Obrazem: CZ LOKO, ČD Cargo a hasiči nacvičovali nakolejování lokomotivy

Společné cvičení CZ LOKO, HZS Správy železnic a ČD Cargo při nakolejování lokomotivy. Foto: Dalibor PalkoSpolečné cvičení CZ LOKO, HZS Správy železnic a ČD Cargo při nakolejování lokomotivy. Foto: Dalibor Palko

Výcvik slouží především k minimalizaci škod při odstraňování následků mimořádných událostí.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Jen mne překvapila jedna věc – na piktogramu místa zvedání jsou naznačena dvojkolí, tzn., že je možné zvedat i podvozek s dvojkolími. Podle fotek jsou k tomu ale použity přípravky, proto se domnívám, že by tam měl být piktogram bez dvojkolí…

Pája

Mně zaujaly ty „spony“ tlumičů. Demont a nasazení tuhého dílce před nakolejením byla u některých rezavých kousků pěkná pakárna. Je fajn si uvědomit, že se to děje i v dešti nebo sněžení a každé usnadnění je vítáno.

Jiří Kocurek

Ale jo, nácvik je třeba, neboť štěstí přeje připraveným.

Gargy

A nebylo by lepší použít nějakou starou 742 než funglofku?

Vláďa

Pokud potřebujete vyzkoušet nové nakolejovací přípravky či možnost maximálního zdvihu loko pro případnou montáž „podvalu“, tak toto asi musíte vyzkoušet na nové mašině. Na staré 742 se už ví jak na ní v případě vykolejení či jiné MU.

ABC

Naolejování necvičili?