Obrazem: 10 let od posledního vlaku. Jak dopadla rekonstrukce zrušeného nádraží Bubeneč

Zrušené nádraží Bubeneč po rekonstrukci. Foto: Zdopravy.cz / Jan NevyhoštěnýZrušené nádraží Bubeneč po rekonstrukci. Foto: Zdopravy.cz / Jan Nevyhoštěný

Nádražní budova se po náročné opravě proměnila ve společenské centrum Stanice 6.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří Kocurek

DO 18TI LET

Mohli taky opravit. Žádné TI není nutno psát. Po 18 letech v ČR by měl jeden vědět, jak se čísla správně píší, obzvlášť v takovýchto případech. To není nápis na tričko.

PS: Triumph, hmm… tak ať dobře jezdí.

Bidlo

Na můj vkus příliš alternativní, původní nádražka se mi líbila víc, a to jsem tam byl jednou v životě 🙁

Kubrt

Rozhodující bude, kdo tam udělá větší tržby..

G....

Toto není nádražka, ale centrum pro trávení času a setkávání se. A to dnes v klasické hospodě dost dobře nejde.

Kazisvět VI.

Jako sorry, rekonstrukce budovy je povedená, ale to bistro… To vypadá spíš jako klinika… Kdyby to byla putyka ve sklepě na Žižkově svépomocí, tak budiž, ale rekonstrukce za x miliónů z eráru? Kdyby jim propachtovali zastávku ve Strašnicích tak se to tam možná hodí, tohle je asi jako dát si wagyu steak s octem a cibulí…

dzejejc

A zkoušel jste wagyu s octem?

Ilmary

Zde byla vize a kapitál, v Ústí nad Orlicí byly jen šotokecy

Kubrt

Plus tady je Stromovka s tisící návštěvníků a nedostatečnou gastronabídkou. V Kerhaticích jsou – Kerhartice.

Jiří Kocurek

… a za řekou Andrlův Chlum, kde se pořádá 5, možná 10 akcí do roka, jinak je tam les.

Rudolf Tuček

Ústí nad Orlicí je nasobně větší budova skoro v „pustině“ a nový majitelé zřejmě nemají kapitál, vizi ani potencionální zákazníky.

Dan

Ústí je památník trucování a neochoty všech zúčastněných stran hledat rozumný kompromis. A i kdyby to dopadlo jinak, stejně by ani novodobá přestavba nezměnila to, že celá železnice v Ústí je koncepčně úplně nešťastná – hlavní nádraží za městem a daleko od lidí a ve městě jen zastávka. Ideální by byl hlavák na místě zastávky plus spojka odtud na Letohrad, ale to je dnes bohužel scifi.

Dave

Toto je skvělý příklad, jak využít nepotřebné budovy dráhy. Není potřeba vše zbourat, je to přece kus železniční historie.

Juraj

Ano, ale jak píší kolegové výše, je nutné to brát v kontextu.
Nádraží na Praze 6, v těsném sousedství Stromovky a trendy bohaté čtvrti, s autobusovou zastávkou před barákem a sportovními areály hned vedle, má objektivně nejlepší možné podmínky pro úspěch.
Velká většina zapadlých nádraží se s tím nemůže vůbec srovnávat.

Ondřej Wagner

Je řada nádraží, která se dá využít myslím, že se využijí nádraží, která leží na bývalé trati 220 mezi Voticemi a Sudomericemi, např bývalá nádraží v Heřmanickach anebo ve Strezimiri, a najde také využití prostor po nádraží v Jeseticich. A asi se také využije budova v Roudné.

dzejejc

Žiji 40 let hned vedle a naprosto souhlasím s podanými argumenty.

Frantisek

Krasny … povede se jedno vyuziti nadrazni budovy u stromovky a najednou vsechny nadrazi maji smysl? A nejvic ty, kde treba rekonstrukce nadrazi stoji vic nez rekonstrukce mistniho zamku/hradu a pak tam jezdi 3-4 paru vlaku denne, ze?