Obrazem: „Myší díra“ pod novou D3 překvapila dopravce, už má ohnutou značku
Podjezd pod dálnicí D3 u Českých Budějovic. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
ŘSD také argumentuje niveletou dálnice, která musí o kus dál klesnout do tunelu Pohůrka.
No jak tady opěvujete ŘSD tak teda nevím nad čím.Jedte teď po D4 od Prahy u Voznice most sveden pouze do jednoho pruhu pátek se stojí už od Mníšku.Takze Honza Rýdl a celá ŘSD ať jdou k šipku.Tenhle podjezd je na zamyšlení jaké odborníky máme
Copak značka. Ten kdo jí ohnul, tak zastavil ještě včas, ale ti ostatní s kousek nižšími auty jezdili dál, je vidět jak je strop odřenej. Tady bude ještě sranda….
Hlavně nikdo nebere v potaz původní stav. Ta silnice tam byla dříve než dálnice. Pouze jen ignorantský přístup Rudolfova jako správního celku umožnil tento šlendrián. Neprojedou hasiči ani linkový autobus,ani MHD. Takže obyvatelé Hlinska se musí na autobus pěkně projít. Argument typu vždyť je vedle další silnice Vráto _ ČB je zcela zcestná,tato komunikace je tak vytížená že působí jako brzda. A bude hůř po otevření Billy navazující přímo na kruhový objezd nad dálnicí.
Jsem z Rudolfova a stydím se za tu partu modrých opeřenců, která tady dělá tenhle bordel.
Správně. A pole tam bylo dřív než dálnice, takže žádná dálnice nebude. Ty baráky kolem taky nestojí odjakživa, takže zbourat. To by se vám chtělo, zavádět pořád nějaké novoty. Obnoví se tam prales a bude!
(Je mi jasné, že tak to František nemyslel. Konzervativci nejsou proti všem novotám. Konzervativci jsou jen proti novotám vznikajícím po dvacátém roce jejich života. Novoty vzniklé do dvaceti let jejich života jsou naprosto v pořádku a byla by naopak chyba je odstraňovat.)
Jen dotaz, bydlíte poblíž? Ne? Takže víte prd,jde o to že zde se doprava zklidní o nakl.auta,ale ta pojedou po tak už přetížené Rudolfovské.
Jak se to říká? Za dobrotu na žebrotu…
Typicky zavádějící titulek článku. Místo aby tam bylo, že řidiči nedodržují instalované dopravní značení a tím páchají přestupek, je za příčinu jejich neochoty respektovat zákon označen podjezd pod dálnicí, původně plánovaný pro kola a pěší jak je uvedeno v článku.
Opět drama o ničem, kažed vidlákov by chtěl most přes dálnici, 600 m vedle je nadjezd. Takže z vidlákova na nádraží do Budějic to není 4 km, ale 4,8 km … Katastrofa!
Jo ale časově jé to+30_50 minut.
Původně to měl být podjezd pro chodce a pro cyklisty. Chodci tam mají užší chodník, cyklisti tam nemají *nic* (žádný cyklopruch, natožpak cyklostezka). Nově umožněná IAD brečí, že 3 metry jsou málo, že když vysoké SUV má něco na střeše tak…
Pokud by někdo měl brečet jak dopadl, IAD to nebude.
Vám asi IAD hodně leží v žaludku. Pochybuji že kdokoliv v osobním autě si bude stěžovat. Tři metry nestačí tak dodávce s kolama na střeše. Problém budou nákladní auta a autobusy, ne osobní doprava
Cyklisti tam mají celou vozovku, stejně jako auta, ne?
A jsme u počátku – podjezd pro chodce a cyklisty někdo předělal na silničku pro osobní auta ! Ovšem máme i nemehla za volantem, které neví rozměry svého „oře“ ! Dříve bylo na mapě i doporučení pro nákladní auta, kudy mají jet – důvod byl jasný velký kraksny neprojely. Řidič náklaďáku měl jasno a dnes ne. V době IT by snad šlo do navigace zadat rozměry mostů a podjezdů ušetřilo by to – řidič by měl jasno a správce by nemusel opravovat škody.
To samozřejmě existuje, ovšem je to placená fičura, což bude ten kámen úrazu.
Samozřejmě existují navigace pro kamiony, kam řidič zadá rozměry a hmotnost auta. Ale někdo jezdí podle navigace pro jízdní kolo (nejlépe teréní).
Ta silnice tam byla dříve než dálnice.
Nerozumím jedné věci – píšou: „V současné době probíhá výstavba nové spojovací komunikace, která kopíruje trasu dálnice.“ Jinými slovy, chápu správně, že nejdříve se něco zneprůjezdní a pak teprve se staví cesta, pokteré se to dá objet? To nezní zrovna geniálně…
Jinde úplně normální – pro pěší lávka nad smíchovským nádražím bez náhrady (nepočítám obchůzku/objížďku v řádu kilometrů), pro veřejnou dopravu „hoblování“ téhož nádraží při průjezdu od/do Jinonic, podobně tomu letité „provizorní“ zaústění tratě od Nové Role do Chodova apod. Jen lidé v autech toho možná byli dosud ušetřeni, nevím. 🙂
Jak bez náhrady. Vždyť náhradu ti postaví…
Vždyť na konci píše „nevím“.
za kolik let?
Takže od teď se budou všechny silnice stavět a opravovat bez uzavírek?
Stačí znát dopravní značky. Co nám říkají předpisy?
Údaj na značce po zaokrouhlení na celé desetiny metru dolů odpovídá volné výšce nad vozovkou snížené o 0,15. Takže fyzicky je tam minimálně 3,15. Plus znát výšku svého auta, plus respektovat zákaz vjezdu aut vyšších nebo dokonce nad 3,5 t, pokud tam je. Jinak souběžně s dálnicí se staví přeložka silnice i se zastávkami BUS. Takže stačí počkat na její otevření a bude po problému. Snad.
Dlouho to nevydrzelo
Jo, tahle stavba dálnice je na humoristický román. Staví se déle nežli Karlštejn, a občas se vynoří něco zcela nečekaného. Tak v tomhle podjezdu neprojedou ani osobní auta s koly na střeše. A ta stavba? Dřív, než obchvat Českých Budějovic bude dálnice z Prahy do Budějovic přes Písek, protože tu staví soukromá firma za své vč. budoucí údržby s tím, že to stát bude platit až když to bude v provozu. Původní sliby byly v půlce devadesátých let, pak se to postupně prodlužovalo a už asi 5 let zodpovědní činitelé říkají, že to bude příští rok. Takže rok 2019 neklapnul,… Číst vice »
Pokud bylo dohodnuto v průběhu přípravy projektu se zástupci příslušné obce (tj. města ČB) a správce komunikace (tj. KSÚS JčK), že podjezd bude sloužit pouze pro pěší a cyklisty a teprve těsně před realizací byla dohodnuta na něčí nátlak změna na osobní auta, tak je podjezdná výška 3,0 m naprosto v pořádku. Osobními auty se míní většinou auto do výšky 1,5-1,7 m, kolo má zhruba 1,2 m. Pokud si dneska všichni nesmyslně kupují SUV a off-roady a ještě balancujíc na štaflích strkají na střechu kola místo na držák na kouli, pak je to jejich chyba.
Chyba to není, jen je potřeba najednou dávat bacha na značky, na které se předtím nikdy nekoukalo.
No, z vlastní zkušenosti řidiče osobního auta (hrubě přes 1,5 mio km), značky s výškou jsem začal řešit (mimo garáže), až když jsem si pořídil obytku. O to horší je si zvykat a při střídání aut se nezapomenout. Ono těch pastí není úplně málo. Ale tohle jen klasické „pro dobrotu na žebrotu“.
To je tak, když ustoupíte z původního projektu, kde měl být pouze podjezd pro chodce a cyklisty. Jak tam pustíte auta, je najednou i značka málo a vlastně je to celé špatně a nejlépe se to má předělat a prohloubit a to všechno nehledě na fakt, že zajížďka je to cca 700m, což pro nákladní dopravu opravdu není problém.
Ta silnice tam byla dříve než dálnice.
Jó, postavit tunel na rovině, to chce hodně přemejšlení… 🙂
Tak to taky není tunel. Je to pokud dobře vidím takový propustek. Jen neslouží pro propouštění vody, ale vozidel. Úplně stačilo tu komunikaci pod ním zapustit hlouběji. Ale čert ví. Třeba se počítalo s vyšší výškou, ale jen tam někdo nalil více asfaltu a vzniklo tohle. Podle mě je tohle naprosto příšerné místo a být tím kdo to postavil bych se snažil ho předělat. Čím dříve, tím lépe.
Možná Vám unikly souvislosti, kolega panda tím chytrým tunelem opravdu nemyslel tuhle díru.
Hm, někdo tam nalil více asfaltu. Tak vy tomu opravdu rozumíte!
Jo, jo, nekdo nam tu poletuje jako holubicka…
Možná by i stačilo přečíst si článek…
Máte pravdu. Přiznávám, že jsem si ho nepřečetl důkladně celý a proto…..dávám mínus sám sobě !
U liniových staved nejvyššího významu by se mohlo dbát na to, aby se nestavěly takovéto překážky veřejné dopravě.
Jenže v Budějovicích by chtěl žít každý, totiž tam je zvykem dělat pasti na řidiče, veřejná doprava je až někde na konci, hlavně když můžou někoho vypokutovat.
V CB bydlím a autem jezdím. Kde tu jsou pasti na řidiče? Strašně rád bych se na ně podíval!
Zde žádná motorová veřejná doprava být nikdy neměla. Jenom kola. Pak někdo vydupal aspoň osobáky. Zjistěte si něco o projektu a požadavcích vznesených všemi dotčenými (město, městská část, správce komunikace), kteří se nyní najednou tváří, že to takhle nechtěli, jenom aby nebyli v očích voličů a veřejnosti za hlupáky. Zase to odskáče projektant, jako vždycky.
Ta silnice tam byla dříve než dálnice
Pokolikáté to tady píšete? Jste směšný.
Co si okolní obce vyjednaly, to mají.
Jak jsem si tak v poslední době všiml těch ohnutých nebo přetočených značek v poslední době přibývá a bohužel nikdo jim nevěnuje pozornost a nestará se o nápravu. Zrovna včera jsem jednu takovou potkal. Je přetočená a není dostatečně dobře viditelná. Umístění této dopravní značky však nechávám zcela stranou.
https://mapy.cz/letecka?pano=1&pid=89094619&newest=1&yaw=0.179&fov=1.181&pitch=0.034&x=15.2461896&y=50.5769742&z=19
A o té v Semilech (Jatecká – Bitouchovská) upozorňující na přechod pro chodce raději ani nemluvím. Ta už je otočená několik týdnů a náprava nikde. Řidič je informován pouze o tom, že za 35m je NĚCO.
A nahlásil jste to?
Přesně tak. Lidi fńukaj, že je to to špatně, ale pro nápravu nehnou zadkem. Tedy mobilem nebo mailem.
Trochu reklamy na toto téma: Brno má na takové nahlašování vlastní aplikaci: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.brnaciprobrno.mobile
Stačí na daném místě nafotit závadu (např. povalenou značku či poškozený mobiliář), povolit GPS, stručně popsat problém, a TSK se postará o zbytek.
Pokud správce silnic nezvládá běžnou kontrolu a údržbu, těžko by zvládal zadministrovat stovky hlášení, kdyby se mu každá prkotina měla hlásit jednotlivě. Spousta správců na to nemá dokonce ani žádnou aplikaci.
Vždyť i hasiči mají problém co dělat aby tam podjeli málem si tam tuhle urazili majáky
Co to má s tím společného. Prostě většina řidičů nezná výšku svého vozidla, a to jsou prej profesionálové
Výška vozidla je vždy a za všech okolností stejná? Výška vozidla se nemůže měnit např. podle zatížení ?
A vidíte to, já si dosud asi naivně myslel, že v dokladech k vozidlu je výška nezatíženého vozidla. Tj. při zatížení jeho výška být vyšší nemůže, spíš pod zatížením klesne. A pokud celkovou výšku zvýší výška samotného nákladu na korbě, tak je řidič, kterému to nedojde a nebo je mu to jedno, prostě hlupák.
Chybám se má předcházet, ne vyrábět pasti.
Jak byste si to předcházení chybám, když řidič nezná výšku vozidla, představoval? Zakáže se cokoli, co by omezovalo výšku projíždějících vozidel? Nebudou mosty, troleje…? Nebo má být před každým místem se sníženou výškou nějaké měření?
Tak třeba „cinkající šibenice“ na křižovatkách před mostem.
Před každým mostem? Před trolejemi? Před převěsy elektrického vedení, telefonního vedení?
Je tam znacka? Je.
To těm tocvolantum, co se neumi ani vlezt pod most, ty mosty postavime zvedaci, viz pravidelne narazy kamionu do zeleznicnich mostu nebo strzene troleje na prubezne../?
Takže zavřít pro auta?
Ano, tomu rozumím. Já jen říkám, že výška vozidla není stejná vždy. K tomu TP: V TP je u vozidla uvedena výška vozidla. Jenže vozidlo je možno třeba vybavit konstrukcí s plachtou, která výšku vozidla zvýší. Výšku vozidla s plachtou najdete až dole. Tam, kde se můžete dočíst informace o alternativních pneu, ráfcích a dalších podstatných věcech. ;- )
A aby toho nebylo málo údaj o výšce nenajdete na ORV který má řidič v ruce, ale ve velkém TP. Takový velký TP může být někde založený a řidič ho třeba nikdy ani neviděl.
Konkrétní příklad :
Přívěs kategorie O1
Rozměry-
12 Celková (mm): délka 3040
13- šířka 1550
14-výška 870
Další záznamy:
Variabilní provedení :
*14: 1890mm – s plachtou
; – )
Ano může se měnit výška dle zatížení,ale v řadě pár centimetrů
A vy víte ja máte své vozidlo vysoké. A co takhle jak je široké a zda s ním smíte do jizních pruhů kde platí omezení šířky vozidla? Ale bacha na údaj v TP. Tam je údaj o šířce uveden BEZ zpětných zrcátek.
Když koukám na dálničních omezeních, tak šířku auta nezná tak polovina z nich.
Právě proto to zmiňuji. Často jsou přes i bez zrcátek, ale někteří berou údaj z TP. Bohužel když by si změřili šířku se zrcátky zjistí, že jsou přes. V omezení se sice dá jet v levém pruhu levým zrcátkem nad dělící bariérou (když se člověk nebojí co nasbírá) , ale to levé je pořád navíc. A podle toho to pak často vypadá.
Ano, samozřejmě, vím.
Ten dotaz byl na Georg 9. Ve Vašem případě palec nahoru, klobouk dolů a všechna čest ; – )
mám široký auto a jezdím místama, kde jsou úzký mosty:) a sloupky blízko sebe
Časem možná budou nazýváni experty. To je teď v módě. Expert všude, kam se podíváš.
https://www.youtube.com/watch?v=qNmuvpzzyUw
: – )
Má to s tím společnou jednu věc: Hasiči si nevybírají místo zásahu. A prodloužit jim cestu protože „aha značka“ není dobrý nápad. Nechece je doufám „vychovávat“, aby si to dali hezky okolo, že ne?
Hasiči nejezdí stylem „aha značka“. To by nemuseli splnit dojezdový čas.
PS: Modrý maják je opravňuje značky porušovat, například zákaz zastavení.
Botička na sanitním voze nasazená lidovým milicionářem z uličního výboru … může skončit hodně hluboko ve vězení pro toho milicionáře.
Opravňuje je některá ustanovení nedodržovat. Musejí si však počínat tak, aby nedošlo k ohrožení.
Jinak pravidlo číslo1. Nikdy nevjížděj do křižovatky slyšíš li sirénu. To platí i o kruhovém objezdu. Nikdy nevíš zda ho hasiči nebo sanitka nebudou mít potřebu projet protisměrem. A netýká se to jen kruháčů. Týká se to i průjezdů kolem ostrůvků u přechodů. Proto sledovat okolní provoz a pokud je kolem ostrůvku v protisměru plno zastavit tak, aby bylo možné kolem ostrůvku možno projet protisměrem. Největší kravina jaká může být je zastavit a tento průjezd zablokovat- častá situace.
No tak ono je jaksi lepší, když si to dají hezky okolo, než když uváznou pod nadjezdem. Modré majáky jim umožňují neřídit se některými ustanoveními zákona o silniční dopravě, fyzikální zákony musí dodržovat i nadále. Takže tříapůlmetrové auto nenarvete do třímetrové díry, i kdyby blikalo jak diskotéka.
Hasiči ten podjzed mají zanesený v navigaci a ta je tudy směruje podle toho, jestli se tam vejdou nebo nevejdou. To opravdu nebudou zkoumat až když jedou k zásahu.
Je norma na mosty, ze pod vsemi musi projet jakysi etalon hasicskeho vozu?
Neni. Takze…
To je jejich problém, že použijí pro svou cestu nevyhovující komunikaci. Nebo možná taky nevyhovující navigaci.
Copak ohnutou značku, ale na stropě už je to jeden šlic vedle druhého… 🙂 Už brzo se dočkáme i nějakého echt mistra volantu…:-)
Když je „jen“ takto ohnutá pořád je schopná plnit svůj účel. To ty přetočené nemají. Tady by se možná vyplatilo udělat tam nějakou trubku, která zabezpečí, že řidič přijde o nástavbu dřív, než stačí poškodit konstrukci.
nebo ještě lépe tam dát bránu s řetězy, ketrá na nízkou výšku upozorní dřív, než dojde k větším škodám
Ve Zlíně je podjezd 2,9 m a vleze se tam trolejbus i s trolejemi.To tam jezdí double Deckery?
Těch 2,9 m je tam právě kvůli trolejím.
Běžné moderní trolejbusy, i ty co jezdí ve Zlíně, mají výšku se staženými sběrači cca 3,4 m. I ta historická kulatá Škoda 9, která byla hodně nízká, měla výšku asi 3,25. To by mne tedy zajímalo, jaký podjezd a jaký konkrétní typ trolejbusu máte na mysli.
Kde přesně?
Tady:
https://mapy.cz/s/dekaduhaje
je to 3,1 m a to už je výška pod těmi trolejemi.
Omlouvám se,je to 3,1 ,spletl jsem si to s jiným podjezdem
Jj. Tak to bývá. Než se omyl vysvětlí, tak už kolečka diskuze melou na plné obrátky. Nebo spíše oprátky?
Gottwaldov je nejen dopravní skanzen
Vážně? Měli po vzoru Prahy trojelbusy zrušit?
A ve vzorovém městě by se to stát nemohlo?
https://mapy.cz/s/gagogodoju
Nebo si snad mají města ten podjezd přestavět za svoje?
Někdo se tu vztekal, že si Zlín DOVOLIL!! postavit zábradlí před přejezdem, že si hrajou na stát ve státě, co si to dovolují?
Ani se tomu nedivím. U nás se posere téměř všechno, co se posrat dá. 😁
Například i dopravní obslužnost při uzavírce. Takový Adamov – jeho horní část, od křižovatky u motorestu Florida, zůstal po zrušení obsluhy zastávky autobusu Jivno-cihelna, na rok bez dopravní obslužnosti. Dokonce je již na Mapy.cz vymazána.
Tak ale to je také dáno tím, že se o to v jižních Čechách „stará“ skvělá instituce zvaná JIKORD, která už 12 let marně vymýšlí integrovaný dopravní systém.
Pověst mají strašnou. škoda, že to nikomu nevadí.
Vadí, ale nic s tím nedělá.
Troufám si tvrdit, že tohle je důsledkem nesmyslně vysokého počtu obcí v ČR. V normálním státě by všechny tyhle zádele byly součástí jádrového města, kde by si podobné stavby ohlídali. Ale u nás má každá horní dolní názor na to, jak se stavba u ní má realizovat a ve finále se nedomyslí věci, jako že sousední obec potřebuje, aby tam jezdily autobusy.
Ach jo.
Jádrové je leda tak mýdlo vy Horní Dolní. 🙂
Možná myslel jaderné město..? 😀
Má pravdu. Jednáme s malými obcemi, které mají protichůdné názory. Kdyby patřily pod jednu obec, vyříkaly ly by si to předem. A na místostarostu Vám nedají číslo, protože je neuvolněný…
Myslíte, že krajský objednatel dopravy se k tomu nevyjadřoval?
Je kraj účastníkem stavebního řízení? Není! Obec ano.
Ono to má i svoje negativa. Mám dlouholeté zkušenosti s tím, že takovéto město se o svoje „přidružené“ obce nestará, protože to stojí prachy. Místní obyvatelé tvoří jen minimum voličů, takže nemají šanci to změnit. Okolní obce, které jsou samostatné s vlastním rozpočtem a vedením jsou v daleko lepším stavu.
Tak napriklad poznam obec na Slovensku, ktora ma 170 obyvatelov. Rocny rozpocet obce je nejakych 58 000 eur. Z toho na plat a odvody starostu, administrativy, poslancov ide 23 500 eur. Takze 40% rozpoctu ide len na platy. Potom tu mame 2500 energie pre obecny urad, 1000 telekomunikacne sluzby, 1000 softverove licencie, 1000 vseobecny material a dalsie drobnosti potrebne pre beh uradu. Aky rozvoj ma asi tak ta obec.
Proto se také od těch nadřízených před léty odtrhávaly. Dnes mají obytné soubory, rostou počty obyvatel a obce se dále rozvíjejí. Podmínkou ale je dobrý starosta.
Právě to že Hlinsko patří pod městys Rudolfov, tento jako obec vyjednal tuhle zhovadilost. Čili opět o nás bez nás.
O vás bez vás? Odkud jste? Jestli z Hlinska, tak si to vyřiďte se svým starostou.
Jak může někdo v dnešní době naplánovat takhle nízký podjezd.To musel být ale blázen.
Když se podíváte do mapy, tak to vede jen si nějaký horní dolní a silnice vyšší kvality jsou okolo. Nejspíš tam budou i zákazy nákladních aut, aspoň na straně města – budou tam tak nejspíš jezdit ti, co ignorují kde co…
Taky bych ale rád u dálničních podjezdu viděl 4m bez rozdílu, navíc u novostaveb. Stejně tak bych rád viděl u větších rekonstrukci železničních tratí mimoúrovňové křížení. Jo a víka kanálů zarovnaný s vozovkou, ale to bych asi chtěl už moc.
Jezdil tudy linkový autobus ČB_ Ledenice, teď to musí objíždět.Čili +8km. Jo a hasiči také neprojedou.
Výhledově má být propojka podél dálnice. Takže jediný problém je, že ve snaze vyjít místním vstříc byl podjezd otevřen dříve než tato nová trasa sil. III. třídy, která už se pěkně rýsuje včetně oboustranného zastávkového zálivu. Jak vidím tak zase ŘSD, stavba a projektant „Pro dobrotu na žebrotu!“.
Hm,zkuste projet po Rudolfovské k této odbočce. Časově kvůli vytížení+ 30-_50 minut. A tahle silnice tam byla dříve než dálnice.
Lháři! Pár set metrů navíc je 30-50 minut? Ani v největší špičce!
Vždyť je to v článku. Původně tam podjezd být neměl.
Ale to nikdo nečte a raději tu rozdává moudra a pranýřuje ŘSD a stavbu.
Troufám si tvrdit, že pokud by podjezdová výška byla 3,3 m, což by znamenalo silnici III. třídy trochu zahloubit, tak by to umožnilo průjezd nízkopodlažních autobusů pro snadné zachování spojení Hlinska a Dubičného ve stávající trase. A vzhledem k tomu, jakým způsobem byla komunikace rozkopána, tak by to byl detail.
Jinak trasou jezdím a potkat tam nákladní auto nad 3,5 t byla vždycky výjimečná situace (jednotky za den).
Ale autobusy, co se vejdou do tří metrů výšky, na trhu existují, jen se objednavatel a dopravce vymlouvají.
Jsou města, kde si uměli nechat udělat autobusy ještě o dost nižší – Karlsruhe a Solarisy s 2,72 m výškou.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Iveco_Urbanway_12M
Výška 2846 mm / 3301 mm / 3066 mm
Nejpíš se mění podle totho, co je na střeše (nádrž na CNG)
Nicméně zakopat to o 30 cm níž by v rámci stavby bylo za hubičku, jediný problém by mohl nastat, když to zaplaví potok vlevo za zábradlím. Jenže v tom případě budou mít hromadu jiných starostí.
Existují, otázka jestli jsou kapacitně vhodné pro linku mezi ČB a Borovany. Momentálně se objíždí přes Rudolfov (nestaví se). A ne vymlouvá se spíš ŘSD, že na průjezdnost pro VHD nemyslelo?
ŘSD nepřišlo a neřeklo, bude to pouze takhle.
Existuje něco jako stavební řízení, kde si subjekty stavbou dotčené mohou připomínkovat. Třeba něco v tom smyslu – dálnice po povrchu je fuj, lepší je jí zahloubit a nebude nikomu vadit.
To že se na to máístní vykašlali, je jejich boj.
Příště už oznámení na intergalaktických nástěnkách číst budou.
A „překvapení“ řidiči mají dostat pokutu za neresptktování dopravního značení.
Podle mě vyřešeno.
Překvapený řidič bude mít urvané něco nahoře
překvapený řidič má znát výšku svého vozidla.
Má te pro své tvrzení, že se na to místní vykašlali nějaké důkazy?
Fotka a nářky Vám nestačí ?
Ne. To je doložení současného stavu ta fotografie. Spíše mi vysvětlete, jak je možné, že ŘSD vůbec nechá naprojektovat dálnici tak, aby pod ní nevznikl podjezd pro linkový autobus, který tam dávno jezdí? To opravdu ze svých daní, zaměstnává ŘSD tolik lemplů a břídilů? Nebo patříte mezi ně?
Vždyť je nadjezd o kousek dál, tam autobus může.
A proto teď nejezdí přímo přes Hlinsko? No….
Dochází argumenty, tak to zkusíte urážkou?
OK, třeba se Vám ulevilo.
Evidentně o historii této stavby nic nevíte, podobně jako mnoho čerstvě probuzených, o to víc hlučíte.
Určitě jsou kapacitní pro tuto linku, autobus je většinou poloprázdný
A kde budou jezdit jinde? Nebo protože ŘSD šetřilo, tak to mají odnést jiní?
Tahle linka ale absolutně nemá s obsluhou Borovan cokoliv společného je o návozu děti do škol v Budějovicích a v Ledenicích s obcemi mezi.
Ne? A proč jedou některé spoje až do Borovan, když s nimi nemá nic společného? 😉
Nojo, ale co zde bylo dřív: autobusy, anebo most? Má se kvůli jednomu nově stavěnému mostu kupovat několik extra autobusů, odlišných od zbytku flotily? Anebo raději ten nový most postavit s rozumnou podjezdovou výškou?
Podél dálnice bude sil. III. třídy včetně BUS přeložena do nové trasy. Dle rozpracovanosti se musí otevřít ještě letos. Takže opět zbytečná diskuze.
Hezky v tom Rudolfově s vaničkou spláchli i dítě. Nebudou jim po vesnici jezdit zlá nákladní auta, ale na autobus budou muset chodit o půl kilometru dál touto myší dírou. Spíš tedy asi nebudou, začnou tím autem jezdit taky.
Rudolfova se to netýká, spíše Hlinska a Dubičného a tam se dá dostat být o 3 minuty delší cestou.
Hlinsko je součást Rudolfova a nyní je odříznuté od veřejné dopravy. Dubičné o nic nepřišlo, autobus směr ČB před tou dálnicí jen místo do Hlinska uhne do Vráta.
Ale klid… 😉 ta „školní“ linka opravdu veřejnou dopravu v Hlinsku a Dubičným nevytrhne… vždyť se odtud normálně chodí na MHD do Vráta a Rudolfova, která „jezdí furt“ na rozdíl od těhle pěti spojů v PD
Jakej Rudolfov?
Zástupci účastníků připominkového řízení a jsou překvapení… Tady asi někdo nedával pozor nebo svojí práci.
Přesně tak, zástupci obce měli dobře študovat plány dálnice v připomínkovém řízení, někdo zaspal a teď se diví.
Ale vždyť je tam přeložka silnice, aby nevedla doprava skrz Hlinsko. Stačí se podívat do projektu. Protože byla všemi přítomnými požadována přeložka, měla ve staré trase jezdit jenom kola. Že si na poslední chvíli vydupali místní osobáky je jejich problém. Přeložka by měla být otevřena každým dnem a bude po umělém problému.
Ta ohnutá značka působí přesvědčivěji. Vzkaz ostatním, že někdo už to zkusil a fakt to nejde.
Schválně: Vezl kola na střeše?
To je za mně určitě nižší než 3m.
Zkuste si to v reálu, tři metry jsou opravdu málo.
Já střešní nosiče nemám ale tuším tak do 2.5m
Rozhodně ně, běžné horské kolo má výšku k jednomu metru, plus vozidlo (rodinná SUV klidně k 1.7-1.8) a něco vzdálenost od střechy k nosiči. Takže i s těmi koly bych tam dával pozor.
Já jsem tušil tak do 2.5 , ale nebojte střešní nosič nemám 😀
Bol som to merat. Horak 27.5“ mam vysoky 107 cm. Priecniky mam 10 cm nad strechou auta plus vyska nosica tak 3 cm, tak ku vyske auta treba pripocitat 120 cm. Ja mam relativne nizke auto 1.42m vysoke. Na takom sportage vysokom 1.65m by som sa zacal aj trochu obavat. Takisto skodovacky karog ten je vysoky 1.6 m
Stačí znát dopravní značky. Co nám říkají předpisy?
Údaj na značce po zaokrouhlení na celé desetiny metru dolů odpovídá volné výšce nad vozovkou snížené o 0,15. Takže fyzicky je tam minimálně 3,15.
Předpisy nám říkají, že tam nesmíte, pokud výška vozidla včetně nákladu převyšuje výšku uvedenou na značce.