Obrat. ŘSD vypsalo tendr na nový čtyřpruh u Budějovic za téměř dvě miliardy
Nová přeložka odvede kamiony z obce Dasný. Pramen: CzechToll
Nová přeložka má ulevit řidičům a především obyvatelům obcí Dasný a Češnovice, kterými dnes projíždí zhruba 20 tisíc vozidel denně.
V Č.B. cca 8 velkých staveb, v 15x větší Praze 0.000 km za posledních 10 let…
Mezi Plzní-D4-D3 a D1 by měla být dálnice a ne za desítky miliard modernizovat silnice I/19, I/20, I/34 atd.. Těm jednotlivým vesnicím se uleví, ale jestli se mají tímto stylem modernizovat všechny silnice I.třídy, tak to bude trvat stovky let a stát biliony. Středočeský dálniční okruh by vyřešil většinu návazností a mezi Č.B., Plzní, Brnem atd. by se jelo po dálnici. Okruh by byl mnohem kratší a levnější varianta než tupě kopírovat stávající silnice a stavět např. D20 do Č.B. atd.. Další dálnice do Č.B. je nesmysl, dálnice ze západu na východ by měla vést cca přes Tábor, aby odvedla… Číst vice »
Protáhnout dalnici z Budejovic až do Písku a je spojení Praha Budějovice,,,,, D4… Středočeská D3 nikdy nebude, tomu už ani nevěřím
Jak bude vypadat křižovatka spojující Čejkovice a Bezdrev? Zrušena?
Daleko větší malér je mezi dnešním koncem D4 a Plzní. Chápu obyvatele Dasnýho i Češňovic, ale jinde je daleko hůř, jak pro obyvatele obcí bez obchvatu, tak pro řidiče.
Do Plzně jezdím 40 let. Máme tam chalupu… A shodnou okolností jsem občanem Dasnýho Asi netušite co je 20.000 aut denně. V obci jsou jen 2 přechody pro chodce a z mé ulice ani k jednomu nevede chodník, takže děti do školky vodim tak, že kličkuju mezi auty. Asi nemusím zmiňovat že 50 km/h v obci dodržují jen občani obce samotné. Za další bych rád vypíchnul, že v době výstav jako je Hobby nebo země Živitelka je doprava dvojnásobně vyšší a to je opravdu hukot… Nechtěl bych být slisován v autě za Dasným směrem na Češnovice (vyhlášené místo na dopravní… Číst vice »
Já tam 50 dodržuji, stejně jako v Češňovicích, ale ten obchvat vám moc přeju. Když už se dočkali na jihu Čech v Chýnově, Dlouhé lhotě, přibude Lišov – měli jste být na řadě dřív.
Čtyřpruh k MÚK Vodňany a pak střídavý trojpruh k Písku
To co píšete nedává smysl… Od Pištína k Vodňanům jsou intenzity obdobné, resp. dokonce nižší než mezi Protivínem a Pískem. Vodňany-Protivím podobné jak kolem Pištína…
Takže buď 2+1 celou trasu od Pištína po Písek a nebo celé 2+2
Ono by chtělo udělat s celou silnici až na napojení na D4. Stejná katastrofa jak z druhé strany od chybějící D3
Hallelujah!
zajímavé ten obrat… a určitě dobrá zpráva.. Ještě by to chtělo, aby pan Mátl protlačil další úseky na I/20, hlavně v oblasti Plzeň – Písek..
A železnici Plzeň – Budějovice pak už rovnou zrušit, ne? 🙂 Takhle se z toho nikdy nevyhrabeme, ale co už, chceme to, máme to.
Františku, co jste měl dnes ráno k snídani? Jak se to k Vám dostalo? Přijelo to vlakem?
Byl v konzumu na kole pro rohlíky a taveňák, vajíčka má od vlastních slepic.
Vlakem přijelo původně možná tak to kolo. 🙂
Dobrá, Jak přijel rohlík a tavenak do konzumu? Jak přijelo krmení pro slepice?
Krmení ještě mohlo přijet v pytli na dvojkoláku z JZD (slepice se dají chovat i na zrní, odpadu z kuchyně a samosběru).
Ale tím jsou všechny teoretické animální/železniční možnosti zcela vyčerpány, i do zrní do JZD už muselo přijet po nějaké silnici…
Všechno to přijelo minulý týdne na vlečku místní pily. Pravda, rohlíček byl už trochu tužší se zeleným nádechem, ale co je zelené, to je určitě eko. 😀
Pro zásobování potravin by 1+1 stačilo…
Na druhou kolej přijel rychlík z Vizovic.
František ji jen srnky sražený vlakem!
A když najde jen sraženého mývala, nepohrdne ani mývalem.
a má raději sekanou nebo karbanátky?
A pripravovane zdvojkolejneni z Plzne do Nepomuku je co?
Nejenom Plzeň Nepomuk, ale mimo úseku mezi Strakonicemi a Horažďovicemi se to má zdvoukolejňovat komplet.
Z kolejnic budou pěkná svodidla. Díky za tip !
Jiné stavby se vysoutěžily za nižší než očekávanou cenu, takže zbyly peníze.
Nebude D11 k hranici, tak zbylo na jiný věci.
kdepak, v rozpočtu SFDI dálnice D11 ke hranicím stále je k zahájení na konci 2023, hlavní finance od 2024 – což spíše bude reálné zahájení… Stejně tak je v tom rozpočtu představeném v polovině září i tento úsek I/20 k zahájení v r. 2024… Dostala se tam právě díky úsporám v jiných VŘ
To je dobře. Mimochodem, severní spojka je také naplánována na 2024-2027
U severní spojky se objevil nějaký problém s odvoláním se někoho, kdo bydlí snad 400 metrů od stavby.