Obrazem: Kladenský S-bahn opět jezdí. Jak vypadá trať a stanice po modernizaci
Obnovený železniční provoz na trati Kladno - Kladno-Ostrovec. Foto: PID![Obnovený železniční provoz na trati Kladno - Kladno-Ostrovec. Foto: PID](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/08/453506772_777553614567754_4769861498014549882_n.jpg)
![Obnovený železniční provoz na trati Kladno - Kladno-Ostrovec. Foto: PID](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/08/453506772_777553614567754_4769861498014549882_n.jpg)
Mezi stanicemi Kladno a Kladno-Ostrovec po roční výluce opět jezdí vlaky.
Ty krásný nový nástupiště vypadají bez drátu docela divně.
(Já vím že si to tam asi nebude drátovat hned)
Na Kladně by dráty bez napětí dlouho nevydržely 😁
Jako jo, ale mám takovou obavu, že i za dalších 10 let tam bude jezdit ta samá regína (pravda, už asi v tom PID-pyžamu), protože Praha 6…
Na letiště asi BEMU, ale do Kladna diesely, ať z toho Praha 6 také něco má.
Může mi někdo vysvětlit, proč se to rovnou nedrátuje ?
Jaký smysl by to dávalo? 😉
je tam příprava, dráty se natáhnou až to bude hotové do prahy, aby to bylo k čemu připojit. Až pak se bude jezdit elektricky.
K čemu ostrovní elektrický provoz? Jak by se tam elektrické vlaky dostávaly (přetahy jsou velmi neekonomické a složité řešení)? Jsou tam připravené patky na sloupy a až budou dráty z Prahy, budou i na Ostrovec.
Tam stejně minimálně nejbližších 5 let žádné elektrické vlaky pravidelně jezdit nebudou. Hlavní je, že je na to trať připravená.
poslední jízdy starého šrotu do hutí?
Kde je vlak?
Hute jsou, nepletu-li se, na vychode Prahy, a co se tamejsi zeleznicni dopravy tyce, sroty tam rozhodne nejezdi (jezdi tam 471 a o par metru vedle 81-71M).