Letecká společnost British Airways veřejnosti představila první z 18 letadel Airbus A350-1000. Letadlo je prvním ve flotile britského dopravce, které bude létat s novou generací byznys třídy.
Nová byznys třída je nazvaná Club Suite, cestujícím slibuje větší soukromí a pro každé sedadlo přístup do uličky. Celkem bude mít letadlo 56 míst v byznys třídě, 56 v premium economy a 219 v ekonomické třídě.
British Airways letadlo nejprve nasadí na linku z Londýna do Madridu kvůli výcviku posádek. Od října začnou letadlo nasazovat na linky do Dubaje, Toronta, Tel Avivu a Bengalúru.
Airbus A350-1000 British Airways při odletu z Toulouse. Foto: Airbus
Nový A350-1000 v barvách British Airways. Foto: BA
Nový A350-1000 v barvách British Airways. Foto: BA
Nový A350-1000 v barvách British Airways. Foto: BA
Nový A350-1000 v barvách British Airways. Foto: BA
Nový A350-1000 v barvách British Airways. Foto: BA
British Airways A350 at London Heathrow on 29 July 2019
(Picture by Nick Morrish/British Airways)
Nový Airbus A350-1000 v barvách British Airways. Foto: Samchui.com/Flyrosta.com
Nový Airbus A350-1000 v barvách British Airways. Foto: Samchui.com/Flyrosta.com
Nový Airbus A350-1000 v barvách British Airways. Foto: Samchui.com/Flyrosta.com
Nový Airbus A350-1000 v barvách British Airways. Foto: Samchui.com/Flyrosta.com
Interiér A350-1000 v barvách British Airways. Foto: BAInteriér A350-1000 v barvách British Airways. Foto: BA
Interiér A350-1000 v barvách British Airways. Foto: BA
British Airways A350 at London Heathrow on 29 July 2019
(Picture by Nick Morrish/British Airways)
Interiér A350-1000 v barvách British Airways. Foto: BA
Interiér A350-1000 v barvách British Airways. Foto: BA
British Airways A350 at London Heathrow on 29 July 2019
(Picture by Nick Morrish/British Airways)
Interiér A350-1000 v barvách British Airways. Foto: BA
Tříbodové pásy v kabině jsem ještě nikdy neviděl. Sedadla vypadají tak nějak sterilně, což mi ale k BA tak nějak patří. Chápu, že vzhled letadla je až to poslední, ale mně se prostě ty nové Airbusy nelíbí (byť jako pasažér Airbus preferuji). Myslel jsem, že je to jen otázka livery, ale evidentně není.
Oproti těm současným sedačkám je to určitě obrovský rozdíl, ale mi osobně se ty reverse herringbone suites vůbec nelíbí; bez ohledu na let. společnost.
Pokud letí spolu dva lidé, tak musí sedět každý zvlášť a to je o ničem. To už je lepší premium economy. Nebo letět s někým, kdo ty dvojky nabízí.
A jak je vidět, tak klasická první třída už je opravdu na vymření. Přitom pamatuji časy ne tak dávné, kdy se „firstka“ (opět bez ohledu na aerolinky) vyprodávala rychleji než business.
Tříbodové pásy v kabině jsem ještě nikdy neviděl. Sedadla vypadají tak nějak sterilně, což mi ale k BA tak nějak patří. Chápu, že vzhled letadla je až to poslední, ale mně se prostě ty nové Airbusy nelíbí (byť jako pasažér Airbus preferuji). Myslel jsem, že je to jen otázka livery, ale evidentně není.
Ty tříbodové pásy vypadají dost nepohodlně. S mojí postavou si dovedu představit, jak mě to bude přes rameno škrtit. To je za pokrok.
Takže autem taky nejezdíte?
Oproti těm současným sedačkám je to určitě obrovský rozdíl, ale mi osobně se ty reverse herringbone suites vůbec nelíbí; bez ohledu na let. společnost.
Pokud letí spolu dva lidé, tak musí sedět každý zvlášť a to je o ničem. To už je lepší premium economy. Nebo letět s někým, kdo ty dvojky nabízí.
A jak je vidět, tak klasická první třída už je opravdu na vymření. Přitom pamatuji časy ne tak dávné, kdy se „firstka“ (opět bez ohledu na aerolinky) vyprodávala rychleji než business.
no jo, jenze to byly doby, kdy „C“ byla jen vetsi sedacky a trošku větší „recline“.
s nástupem full flat sedacek v „C“ … je firstka v háji.