Obrazem: Dopravní podnik dokončuje koleje u Muzea, vedou odnikud nikam
Stavba tramvajových kolejí mezi starou a novou budovou Národního muzea (léto 2018). Autor: Ondřej Kubát (DPP)
V Praze vzniká po osmi letech nová tramvajová trať. Dopravní podnik (DPP) v těchto dnech dokončuje výstavbu kolejí na dolním
Tady někdo zešílel. Tohle nikdo z těch lidí, co po té magistrále jezdí, ze svých daní platit určitě nechce.
Právě naopak ve veřejném zájmu je nepochybně rozšiřovat síť MHD na úkor IAD.
Je jasné, že lidé jako vy (ti co si vozí pozadí v autě a nějaký stav ovzduší je nezajímá a ZAMOŘUJÍ) budou kvičet jako podsvinčata.
Tak na trianglu se dají samozřejmě otočit i jednosměrné soupravy..
…pokud není situován na tříproudé magistrále
Dokud tam zůstane magistrála, tak couvat přes ni v té rušné křižovatce třeba třívozovou soupravou by asi nikdo příliš neprosazoval – možná jako naprostá mimořádnost v případě nějaké velké provozní poruchy by to bylo „skousnutelné“, ale jako pravidelná záležitost už vůbec ne: i do vozoven už jsou budovány separátní vjezdy, aby tam bylo možno místo dříve běžného pravidelného couvání přes vozovku zajíždět „po čumáku“, nebo aspoň v areálech vznikají různé objízdné koleje a smyčky. Je mi líto, že to vše půjde tak pomalu, takže já už se tudy určitě tramvají nesvezu – Martin Šubrt přitom začal bojovat za obnovení některých… Číst vice »