Oblíbený Beliansky expres se vrací, slibuje objevení polsko-slovenského pohraničí
Motorová jednotka 813.111 Mravec, Zvolen, foto: ZSSK

Po trase Belianskeho expresu se nachází několik dalších míst, kde mohou cestující vystoupit.
Nevím no. Když jedu na dovolenou, tak o půl osmé ráno ještě spím a věřím, že nejsem sám. Odjet o půl čtvrté odpoledne je zas trochu pozdě. Chtělo by to tam vložit ještě aspoň jeden pár vlaků okolo poledne.
Tak mohlo by něco jet ještě mezi, ale asi se nepředpokládá že tím pojede hodně lidí na týdenní pobytovou dovolenou s kuframa. Je to spíš na jednodenní výlet a to nemá smysl válet se do devíti v posteli. Větší problém vidím v tom že to nejede až do Krynice.
Bohužiaľ toto je problém všetkých týchto vlakov. Cielené na turistov ale treba na to vstávať o šiestej ráno, aj to len ak človek nemá predtým ešte nejaký prípoj. Naspäť to potom zas ide o piatej poobede. V ZSSK očividne majú pocit že populáciu Slovenska tvoria bačovia, ale čo by sme čakali od firmy čo na požiadavku o vlak po 19:00 odpíše že ľudia v noci necestujú…
Možno koupit u vlakového personálu, ovšem s manipulačním poplatkem 3 (!!) eura. V rámci likvidace regionální dopravy…
Většina lidí umí použivat internet
Na venkově na severovýchodním Slovensku? Zajeďte se tam nekdy podívat, jen tak, po vesnicích, mimo turistická centra. Ač jsem příznivec finančního zvýhodnění „samoobsluhy“, ta částka dává smysl jen pokud jde o cílenou likvidaci. Ostatně několik průvodčích na tamních lokálkách mi potvrdilo, že úbytek platících cestujících je od března markantní. Zadarmo-skupin se to pochopitelně nijak nedotkne…
takže vy budete svetaznalá, už máte aj potvrdenie , od miestnych sprievodcov, no aké úžasné a rýchle, a kedy ste tam bola naposledy? To tam chodíte každé dva týždne?
Stara Lubovna alebo Kezmarok nie su na SV Slovenska.
Dotkne sa to aj „zadarmo skupín“ nakoľko sprievodca musí vydať lístok. Cestovné je síce 0,- EUR ale príplatok za vydanie lístka vo výške 3,- EUR sa účtuje.
,,Většina lidí umí použivat internet“ ale na tento vlak sa listky on-line nepredavaju 😀
Mimochodem, kolik pokladen na trase vlaku je vybaveno KVC? Při cestě z Polska na Slovensko opravdu platím tu přirážku v každém případě? Nebo ji můžu mít koupenou aspoň z pokladny z předtím? Stejně je to bizarní že se na to online lístky neprodávají, je to regionální vlak po trati kde regionální vlaky normálně jezdí, akorát je protažený za čáru…
Pri ceste z Polska na Slovensko nie je prirazka, ta sa netyka medzinarodnych listkov.
Jakub, kde v prepravnom poriadku je uvedena takato blbost? 😀
Takze ak pojdem EC Metropolitan: Bratislava – Brno, tak nedostanem prirazku za nakup listka vo vlaku, lebo je to medzinarodny listok? 😀
A slovenský průvodčí v EC vlaku umí prodat mezistátní jízdenku? A podle jakého tarifu?
Většina lidí umí používat jízdenkový automat. Ale musí tam v první řadě být. Což u internernetu na polsko-slovenském pohraničí není vůbec samozřejmé.
Lidi tam mají satelitní antény ne proto, že jim nestačí pozemní televizní vysílače, ale proto, že pozemní signál tam vůbec není.
Toto isté absurdum funguje aj na celoročnej linke do Zwardoňa. Neviem ako je to tam teraz, ale kedysi z POPky nešiel vydať lístok KM-ZSSK, tak to riešili deklaráciou že prirážka za predaj lístku vo vlaku akože nahrádza lístok za ten 50-metrový úsek Zwardoň-hranica 😀
Na medzinarodne listky sa ten poplatok 3 eura nevztahuje.
Což by tedy ovšem mělo platit i pro cestu ze Slovenska do Muszyny – takže jde jen o vnitrostátní relace, a tam asi platí i vnitrostátní tarif i jízdné ZSSK (včetně problému přirážka) – nebo se snad mýlím?
A mohl by jezdít klidně čtyřikrát denně a v Polsku až do Krynice 😉. Ale to bych zase chtěl až moc, takhle rychle to slovenskopolském pomezí nejde 😐.
Dal jsem Vám palec nahoru….👍
A nejen tam by to mohlo jezdit dále a hlavně častěji…😃
Ale je to jak to je. Škoda…
Dane spojenie nechcu Poliaci.
Jako že se tam ty dvě bagety už nevejdou? Pokud tam je tak hustý provoz a tudíž tam aspoň vychází šikovně přípoje (nezjišťoval jsem), mohli by je aspoň dopsat na ten plakát s jízdním řádem a zahrnout Krynicu také do této tarifní nabídky…
V jednom smere je čas na prestup 20 minút, v druhom 35
A nějaká příležitost k občerstvení při přestupu bude v Muszyně v dosahu jistě také – vždyť je to v Polsku, a tam takových možností bývalo vždycky dost …
To je také přesně to, co každý normální člověk určitě chce – zevlovat někde z nějakého zaplivaného stánku na nádraží.
To je přesně to, co určitě každý chce – hnít při přestupu přes půl hodiny. Když se jede autem, tak tohle odpadá.
Pritom by stačilo aby nasadili jednu súpravu ktorá by pendlovala medzi Muszynou a Starou Ľubovňou s tým že by v Ľubovni bol zabezpečený rozumný prípoj smer Poprad, jedna súprava by to tam vyjazdila v 2h takte …