka a jeden s cyklostezkou. To je teď přetržené a bude se obnovovat.
pruchodnost liniovych staveb zastavbou se bohuzel neridi tim, co si mysli nejaky nahodne jdouci strejc, ktery o tom vi kulove.
Třeba kolik to bude už trvale stát? Tady to šlo mezi zástavbou, ne? Silácké řeči nejsou argumentem. A město tam tu dálnici s auty chce, tak co.
Ano, řídí se v tomto případě nejdražším řešením, vyhovujícím mistím žralokům, kdy v rovině staví tunel a pak ex post řeší spodní vody z potoka…