Obrazem: Až pět metrů bahna. Po třech měsících se na švýcarskou úzkokolejku vrátil provoz
Oprava Zentralbahn v úseku Interlaken Ost - Meiringen. Foto: Zentralbahn
Na obnově trati v kantonu Bern se pracovalo i v noci.
Na obnově trati v kantonu Bern se pracovalo i v noci.
to ve Středohoří to bude na 50 let…
Zbytečná trať…
Smekám klobouk, možná by si tam mohli někteří manažeři Správy železnic udělat exkurzi 🙂
Ale notak, přece je jednoduší ukázat prstem na kamioňácké, tramvajácké i autobusácké spiknutí, aby se odvedla pozornost jinam: Ani výlukový jízdní řád si soukromníci neumějí udělat!
Jj 14 dnů služebka v zahraničí, pak zadat studií jak to dělali, pak zadat studií jak to udělat u nás a na konci konstatovat že úzkokolejka má jiný rozchod a zkušenosti tak nejsou přenosné. Možná i nějaká dotace by mohla být
No jasně, rozchod! To je ta příčina!
Dopoledne jsem přecházel trať v Dobkovičkách, na přejezdu již zanesenou vrstvami hlíny a štěrku.
Kousek dál krajina zdobená sesuvem.
Ještě že nežijem někde pod Vesuvem.
Ono to zas takové překvapení není, pro tu údolní část ZB to je dost důležitá spojka směrem do Luzernu a nahoru do Zurichu, nebo do Interlakenu a dál směrem na Bern, nebo dolů na Brig, případně Ženevu. Toto rozhodně není výletní lokálka, byť se tak používá.
Sluší se dodat, že postižená trať byla i BRB (Brienz-Rothorn Bahn) a u ní se zdá, že by mohla jezdit v květnu příštího roku. Vyčíslené náklady jsou dle webu kolem 5 mil. CHF.