Obrazem: ČSA oslavily jubileum, let z Paříže přivítala vodní slavobrána

ČSA oslavily stoleté jubileum, let z Paříže přivítali hasiči vodní slavobránou. Zdroj: Letiště PrahaČSA oslavily stoleté jubileum, let z Paříže přivítali hasiči vodní slavobránou. Zdroj: Letiště Praha

Cestující letící na spojích Českých aerolinií v den jejich stých narozenin obdrželi jako poděkování malý dárek, připraven byl i raut.

45 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
panpan21

Aerolinku „rozkrájeli“ hlupáci – političtí panáci natvrdo. Po 100 letech si šašci krájí dorty. Twl, ostuda a smutek. Vivat Czechia 😥 A ty „oslavné“ texty, rauty, výstavy… kromě práce pana Kopeckého s manželkou výsměch na entou.

Bob

Taková malá smutná derniéra…

panpan21

I tak se to dá shrnout. A ⭕️ se uzavřel. Zrovna na CDG jsem viděl tento týden „100ku“ přistávat.

test

co k tomu dodat, to je možné snad jen u nás.

126975

A kde máte Pan An, konkurenční prostředí, ale v případě našich státních aerolinek diletanské vedení dosazeno na politickou objednávku.

Zdeněk

Dopravce na druhý let nasadil 737 od SW, superpohodlnou….Vskutku důstojné těch sta let:-)

panpan21

Tak CSA mají jen jedno éro. Nebylo co nasadit….

PeDazOl

Podle fotek to byla vydařená pohřební hostina…

cbv

no ja nevim 🙂 postradam tam hlavni funebraky a mozna par tanecniku v brygadyrkach 🙂

cbv

aspon , ze tam poslali pana Kudelu a nenaparoval se tam strejda v polobotkach z krokodyla 🙂 a Borhyove to u masiny sekne …

RHood

Bývalý účetní z Čedoku a dort krájí bezcharakterní, morálně pokřivený Kvapil.

Samo

OK Plus niekto ešte reálne používa? 😀 Pred pár dňami som si pozeral stránku toho programu a je to úplná tragédia, v podstate je nemožné zistiť ani aké sú podmienky na status, benefity, atď.

Lukáš

ČSA bych rád létal a tím je podpořil. ALE – létají jen do Paříže. Jsou dražší než AirFrance, které cestujícím dají při cestě občerstvení (nápoj, jídlo). ČSA Vám nedá nic. Takže nerad, ale používám konkurenci, je levnější a pro cestujícího příjemnější.
A tím pádem je pro mě i věrnostní program ČSA nezajímavý – na rozdíl od toho AirFrance body (míle) propadnou po určité době (tuším 3 roky od získání), u AirFrance stačí, když jednou za rok letíte a platnost všech bodů se prodlouží.

Tomas

ach jo…

u AF/KLM mile expiruji po dvou letech nesktivity. u csa expiruji po trech letech neaktivity

cenove jsou AF a CSa na lince do Parize vyrobnane a kopiruji se. cenove rozdily az na vyjimky jsou par korun, tu ve prospech jednoho, tu ve prospech druheho (fakt se do toho rezervacniho systemu podivejte, nez neco zacnete tvrdit)

Tuaer

Nikoliv, OK Plus používám a míle neexpirují po třech letech neaktivity, ale skutečně 3 roky od získání.

Tomas

jo mate pravdu … neuvedomil jsem si, ze ty podminky jsou dve…

Lukáš

Já se do rezervačního systému dívám pravidelně, ale jen když potřebuju koupit letenky, a za posledních 5 let se mi ani jednou nestalo, že by ČSA bylo levnější, pokud navíc ten den vůbec letělo. Měl jsem asi smůlu.

Tomas

staci se podivat na rezervscni system treba na rijen ci listopad … ceny stejne, csa casto o neco levnejsi, obcas samozrejme i AF

Lukáš

Super, ale o čemu mi to je, když v tuto dobu nepotřebuji letět? Ať se ČSA nezlobí, ale já poletím směr Paříž, kdy se mi to hodí, ne kdy budou mít náhodou o par korun levnější letenku. A pořád je tam ve hře to občerstvení na palubě.

Tuaer

Koukejte, tohle je strašně individuální. Záleží jaké dny v týdnu létáte, v kolik hodin a jak dopředu kupujete.
Já jsem Paříž létal poslední 3 roky pravidelně. Jednou se mi stalo, že Air France pro mně bylo výhodnější. Jinak byly ČSA levnější.
P.S. Nepočítám ranní let Air France s odletem lehce po 6.hodině, protože takhle trápit se fakt nebudu.

TSTT

Letištní rozhlas dnešní výročí oznamoval všem, po příletu (samozřejmě teda bohužel s jinou společností) mě to příjemně překvapilo, úplně jsem na ten konkrétní den zapomněl…
Jenom si říkám, jestli je to pro budoucnost ČSA dobré znamení, před lety jsem se zas objevil na JFK u jejich posledního letu (taky jsem ho teda nevyužil)…

Wiena arprt

Parodie pěkná 😀 😀 😀

král j

Nezbývá tedy jen našemu národnímu leteckému dopreavci k tomuto jubnileu popřát.

Škrpál

Jen tak pro zajímavost, S ve zkratce ČSA znamená -slovenské a národ československý byla vždy jen křivá lež. Takže s tím národováním raději šetřete.

TSTT

S ve zkratce původně znamenalo státní.

MaT

No dnes by to mohlo znamenat třeba České Skomírající Aerolinie…

Viki

Co to je to ČSA? Já myslela že to je začínající aerolinka s jedním letadlem? Kde létala těch sto let?

Rossec

V povětří.

Avoda

Absolutně nechápu, jak může být tato parodie na aeroklub stále členem SkyTeam, když už roky nesplňuje jednu ze základních podmínek pro členství, „network scope and connectivity“.

Martas

Jestli to není tím, že celkově aliance jsou parodie.

Tomas

Tohle muze rict jenom clovek, ktery lita dvakrat rocne s travelem do Recka.

Lukas

A 2x je jeste dost dobry ….

Jirka

Nebo s Emirates mimo Evropu kamkoliv východním směrem.

Martas

Akorát spousta aerolinek nedodržuje základy na kterých byly aliance založeny. Viz Skyteam, mezi ČSA, AirFrance neprobíhá ani codesharing. Základ! Mezi spousty členy jedné alaiance neprobíhá ani uznávání mílí, takže jediné co využijí business pasažéři jsou letištní salonky jiné aerolinky dané aliance. Bravo.

Tomas

prosim, nesirte bludy.

to ale nebylo nikdy, ze by v ramci aerolinii codesharovali vsichni se vsema. aliance neznamena, ze jsou najednou vsichni kamaradi – nikoli, stale zustavaji konkurenti

mile se samozrejme uznavaji mezi vsemi navzajem (ve skyteamu i *A – jestli je OW vyjimkou, to netusim)

toho, co vyuziji cesgujici, je podstatne vic.

Tomas

prosim, nesirte bludy.

to ale nebylo nikdy, ze by v ramci aerolinii codesharovali vsichni se vsema. aliance neznamena, ze jsou najednou vsichni kamaradi – nikoli, stale zustavaji konkurenti

mile se samozrejme uznavaji mezi vsemi navzajem (ve skyteamu i *A – jestli je OW vyjimkou, to netusim)

toho, co vyuziji cesgujici, je podstatne vic.

RHood

ČSA již dávno není žádnou přidanou hodnotou pro SKYTEAM, ČSA jenom a jenom, jak to napsat zdvořile, přiživuje se.
Na stránkach SKYTEAM v sekci Press releases aktuálně žádná zpráva, gratulace a ani na úvodní stránce nic.

KrizeVychodniSpolecnosti

Za chvílí vám to vysvětlí “Tomas”, nebojte. On je vlastně jako ten člen rodiny, kterého sice musíte pozvat na oslavu, ale nikdo ho ve skutečnosti nemá rád.

Tomas

protoze celej skyteam je v posledni dobe parodie na alianci…

Lukas

Delta je parodie?

Tomas

nemam pocit, ze bych nekde zminoval deltu.

delta je fajn aerolinka. stejne jako treba KLM a par dalsich, ktere jsou ve skyteamu.

ale skyteam je v soucasnosti na ustupu. a v porovnani s *A to je parodie uz nyni.

Samo

SkyTeam veľmi nemá byť na ústupe z čoho, keďže vždy to bol skôr LeftoverTeam v ktorom sa pozbierali aerolinky ktorým „ušiel vlak“, nepridali sa ani do jednej z dvoch veľkých aliancii a tak pozliepali ten zvyšok čo zostal.

Nemyslis, zaplatis

Na ustupu? Myslite napriklad ten prechod SAS ze Staru, ktery pravdepodobne nastane, protoze si podil v aerolince koupila AF-KLM? Za me je Skyteam aktualne o dost lepsi nez Star Alliance… KLM, AF, Virgin Atlantic, China Airlines jsou za me topove aerolinky v dnesni dobe, ty prvni zminene daleko lepsi nez nejaka LH group imho…

Tomas

SAS sice prijde, ale zase ITA odejde. takze sull null. A KLM/AF vs Swiss / Austrian? to same. Luftwafe pak nijak nezaostava. Ve *A zas muzeme jako top zalezitosti vzit treba Asiana, EVA, ANA, Singapore … a kdyz k tomu pripocteme dalsi kvalitni jmena jako Turkish, tak skyteam se nechyta .. i ten podil 5* aerolinek je jasny ve prospech *A (4 vs. 2). Alianci nedela jen to, jaka aerolinka se nam libi (a ktera ne) ale i zastoupeni jednotlivych kontinentu ci casti sveta, pocet dennich letu a pocet destinaci. A tady *A valcuje jak ST tak OW rozdilem skoro… Číst vice »

Tomas

SAS sice prijde, ale zase ITA odejde. takze sull null. A KLM/AF vs Swiss / Austrian? to same. Luftwafe pak nijak nezaostava. Ve *A zas muzeme jako top zalezitosti vzit treba Asiana, EVA, ANA, Singapore … a kdyz k tomu pripocteme dalsi kvalitni jmena jako Turkish, tak skyteam se nechyta .. i ten podil 5* aerolinek je jasny ve prospech *A (4 vs. 2). Alianci nedela jen to, jaka aerolinka se nam libi (a ktera ne) ale i zastoupeni jednotlivych kontinentu ci casti sveta, pocet dennich letu a pocet destinaci. A tady *A valcuje jak ST tak OW rozdilem skoro… Číst vice »