Obrazem: České dráhy poprvé ukázaly veřejnosti RegioFox, nové jednotky s motory Rolls-Royce vyjedou v srpnu
První třída v jednotce Regiofox pro České dráhy. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
První jednotky budou v rakovnickém depu pro provoz na trati Praha – Rudná – Beroun – Rakovník.
Ta PID šedomor barva je hnus (velebnosti)!
Ani čerstvě to nevypadá dobře- co pak za pár let…?
Tak by mne zajímalo kolik procent využívá v os.vlacích první třídu. Co si tak někdy všimnu, tak to většinou zeje prázdnotou a dvojka je kolikrát přeplněna a ty místa by se hodily.
Přijde mi to v těchto vlacích zbytečnost. Stejně je to prakticky totéž, akorát za vyšší cenu.
„Slavná“ Arriva nemá jedničku ani v R.:-)
Procenta neznam, dopravce je asi znat bude.Takze zjevne ma asi duvod si ji objednat. Apropo, ja jednickou jezdim i v primestskych vlacich. Kazdopadne jak jsem mel tu cest si tu jednotku projit, tak to bude dustojny nastupce sukafonu – drncet to bude hezky. A pro lidi vyssi nez 150cm bacha na hlavu pri chuzi kolem toalety 🙂
Jezdím na panťácích hlavně linku S1 a ve špičkách je jednička plná i z 90%
Jezdím na S7 a první třídu využívám pravidelně a nezřídka se stane, že je zcela obsazena.
Naopak jedničku v regionální dopravě vnímám jako správný krok k přilákání lidí, kteří opravdu nemají potřebu se mačkat v jednom prostoru s puberťáky, čokly, ochlasty a dalším výkvětem.
Lépe bych to nenapsal. Jsem moc krotký.
Ve všech vlacích kterými cestuji využívám pokud možno vždy první třídu. A je mi jedno jestli to je R, Os, Sp, nebo Ex
Těch devět míst je směšně málo. Třeba z Prahy na Kladno jich bylo 15 a většinou už z Masaryčky plné. Pokud je málo míst ve dvojce, pak asi je chyba někde jinde a musí se přidat vozy nebo ty vlaky dělat jinak. Těch 9 míst těžko pomůže. Jednička je nutná. Jsou prostě lidi, co chtějí mít větší pohodlí, klid, větší komfort. Jenže zase jako vždy to zde není plnocenná jednička, neoddělená dveřmi jako samostatný oddíl, nejsou t am lampičky na čtení atd.
Jako vice diskutujicich pod Vasim prispevkem. Jsou lide, kteri pracuji i cestou ve vlaku, nebo si jen proste potrebuji behem cesty odpocivat.
Ja napriklad zacal vyuzivat prvni tridu v tehdy novych regiopanterech na Podkrusnohorske magistrale. Bylo to jako zjeveni, kdyz misto tehdy kozenkovych Bcek mezi Ustim a Chomutovem byli nasazeny tyhle nove jednotky a clovek mel jistotu, ze i kdyz byl vlak plny studentu a skolaku, mohl si sednout a v klidu vyridit, co potrebuje.
strojvedoucí vůbec nevidí do stran !!! přes ten elegantní čumák vidí pouze dopředu a postranách má mrtvé úhly, , je to možný ?
To je stejné u všech nových vozidel.
a co by mel videt po tech stranach?
Cyklistu, kterému dává přednost zprava na železničním přejezdu. 😀
Když tam vidí chodce nebo třeba nákladní auto, může troubit pořád (a ne pro formu zajistit, aby v záznamu bylo ťuknutí u pískáčku)
občas je lepší zahoukat a předpovídat, než na tom přejezdu někoho sejmout.
Občas je zase lepší mít pevnou kabinu, ve které se nerozmačká při nárazu, když se to vyhoukat nepodařilo. Vždycky je něco za něco.
Jenomže tohle není věc pevnosti kabiny. To je věc její konstrukce. Ty C-I kabiny podle ČSN EN 15227 jsou konstruovaný na několik konkrétních scénářů které sotva splní (cokoliv nad to by byly tuny zbytečného materiálu) a tu konstrukci lze navrhnout buď dobře (viz třeba flirt s obřím širokým čelním sklem, nebo lokomotivy jako je vectron, traxx) a nebo jí lze navrhnout úplně šíleně s gigasloupky a projistotu ještě utopeným sklem, jako tady pesa. Ve finále je pak samozřejmě bezpečnější to vozidlo, které má krom té „pevné“ kabiny taky možnost snížit rychlost dřív, než to do něčeho napálí.
Na sto a více metrů bude výhled do stran tratě v cajku a na desítky metrů už s tim nic neudělá ani superman. Mi to přijde z pohledu vlakového provozu zbytečná námitka, s tim se necouvá na parkovišti u obchoďáku.
On nikam jinam vidět nepotřebuje.
nevidím , neslyším , jedu …. však on tam za chvíli žádnej fíra nebude
Na Hrbaté jezdí ve špičce 2 spojené Regionovy. Ty má kapacitně nahradit jedna souprava Foxe?
No ta jednička teda nic moc, v 954 je určitě víc místa na nohy. Je to totéž co dvojka v internetu. Hlavně jsem čekal, že to bude od dvojky oddělené alespoň jako u 844. Ale určitě je to lepší než rakev + Btn.
no,tak hlavně aby byly dostupné náhradní díly!jenže to se zatím neví,co v tuhle chvíli bude potřeba!
mozek je potreba vzdy, kamo.
Rolls Royce na české dráze. Po Regínách už jsem nevěřil že se dožiju….
To je jen taková hra na schovávanou. V 847 budou stále ty samé motory jako v 844. Tedy MTU ( divize těžkých motorů pro DAIMLER A.G.) Jenže v roce 2014 došlo ke spojení Daimleru právě s Rolls Royce.
Motor stejný, značka jiná….ale zní to dobře.😉
Do MSK by se taky hodilo aspoň 10 kusů.
Stále se hovoří o domácích výrobcích, proč se kupují polské ?
Protože u nás se nic takového nevyrábí?
Ale proč ne? Komu to vadí? Proč stále jsme na někom závislí a naopak se neprotlačíme i ven, jako v minulosti naši předci?
Protože je tady nikdo nevyrábí?
Protože Vagonka Studénka byla dávno zrušena.
Vagonka Studénka, přinejmenším v oblasti vozidel pro osobní dopravu, žije ve Vítkovicích. Ale asi nemá smysl, aby firma velikosti a síly Škody Transportation měla kompletní portfolio železničních vozidel. Časem to vykrystalizovalo na EMU, tramvaje a elektrické výzbroje jako základ produkce.
To ví každý, že američané neměli zájem o výrobu „osobní“ části a ta byla přestěhována do provizoria ve Vítkovicích a tím zachráněna. Naštěstí alespoň takovýto dobrý začátek. Mohli také tenkrát říci to co Vy – nemá smysl mít v portfoliu ani to.
Je vás tady dost na to, abyste si výrobní firmu založili. Ignác Šustala to taky nedostal rozkazem shora.
A co takhle, aby se aktivně ČD zapojily a nabídly pat nových jednotek do Moravskoslezského kraje?! Nebo jim jde o to za každou cenu někam nacpat ty jejich hnusné předělané chcipaky? Ta rekonstrukce je taky pěkná amatérska!!! Konečně sice dal do motorových pohodlnější sedadla a dále odi sebe, ale tak namačkáni na sobě že si tam cestující překážejí lokty, o přípojných an nemluvě, protože do nich nacpali zase ta svoje hnusná pidisededla!!! A tím se chlubí na takových případech jako Oprava – Rýmařov? Za takové konstrukce by se ČD měl stydět! Což takhle na tu trasu objednat několik Lišek navíc?… Číst vice »
Tak ono co bude jezdi na krajských výkonech objednává kraj a ne dopravce jako ČD. Pokud kraj objedná nová vozidla, tak budou např. RegioFoxy, pokud ne, tak budou RegioNovy. Jednoduchá logika.
A jak byste se zachoval vy jako dopravce? Dostanete zaplaceno za reko 810 a vy jim tam ze své vůle nasadíte nové jednotky? Kde cena bude řádově jinde.
Nevíte někdo, jak to bude mezi Blatnou a Březnicí (podle mapy by tu měly jezdit RegioFoxy), když nyní jezdí Regionovy úseky Strakonice – Blatná a Blatná – Beroun?
Už je známo, jestli v JČ kraji půjdou nejdříve do táborského nebo blatenského depa?
Vzhledem k tomu, že v Táboře se do depa nevejdou, tak budou blatenské. Ovšem výkony na tratích v okolí Blatné budou pouze v brzkých ranních a pozdních večerních hodinách jako návoz na/z linky Strakonice – Písek – Tábor. To ovšem až po dokončení červenského mostu. Do té doby budou dočasně jezdit Veselí nad Lužnicí – České Velenice
V tom případě mi přijde mapa lehce manipulativní. Takhle to vypadá, že tady budou jezdit po celý den. Ale do Nepomuku by měly jezdit normálně? Tam se přeci nenaváží na danou linku…
přesně tak,další věc je ta,kam všude se vejdou kvůli údržbě!jak dlouhé kde mají kanály!a pak náhradní díly!až se budou vychytávat mouchy
Nevíte někdo, jak to bude mezi Blatnou a Březnicí (měly by zde podle mapy jezdit právě RegioFoxy), když nyní jezdí Regionovy úseky Strakonice – Blatná a Blatná- Beroun?
Budou jezdit ráno a večer jako návoz na/z linky Strakonice – Písek – Tábor a v vzdálenějším budoucnu Protivín – Březnice, z Blatné do Březnice taktéž návoz ráno a večer.
Věřím, že po Regionovách budou Foxy obrovská změna. Opravdu, rekonstrukce 810 na Regionovy byla asi ten největší přešlap ČD. Tyto vozíky měly zůstat na malé lokálky ve dnešní podobě, kde lidé věděli co očekávat a neklamat moderním interiérem. Díky nim si běžný cestující zvykl na otřesy, pískání a hluk při jízdě a vlaky tak nechal jen na víkendové výlety. Stačí se zeptat pravidelných dojíždějících z Kladna. Pro ně vlaky = Regionovy a proto se zdráhají jimi jezdit… Po nasazení Regiofoxů si ČD alespoň částečně nahradí reputaci vozy, které se po jízdní stránce alespoň blíží komfortu jejich auta a nepřipomínají éru… Číst vice »
Regionovy na Kladno jsou samozřejmě špatně, ale takhle tvrdě bych celou tuto tuto akci neodsuzoval. Sériové přestavby se začaly realizovat v roce 2006 (o 5 let dříve začít i skončit by bylo lepší), kdy situace s investicema do vozidel nebyla vůbec tak příznivá, jako dnes, a na tratích, kde 814 nahradily 810 a 010, se jednalo o o jednoznačný skok v kvalitě.
V době rekonstrukcí na 814 neměli ČD finance na nějaké velké nákupy a kraje zrovna moc ochotně utrácet nebyly, první větší modernizace byly z OPD1 kolem roku 2012 a to jen v pár krajích. Pokud by ty modernizace neproběhly tak by se na půlce tratí už nejezdilo.
„největší přešlap ČD“
Pamatuji článek v novinách, jak byla nějaká cestující nadšená, že vlaky přebral Jančura a nasadil krásné nové žluté.
: – )
Jo? Tak si zajděte do Plzeňského kraje na trasu Domažlice – Planá u Mariánských Lázní nebo do Moravskoslezského kraje, kde dosud normálně jezdí ty chcipaky 810 někdy zrekonstruované. První by se měl změnit vozový park tam, kde ještě jezdí!!! Regionova je oproti nim pohodlný vůz. I oproti těm nejsložitějším rekonstrukcím pro MS kraj. které jsou přímo zpackané cpanim sedadel ve verzi 2+3 v motorových a hnusnych pidisededel v přípojných. To musel za kraj schválit nějaký blb. Prostě další nesmyslné vyhozené peníze, jako u rekonstrukcí starých vozů Bix.
„hnusnych pidisededel“
Je vám známo, že sedadla v těch „810 někdy zrekonstruované“ jsou ta samá, co v lišce, PP, panterech atd?
: – )
Někomu, když nabarví hovno na zeleno, bude se rozplývat nad chutným biopotravinem.
Na trati Domažlice – Tachov budou dle uzavřené smlouvy 810 nahrazeny modernizovanými 814 a ty budou nejpozději v roce 2028 nahrazeny RS1…
Ono jaksi globální problém nebyl ani tak v konání té „1/3“ modernizace 810, ale spíše v poměru vynaložená cena/výkon, kdy byla dána nová laťka definice slova „provar“.
a navíc,podle zkušeností s novými vozidly,jakmile se začnou vychytávat mouchy,může se stát,že jich bude najednou víc odstaveno a nahrazeno staršími vozidly,takže radovat se z nových mašin je předčasné..
Tak Regionovy (nebo 810 do Kralup) je jen jeden z problémů železniční dopravy mezi Kladnem a Prahou. A troufnu si říci, že ne ten největší. A) do centra Prahy se teď dlouho vlakem nedostanete (takže z tohoto pohledu 1:1 vlak/bus). B) vlak je pomalejší než bus (0:1 pro bus) – pokud nejsou zácpy a nehody, ale u vlaku je taky často něco (osoba na kolejích, srážka s autem, spadané listí na kolejích, přehřáté lokomotivy, atd.) C) spolehlivost / přesnost dodržování jízdního řádu – opět vítězí bus (jízdní řád na dráze je stále jen „pro informaci“ i když se to zlepšilo.… Číst vice »
…a ve Zlínském kraji dostaneme staré Regionovy, vyřazené z Rakovníka… Jako vždy…
Blbost ,vrátí se saryky.
Dokáže se probudit český vzdělanec v železniční dopravě ?? V regionální dopravě nemusíme mít jen Iveca z Vysokého Mýta ale stačí nám SORky z Dolní Radechové . A to by mělo platit i v osobní železniční dopravě!! Problém, bude , že maturanti s pětiletým diplomem nedokáží vzít do ruky zámečnické nářadí a c-očko !!
A pevnostní výpočet kasle udělá tadyhle soudruh Umbrtka u piva, on už toho švajcem rozřezal hodně, dělá na šroťáku.
Radechová není totéž, co Libchavy…
>Dokáže se probudit český vzdělanec v železniční dopravě?
Pokud tam předtím usnul, tak pravděpodobně ano.
Gratuluji všem krajům, kde to bude jezdit. My máme bohužel v MS kraji Unucku, tak máme smůlu, ale zase budeme mít vodík, jupííí. (zvracejicí smajlík)
A regiopanteru.. a nové soupravy na Frýdlant jsou ?? Souhlasím že 811 vzniknout neměla.
Na lokálku jsou to nejlevnější, co může být. Proč mít na lokálce s TR 50 nové vlaky na 120?
Proč kupovat nové motoráky na ty tratě, kde budou jezdit bateriové?
Oni musí na kraji počítat a ne se řídit jen šotonázory.
1. Třída – obrovský posun
První třída – šedý mor. Tatkže si člověk připlatí, aby cestoval, jak v krematoriu. Druhá třída o dost hezčí.
Vnějšek v barvách hezký, ale v Praze určitě dostaneme ty šedé rakve.
Nevěčil jsem, že někdy řeknu: ČD mají hezčí nátěr. 🙂
Ale zase, jak praví klasik, budeme vědět, do čeho jdeme.
To čelo dělal nějakej polskej Kotas tak v roce 1995!?
Připomíná mi to Volkswagen Arteon. Podle mě je to nejhezčí čelo co vyšlo z Polska, teda když nepočítám v PL vyrobené Stadlery.
No, mě zarazilo na první pohled. Co tam asi strojvedoucí uvidí do boku? Například pro kontrolu automobilů na přejezdech atd. ???
Jo, je to čelo vhodné pro jednotku na koridor, ne na lokálku, kde je největší nebezpečí nepřehledný přejezd v oblouku. To propadlé sklo je mor který pesa vymyslela nedávno. Stadler kvůli tomu vyvinul třeba to „strmé“ čelo pro Flirt a KISS, s crash strukturou celou umístěnou pod oknem, aby se daly minimalizovat sloupky.
Nemá tam náhodou kamery? Nevím, jen navrhuju.
Kolik to převeze cyklo kol ten super vlak?
Určitě víc než Regína. O víkendu bylo hezky, jel jsem s kolem z Prahy-Hlubočep nahoru, bylo tam asi 7 dalších kol a 3 kočárky, takže docela zasekáno. Ono by se to vešlo líp, ale na těch sklopných sedačkách pod háky obvykle už někdo sedí a nezvedne se.
Na kole se má jezdit a ne ho vozit vlakem
A když máte zdravé nohy, tak můžete chodit pěšky, a ne si vozit zadek, že?
Motory Rolls-Royce.. to zni, jako kdyby do toho montovali Merliny! 🙂 🙂
Přitom je to určitě značka MTU, což nezní tak dobře (ač pochopitelně patří do skupiny Rolls-Royce). 🙂
Když se v 90. letech montovaly motory MTU v ČKD do řady 709.5, přezdívalo se těmto lokomotivám Mercedes – MTU tehdy patřilo do skupiny Daimler Benz 🙂
Tak Merlin by nebyl špatný, jenom soptřeba a údržba by Dráhy sežrala.
Líbí se mi ty „levitující“ sedačky, konečně neuvidím nikde tu rozmatlanou špínu na nohách sedaček a kolem nich. Uklízet se to bude určitě líp 👍.
Souhlas ohledně praktičnosti a čistoty, ale když to člověk vidí, tak ta levitace vypadá hrozně divně. Zejména ta levitující kastle z boku sedadla mne bije do očí asi nejvíc. Asi je to jen o zvyku. 🙂
Teď si na to jen nesmí sedat s gustem takoví pořízci, jako je moje maličkost, jinak tím časem unaví snad každý boční závěs. Snad to v Pese s dimenzováním hodně nadsadili, aby to nás těžkotonážníky úspěšně přežilo! :–D
Možná že časem začnou vážit cestující jako se to začíná objevovat v letecké dopravě.
Rozteč protilehlých sedaček v 1. třídě nápadně připomíná ARmpee829, kde při plném obsazení není kam dát nohy. Když to srovnám třeba s fotkou 15, tak mi přijde, že ve 2. třídě je místa na nohy víc.
Jezdím ARmpee oběma variantami často a nemám problém sedět ve čtyřce ve čtyřech. Minulé si ke mně přisedlý nějaké hazenkářky, říkal jsem si, sakra, kde je Bdmtee 😁
a moment… ono to nema sroubovku! no ne! 🙂
Jako, že by to vozilo 010 a odvozené řady? 🙂
Šroubovku už nemají Elefanta z 97.
Tak pozor, včera jsem tam zaslechl zasvěcenou debatu šotoušů na téma, jak je automatické spřáhlo nejhorší mor, který se na vozidla montuje 😀
Nejhorší mor dle sotousu jsou nestahovaci okna
To lze šotoušům podepsat.
Tak má to i své nevýhody. Třeba RS1 v Tanvaldu prostě musí mít šroubovky, protože je stanice v příliš prudkém oblouku.
Jo? Jeden se divil, že u diesel hydraulického pohonu v zimě nezamrzne voda. Asi to nebyl strojař.
A naopak RS1 ji zase mají, no…
A začal bych Žabotlamem
tak az na to dvacetilete zpozdeni je to krasny vlak a tesim se na svezeni. 🙂
Zpoždění..žraloci tu už jezdí víc jak 10 let a tohle je vlastně druhá generace.
By mne zajímalo proč to nenasadili na Praha – Vrané – Cerčany a Čerčany – Světlá ale proč zrovna k Berounce 🙁
protože tam bydlím…
Čerčany – Světlá. Jojo, aby to tam většinu roku (mimo letní sezonu) mezi Sázavou a minimálně Kácovem vozilo vzduch sem a tam. 😀
Proč tam je sakra tak málo sedaček za sebou po dvou? Když vlezete do Regionovy tak si tam vždy sedne na jednu čtyřku jeden člověk a je „plná“. Kdyby sedadla byla po dvou a jen dva boxy byly po čtyřech tak má vlak opticky a psychologicky dvakrát tak větší kapacitu pro komfortní cestování..
Proč by měla být čtyřka plná, když tam sedí 1 člověk?
Já zase nemám rád sedadla za sebou.
Ona stačí jedna dáma s větším kufrem a už se tam nikdo další nevejde. Tohle bohužel vídám docela často.
… anebo dáma prostorově výraznější, byť i s kufrem o něco menším.
Ne že by se to občas nestalo, ale často to rozhodně není.
Většinou ten kufr „obsadí“ místo naproti dámě a dvě sedadla zůstávají volná.
Právě že tam vůbec ta sedadla za sebou jsou. Bohužel! Chce to jen „čtyřky“ a lícující s okny!
Doufám že budou vlaky tiché! Včera jsem jel Regio Pantherem ze Sréblové do Pardubic a vlak trvale hučel že jsem myslel že mi praskne hlava. Je to normální?
Jo, to kozy z Plzně dělají, skáčou a hlučí
Poznámka mimo:
Nedávno jsem vypl AdBlock, hlavně kvůli prohlížení obrázků. Nějaký měsíc dva se to dá vydžet, ale tady je té reklamy tak strašně moc včetně té hloupé reklamy uprostřed prohlížení galerie, že se v tom ten text článku ztrácí.
Tady to je více zaplevelené, než byly dálnice před zrušením billboardů…
Plně souhlasím. Když už jste to tak napsal
Mám doplňující otázku na Pana Sůru nebo Šindeláře?
Neuvažujete o něčem, jako je „VIP“ členství, kdy za určitý měsíční příspěvek by byl obsah bez reklam?
Bude do konce měsíce verze bez reklam za předplatné. Řešíme poslední technické detaily.
Třeba na HeroHero je běžné předplatné cca 5 € (Čestmír Strakatý atd.). Pokud byste do toho zahrnuli i podcast (tzn. půlka veřejná, celý díl v ceně předplatného), tak si to umím představit jako odpovídající částku.
ech. asi zapominate, ze 70% ctenaru jsou kolenovrti od drahy.
super
Přece byste nechtěl platit kvůli pár článkům o mašinkach?
zaplatím za ně rád. velmi rád.
Naprosto souhlas, nejhorsi je ze jednu zavrete a zachvilku na vas dalsi vyleze😃. Strasnej mor. Co pane Sůra?
panu surovi z toho s dovolenim chodi vejplata. 🙂
Tak stačilo by vytvořit možnost, kdy za nějaký poplatek by uživatelé mohli mít i verzi bez reklam.
To ano, ale vše má své meze. Bez Adbloku pokud možno na internet nechodím. Nemám problém zaplatit za kvalitní služby, ale reklamy za poslední dva roky jsou otřes.
A to já třeba naprosto respektuji, ale čeho je moc, toho je příliš.
Pokud jsou na hlavní stránce 3 pevné bloky reklam (které tam zůstavají i po zamnutí AdBlocku, a dalších 10 reklam je tam personalizovaných, tak je to prostě moc. Pokud se počet reklam redukuje a hlavně se zbaví té strašné reklamy od seznamu, která blokuje další prohlížení obrázků u článků, tak si opět rád AdBlock vypnu a tento web budu dále podporovat.
Pokud vám to tak vadí, stačí sem nechodit 😀
já bych nebyl proti nějakému rozumnému předplatnému
p. Sura tu nedavno psal, ze v dohledne dobe predplatne bude.
Slava – na mobilu je to s tou reklamoi opravdu k nevydrzeni.
Jen pro představu, co je pro vás rozumné předplatné?
Za mě do 100 Kč měsíčně je rozumné a šel bych do něj úplně bez přemýšlení.
Nad 100 může být pořád rozumné, ale už bych zvažoval.
Nad 250 se mi to zdá už moc (říkám zdá – netvrdím, že je to moc).
Díky, naše představy za měsíční platbu jsou dost níže, takže budete jistě spokojen:-)
Třeba na HeroHero je běžné předplatné cca 5 € (Čestmír Strakatý atd.). Pokud byste do toho zahrnuli i podcast (tzn. půlka veřejná, celý díl v ceně předplatného), tak si to umím představit jako odpovídající částku.
Díky.
5,50 Kč ročně.
To tady ale nikoho nezajímá.
Jsem rád, že toto téma někdo otevřel. Web je reklamou už zcela zaplevelen. Člověk chápe, že díky ní tento web existuje, ale čeho je moc, toho je příliš. Pokud mohu mluvit za sebe, tak mě tato věc velmi irituje a zcela seriózně uvažuji, že moje návštěvy budou méně časté. Jednu reklamu vypnete a za chvíli naskočí ten samý typ, reklamy uprostřed galerie jsou už děs běs. Na mobilu už to hraničí až s nepoužitelností. Redakce by se nad tím seriózně měla zamyslet a i zde zareagovat.
Pokud vám to tak vadí, stačí sem nechodit, a problém je rázem vyřešen.
To vyskakování reklam a jejich následné zavírání, je jako mačkání tlačítka bdělosti.
Souhlasím. Do jisté míry tu všudypřítomnou přebujelou reklamu chápu, ovšem ta vyskaující při prohlížení galerie vždy po třetím obrázku, ze které nejde odejít tlačítkem šipky jako při normálním procházení galerie, ale jedině myší kliknutím na button procházení, ta už je opravdu otravná příliš.
Do konce měsíce bude spuštěna placená verze bez reklam. Předem děkujeme za Vaši platbu.
Super, moc díky za odpověď i tuto informaci.
Těším se a tak jak už napsal někdo přede mnou, pokud bude předplatné nastaveno rozumně, tak určitě zakoupím.
Jinak za mne je hranice rozumné výše, někde okolo 3-4 CZK za den při měsíční platbě a 2-3 CZK při platbě třeba rovnou na celý rok.
Mně to navíc hlásí, ať si vypnu adblock, i když ho mám vypnutý.
Asi to považuje za vypnutý adblock, jen když ho odinstaluju.
To mi dělá víc webů na počítači, kde mám placenou verzi ESET. V něm je totiž taky antispywarový a antiphishingový modul. Zdaleka neblokuje všechny reklamy v prohlížeči, ale občas místo banneru vidím jen prázdné místo a web hlásí, že mám aktivní Adblock. No, nemám, ale zřejmě se do výměnné reklamní sítě dostávají i bannery, které nebyly vytvořeny s příliš poctivými úmysly.
Ty sedačky na fotce č.10 jsou opravdu pro zarputilé samotáře, kteří nesnáší výhled do prostoru. Opravdu nešlo ty sedačky otočit a udělat u takto vzniklé čtyřsedačky normální okno?
Jedu-li sám, raději si sednu na dvojsedačku. Takových lidí je.. Nevidím na tom nic špatného.
Mám dojem, že ta dvě malá okna nebudou primárně motivována dvěma sedačkami, ale důvod bude ležet někde v konstrukci skříně.
Za mě super. Kdyby tam byl ještě stoleček jako u „asociálních sedadel“ v Bdpee, budou to nejlepší místa ve vlaku.
Ne každý si chce cestou povídat nebo „koukat do prostoru“. Někdo si vystačí s vlastní četbou nebo prací.
Motory Rolls-Royce… Není jejich výrobce náhodou stále podnik co se dřív jmenoval MTU?
Samozřejmě, že ano. To používání označení RR mi taky nesedí, ale třeba to má nějaký marketingový potenciál 🙂
Tak z Pardubic někam za Jihlavu pojedete modrým RR a tam přesednete do modrého Mercedesu. Za mě dobrý 😀
On se pořád MTU jmenuje. Je to podivnej marketing speech. Navíc je to ten samej power pack jako v 844, Lintu a prakticky každý současný motorový jednotce s 390kW šestiválcem.
Koukám, že u loga zmizel přídomek Národní dopravce. To je novinka nebo jsem zaspal?
Hádám, že se to tam prostě jen nevešlo, protože je ten bílý pas docela úzký…
Ještě není předán, tudíž není majetkem ČD. Vše bude, vydržte. Pak se vaše sny stanou skutečností
Konečně koše v nástupním prostoru, které by mohly vydržet i celý den a nebýt plný a hnusný po 20 minutách ranní špičky.
Přiznám se, že jsem úplně nepochopil ty koše na papír, které se všude dávají. Jízdenky tam hodit nemůžete (běžný termopapír se nedá rozumně recyklovat), papírové obaly od jídla taky ne (většinou jsou umaštěné) a co jiného?
Knižní jízdní řád? 🙂
Noviny, časopis, leták …
Ten nátěr PID je teda hnus, velebnosti.
To vozidlo je tak strašně ošklivý, že mu to sluší víc, než Najbrt s podivným obloučkem na boku kabiny na jinak hranatým voze.
Těch 6 ks v Rakovníku ale není konečný stav, ne? Současná turnusová potřeba na této relaci je vyšší a ve špičce navíc jezdí prakticky vše zdvojené.
Mělo by jích být 10, v rámci této dodávky.
Přijde mi to jako „OK“. Ostatní kraje mají zatím smůlu, protože si nové vlaky neobjednaly?
Smůlou bych to nenazýval, zkrátka jejich krajská vedení se rozhodla jít jinou cestou.
Pěkné, moc pěkné…. Uvidíme kvalitu pohonu, ale jinak – dobrý.
to je okopirovaný desiro ne? Takovehle stolky s tím dělením jsem viděl nedavno v desiru a sedačky jsou podobne těm z arrivy, kdy se člověk nemuže ani pořadne uvelebit, jelikož drží palici furt rovně a nejde si ani napůl lehnout, ty okna také z arrivy, přeně na ty 2 packy, jen arriva je ma s kovovymi příměsi, tak doufám že tato skla nejsou kovový. Čekal jsem teda víc, takové strohé odbyté, to ve žralokovi to bylo lepší, nebo mi to aspon tak přišlo.
Sedačky ve dvojce jsou stejné jako v nových panterech (Borcad Visio).
A na rozvalené jedince přes více sedaček není nikdo zvědavý.
proč přes více sedaček? pokud sedím u okynka, tak se opřít o stěnu v desiru s tím problem nebyl se tam skroutit a na pohodu ve 2 lidech a ten u okynka mohl chrápat.
Na chrápající spolucestující taky není nikdo zvědavý.
Soudruh Kocůrek se vyspí f práci, že? 🤣👍