Obchvat Uhříněvsi napojí Kutnohorskou na Pražský okruh. Začalo územní řízení
Stavba silnice, ilustrační foto. Pramen: ŘSD
Hostivařská radiála bude fungovat jako spojka vnitřního městského okruhu s velkým pražským okruhem.
Problém č.2 jsou Říčany.. všechny cesty vedou přes radary. Poslední rychlostní cesta vedená z Úval na Říčany svedena opět do Pacova do radarů. Místo aby se to natáhlo na obchvat. Další problém č3. Je změna výjezdu na kruhovém objezdu který je u dálnice u Hazlova která ráno dělá ze silnice popojíždějící kolonu od Říčan na D1 Praha. Spousta řidičů si místo výjezdu Mimi kruhac zkracuje přes kruhac kde mají přednost nedomyšleno.
Jestli myslíte silnici 101 tou poslední rychlostní, tak nevím co si pod tím mám představit, v podstatě je to obklopeno zástavbou, je to celkem klikaté, skrz obce a rozhodně to nikdy nemělo parametry rychlostní silnice …
Normální silnice po povrchu bez super drahých nesmyslů a dá se v pohodě zařadit do priorit a relativně rychle postavit za přijatelnou cenu. Přesně jak jsem říkal a jaký je to rozdíl například s Radlickou radiálou, kterou projektovali, projektovali až to vyšlo tak drahé, že se muselo přiznat, že se to dělat nebude, jelikož na to nejsou peníze. A odnesou to všichni, jak místní, tak ti, kteří musí tím místem projíždět.
Zda se mi to, nebo to trasovani je celkove takove nejake divne a krivolake?
Stavajici stav je samozrejme katastrofa, jet tutama treba do Rican po stare a zpet je kolikrat celodenni vylet.
Jet tutama? 😁
Nejezděte tutama a jeďte autobusem. Ubydou auta, autobusy budou jezdit častěji a nebudou nám tu ten krásný kus přírody muset rozm*dat obchvatem.
Nezpochybňuji potřebnost obchvatu, má potenciál trochu vyřešit tragickou situaci na ul. Přátelství, kde se pravidelně zasekávají i autobusové spoje. Jen se trochu bojím, že toto bude chtít i radikálnější omezení staré trasy, na které nebude politická odvaha.
Dopravní politika Prahy 22 se dá poslední roky shrnout jako „modlíme se za spojku a všechno se zázračně samo vyřeší“. Jenže to procesí aut a kamionů od Říčan se chce dostat do Prahy, ne někam na okruh. A protože spojka bude zaústěna zpět do Kutnohorské, propustnost se stejně nezvýší. Takže bez návazných opatření to na Přátelství bude pořád stejné peklo.
Kamiony do Metransu a těch logistických arealu do Prahy nepotřebují a by se mohla -snad -uvolnit Uhříněves, která je aktuálně dopravní pastí
Jenže to je pak otázka, zda to kamion od Říčan do Metransu vezme kousek po okruhu, pak po spojce do Měcholup, pak zpátky na kruháč u Lidlu a pak do Metransu. Nebo se na to vybodne a pojede stejně po Přátelství jako dosud.
Aby v Praze přes všechny ty silnice vůbec ještě zbylo nějaké místo.. 🙈
A přitom na samotě pod lesem je jenom prašná/blátivá cesta. Nikdo nikomu nebrání se přestěhovat za vysněným bydlením, není-li to na Venuši.
Uhříněves není Praha 😉
Teda je, ale s Prahou to nemá zas až tak moc společného. Tak buďte bez obav, tady se nebavíme o komunikaci v Praze 1, 2, 3, nebo 7.
Dobrý, ale škoda že to nabralo takové zpoždění. Projíždět mezi 7-9 hod. Uhříněvsi ve směru od hřbitova a kruhače je tragédie. Paradoxně až bude dálnice, tak už to nebude tak potřeba jako by bylo teď.
Ano to je místo kde směrem od Kralovic až ke kruháči ulicí Podleská na 2,5 km člověk na kole předjede klidně 100 a více aut. Tam to stojí úplně …
Mezi 7-9 stojí celá Praha nic nezvyklého.
Vida , ono už to nikoho ani nevzrušuje…
A mělo by? Kdo může, ať využije kolejovou dopravu, případně spojení na Háje autobusovou linkou 126.
…která stojí za Křeslicemi, pak v Petrovicích (úsek bez buspruhu), před kruháčem u konečné jižní město, a na dvou světlech která nepochopitelně nemají preferenci bus