Obrazem: Až pět metrů bahna. Po třech měsících se na švýcarskou úzkokolejku vrátil provoz

Oprava Zentralbahn v úseku Interlaken Ost - Meiringen. Foto: ZentralbahnOprava Zentralbahn v úseku Interlaken Ost - Meiringen. Foto: Zentralbahn

Na obnově trati v kantonu Bern se pracovalo i v noci.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
kockopes

to ve Středohoří to bude na 50 let…

František

Zbytečná trať…

aaabbb

Smekám klobouk, možná by si tam mohli někteří manažeři Správy železnic udělat exkurzi 🙂

Jiří Kocurek

Ale notak, přece je jednoduší ukázat prstem na kamioňácké, tramvajácké i autobusácké spiknutí, aby se odvedla pozornost jinam: Ani výlukový jízdní řád si soukromníci neumějí udělat!

Jindrich Kuchar

Jj 14 dnů služebka v zahraničí, pak zadat studií jak to dělali, pak zadat studií jak to udělat u nás a na konci konstatovat že úzkokolejka má jiný rozchod a zkušenosti tak nejsou přenosné. Možná i nějaká dotace by mohla být

Vavrroch

No jasně, rozchod! To je ta příčina!
Dopoledne jsem přecházel trať v Dobkovičkách, na přejezdu již zanesenou vrstvami hlíny a štěrku.
Kousek dál krajina zdobená sesuvem.
Ještě že nežijem někde pod Vesuvem.

michawel2

Ono to zas takové překvapení není, pro tu údolní část ZB to je dost důležitá spojka směrem do Luzernu a nahoru do Zurichu, nebo do Interlakenu a dál směrem na Bern, nebo dolů na Brig, případně Ženevu. Toto rozhodně není výletní lokálka, byť se tak používá.
Sluší se dodat, že postižená trať byla i BRB (Brienz-Rothorn Bahn) a u ní se zdá, že by mohla jezdit v květnu příštího roku. Vyčíslené náklady jsou dle webu kolem 5 mil. CHF.