Tu devítku centrální komise stále nějak šidí. Ten kruhák na konci 4 pruhu bude šílený špunt, to není odbočka do pole, ale křižovatka silnic I. třídy, kde peáž v dvoupruhu končí na jednopruhovém kruháči. V Dubici u ČL byly také projektované MÚK a je z toho kruhák, akorát vyrobí další brzdy ve městě.
Petr
5 měsíců
Jen se bojím toho, že se bude muset rozkopat nový kruháč, protože není připravený výjezd na tento obchvat a všude kolem jsou vybetonované základy na veřejné osvětlení.
Jinak jako svorák se na obchvat těším. Jako školou povinný jsem viděl kamion co mu selhaly brzdy z kopce a až po zadní kola tahače vrazil do baráku. Další to později stihli stočit bokem na starou cestu. Nebo jsme měli zatáčku vysypanou štěrkem z příliš naložených aut.
Nebýt blázna Víta Bárty mohl být obchvat České Lípy hotový. Tenkrát nechal zastavit většinu staveb a všechny povolení pak propadli.
Martin
5 měsíců
Trošku mně mrzí, že se to řeší „per partes“, jednu stavbu ukončíme a druhou hned vedle začneme. Není to jen tady, viděl jsem to na dalších místech. Jedna silnice furt rozkopaná, jen pokaždé o kousek vedle. Ale co, pořád lepší, než aby nebylo nic.
Zdeněk
5 měsíců
Pokud bude obchvat takový paskvil jako ta okružní křižovatka která má pouze jeden pruh tak potěž Pánbůh .
Oldřich Kupec
5 měsíců
Při stavbě těchto silnic se ale nemyslí na obyčejné lidi, viz obchvat České Lípy, který se měl stavětuž těsně před rokem 89, zůstala po něm památka, s obtížemí dostavěný most a najednou se končilo. Stačí se podívat jak to tam nyní s provozem aut ve špíčkách vypadá. Jaký důvod byl pro 30-ti leté odkládání?
Jarda
5 měsíců
Konečně aspoň tohle.
Ale na ty „devítce“ by to chtělo přidat podstatě více obchvatů. Případně skoro 3/4 silnice dát jako přeložky, e to by bylo spíše budování tunelů.
Tak ono se už i uvažovalo o převedení I/9 od Zahrádek u České Lípy ku Praze. Kokořínské údolí není nejvhodnější trasou. Stačí už komplikovaný průjezd Liběchovem.
o převedení? Tím, že silnici změníte číslo, tok vozidel nepřestane, nikomu nikdo nebrání jet z Ještřebí po 38 a d10..do východní poloviny Prahy s osobákem je to jednoznačně rychlejší, ale také delší a na to koukají dopravci..vyšší mýto a více ujetých km..
To bylo myslím odpískáno z toho důvodu, že I/9 svůj dopravní význam již téměř ztratila. Stačí dokončit obchvat Roudnice nad Labem a rázem bude nejrychlejší cesta z Prahy do České Lípy přes Roudnici a ne přes Mělník. Stejně tak při cestách na sever je mnohdy rychlejší trasa přes Mnichovo Hradiště. Myslím, že obchvaty na I/15 a II/240 jsou teď potřebnější než stavět 20km I/9 v úplně nové stopě.
A do té Roudnice pojedou kamiony po D8? Nebo po starých silnicích? Přepravci to mýto přece rádi zaplatí.
A z Roudnice přes Polepy a Liběšice na Úštěk?
PetrN
5 měsíců
Ach zase ta neschopnost ŘSD správné interpretace výsledků celostátního sčítání co se opakuje neustále… šestina jsou v souhrnu „těžká vozidla“, ale rozhodně ne kamiony. Z těch 952 „TV“ je kamionů 353, nákladních bez přívěsů pak 172 a lehkých nákladních 398 (v drtivé většině do 3,5t)
Míření
5 měsíců
Dneska jsem ušetřil 2 koruny na rohlíku, protože jsem si vzal petikorunu, škoda že jsem si nevzal desetikorunu mohl jsem ušetřit mnohem víc.
Tu devítku centrální komise stále nějak šidí. Ten kruhák na konci 4 pruhu bude šílený špunt, to není odbočka do pole, ale křižovatka silnic I. třídy, kde peáž v dvoupruhu končí na jednopruhovém kruháči. V Dubici u ČL byly také projektované MÚK a je z toho kruhák, akorát vyrobí další brzdy ve městě.
Jen se bojím toho, že se bude muset rozkopat nový kruháč, protože není připravený výjezd na tento obchvat a všude kolem jsou vybetonované základy na veřejné osvětlení.
Jinak jako svorák se na obchvat těším. Jako školou povinný jsem viděl kamion co mu selhaly brzdy z kopce a až po zadní kola tahače vrazil do baráku. Další to později stihli stočit bokem na starou cestu. Nebo jsme měli zatáčku vysypanou štěrkem z příliš naložených aut.
Nebýt blázna Víta Bárty mohl být obchvat České Lípy hotový. Tenkrát nechal zastavit většinu staveb a všechny povolení pak propadli.
Trošku mně mrzí, že se to řeší „per partes“, jednu stavbu ukončíme a druhou hned vedle začneme. Není to jen tady, viděl jsem to na dalších místech. Jedna silnice furt rozkopaná, jen pokaždé o kousek vedle. Ale co, pořád lepší, než aby nebylo nic.
Pokud bude obchvat takový paskvil jako ta okružní křižovatka která má pouze jeden pruh tak potěž Pánbůh .
Při stavbě těchto silnic se ale nemyslí na obyčejné lidi, viz obchvat České Lípy, který se měl stavětuž těsně před rokem 89, zůstala po něm památka, s obtížemí dostavěný most a najednou se končilo. Stačí se podívat jak to tam nyní s provozem aut ve špíčkách vypadá. Jaký důvod byl pro 30-ti leté odkládání?
Konečně aspoň tohle.
Ale na ty „devítce“ by to chtělo přidat podstatě více obchvatů. Případně skoro 3/4 silnice dát jako přeložky, e to by bylo spíše budování tunelů.
Tak ono se už i uvažovalo o převedení I/9 od Zahrádek u České Lípy ku Praze. Kokořínské údolí není nejvhodnější trasou. Stačí už komplikovaný průjezd Liběchovem.
o převedení? Tím, že silnici změníte číslo, tok vozidel nepřestane, nikomu nikdo nebrání jet z Ještřebí po 38 a d10..do východní poloviny Prahy s osobákem je to jednoznačně rychlejší, ale také delší a na to koukají dopravci..vyšší mýto a více ujetých km..
To bylo myslím odpískáno z toho důvodu, že I/9 svůj dopravní význam již téměř ztratila. Stačí dokončit obchvat Roudnice nad Labem a rázem bude nejrychlejší cesta z Prahy do České Lípy přes Roudnici a ne přes Mělník. Stejně tak při cestách na sever je mnohdy rychlejší trasa přes Mnichovo Hradiště. Myslím, že obchvaty na I/15 a II/240 jsou teď potřebnější než stavět 20km I/9 v úplně nové stopě.
A do té Roudnice pojedou kamiony po D8? Nebo po starých silnicích? Přepravci to mýto přece rádi zaplatí.
A z Roudnice přes Polepy a Liběšice na Úštěk?
Ach zase ta neschopnost ŘSD správné interpretace výsledků celostátního sčítání co se opakuje neustále… šestina jsou v souhrnu „těžká vozidla“, ale rozhodně ne kamiony. Z těch 952 „TV“ je kamionů 353, nákladních bez přívěsů pak 172 a lehkých nákladních 398 (v drtivé většině do 3,5t)
Dneska jsem ušetřil 2 koruny na rohlíku, protože jsem si vzal petikorunu, škoda že jsem si nevzal desetikorunu mohl jsem ušetřit mnohem víc.
vy jste neskutečný vůl !!!
Tak porovnávat rohlík a stavbu silnice, to o něčem svědčí. A neomylnost to nebude.
Má holt špatné míření.
Za rohlík si můžete dosadit či chcete, nehraje v tom žádnou roli.
Tahle analogie nefunguje.
Rohlík zanedbejte, ale princip je stejný.