Obrazem: Malaysia Airlines představily svůj první Airbus A330neo

Byznys třída Airbusu A330neo Malaysia Airlines. Zdroj: Malaysia AirlinesByznys třída Airbusu A330neo Malaysia Airlines. Zdroj: Malaysia Airlines

Byznys třída sestává ze soukromých apartmá s individuálním přístupem do uličky.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Avoda

Zase ten odporný reverse herringbone. A to přitom doteď měly MH špičkový hard produkt.
Opravdu nechápu, kdo za tu hrůzu dobrovolně platí a potom v tom sedí xx hodin.

Juraj

Reverse herringbone má jedinou nevýhodu, a to cestování v páru/s dětmi. Ve všech ostatních ohledech je to nejvíc konzistentní produkt, pokud jde o soukromí a přístup do uličky.

Když to srovnám s Thompson Vantage, která mají v A350, tak toto je jednoznačně lepší produkt.

Avoda

Pro mne je reverse herringbone absolutně neakcepotovatelný ze tří důvodů:
– sedačka není u okna
– sedačka je vyosená
– není možnost dvou sedaček vedle sebe.

Úroveň soukromí mne naopak naprosto nezajímá. Jsem ze staré školy, takže si pamatuji časy, kdy spolu cizí lidé při cestování normálně komunikovali.
Tehdy byl nějaký lie-flat hudbou budoucnosti a dálkový business vypadal takto:
https://www.planepictures.net/v3/show.php?id=857428
https://www.planepictures.net/v3/show_en.php?id=1052712
https://www.planepictures.net/v3/show_en.php?id=460652
https://www.planepictures.net/v3/show_en.php?id=249655
https://www.jetphotos.com/photo/67432

PeterM

Ja naopak jako jeden z benefitů business class preferuji soukromí, takže za mne herringbone obecně v pohodě.

Jiří Kocurek

Pokud je okno na prvním místě, tak si kupte sedačku u okna a je vyřešeno, ne?

Avoda

Podívejte se na ty fotky – osa sedačky je od okna téměř jeden metr daleko.
Občas se můžete zvednou a z okna se podívat. Ale šance takto trávit většinu z desetihodinového letu prostě není. Krční páteř a záda by se z takové cesty vzpamatovávaly týden.

U klasické herringbone konfigurace ta sedačka je sice u okna, ale díky vyosení a konstrukci sedačky to je skoro to samé. Např. Virgin.

Bóbika

Tak si kupte okno vzadu v dobytčáku nebo seďte doma na zadku. Společnosti to nebudou předělávat kvůli nějakýmu Avodovi 😀

Juraj

Nj, jenže to na fotkách je v dnešním měřítku taková horší premium economy.

Uspořádání je samozřejmě věc vkusu, ale třeba v dreamlineru s velkými okny je z RH sedačky v pohodě vidět ven. Šikmé sezení nijak nevnímám.

Avoda

Jenže ta vzálenost od okna určuje, pod jakým úhlem se můžete dívat ven. Čím jste dál, tím méně vidíte pod sebe, tj. menší část toho, nad čím právě prolétáváte.

I u klasických sedaček je už např. obrovský rozdíl mezi hlavní palubou a upper deck v 747 díky zakřivení trupu. O A380 ani nemluvě.
Pohledy ven a pořízení totek jako tyto ze sedačky 9K v B747-400 Lufthansy žádný reverse herringbone nikdy neumožní:
https://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=7291