Obrazem: 17 vozů, 256 metrů, 230 km/h. Deutsche Bahn vyjíždí s novým vlakem od španělského Talga
Nová souprava ICE L. Foto: Deutsche Bahn

DB dnes představila první trasy, kam nové vlaky nasadí.
DB dnes představila první trasy, kam nové vlaky nasadí.
ICE Langsam
A Leo express tu bude jezdit s něčím co vypadá jako vlak z indie
Kolikrat jsi ho videl ?
Spíš jako vlak z Bosny.
A jaká lokomotiva je bude tahat rychlostí 230 km/h než bude schválená Travca? Nějaký pronajatý Taurus nebo snad vectron ČD, když se ČD chlubí novými vysokorychlostními vectrony? To by bylo skvělé PR pro malé ČD jak zachraňují zadek gigantovi DB. 🙂
Pro ČD by to mohl být celkem dobrý kšeft, protože vectronů na 230 km/h by měly mít 50 ks, ale comfortjetů s railjety mají dohromady jen 27 ks. Takže 23 vectronů je k dispozici a přesně tolik má DB objednáno Talg. Tak se nechme překvapit. 🙂
Na ten Sylt to bude jezdit s čím? Duální Vectron, nebo ten 4motorovej Traxx? 218 nepředpokládám, někde jsem zachytil info, že na Marschbahnu úplně končej…😔
Duální Vectron, jeden z nich je dokonce na okruhu.
Díval jsem se teď na stávající traťové rychlosti dle té mapy v článku a de facto Vmax = 160 km/h je snad jenom mezi Stuttgartem – Oberstdorfem, Mannheimem – Kolínem, Hannoverem – Münsterem a Hamburgem – Westerlandem (Sylt). Všude jinde je většinou Vmax = 200 km/h, z toho na čtyřech úsecích: Berlín – Hamburg, Berlín – Wolfsburg, Hannover – Kassel a Mannheim – Stuttgart je Vmax = 230 km/h nebo ještě víc. Tak nějak v průměru by se vždycky na min. 1/3 délky linky/trasy klidně mohlo minimálně V = 200 km/h jet. A pokud se později opravdu schválí ta řada… Číst vice »
Ten Vectron mě zmátl, myslel jsem chvíli, že jde o takový španělský ComfortJet .
Moc hezké, těším se na svezení. Plusové body rozhodně za nastavitelné barevné LED osvětlení – v letadlech už dlouho standard, na železnici dosud nevídaná avantgarda.
Taky velmi potěší dětský oddíl v jinak velkoprostorovém vlaku. ČD i ÖBB na toto v poslední době dost pečou a je to škoda.
To velkohubé prohlášení o králi na železnici má podobnou míru trapnosti, jako hrdost Škody nad NIM expresy a jejich předčasným servisem (který asi stejně nikdo jiný nechtěl dělat).