Obchvat Svoru může ŘSD vyjít o čtvrtinu levněji, nejnižší nabídka je na 73,4 % předpokladu

Silnice I/9 ve Svoru. Foto: Google Street ViewSilnice I/9 ve Svoru. Foto: Google Street View

Stavba má začít příští rok.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zbyněk

Tu devítku centrální komise stále nějak šidí. Ten kruhák na konci 4 pruhu bude šílený špunt, to není odbočka do pole, ale křižovatka silnic I. třídy, kde peáž v dvoupruhu končí na jednopruhovém kruháči. V Dubici u ČL byly také projektované MÚK a je z toho kruhák, akorát vyrobí další brzdy ve městě.

Petr

Jen se bojím toho, že se bude muset rozkopat nový kruháč, protože není připravený výjezd na tento obchvat a všude kolem jsou vybetonované základy na veřejné osvětlení.
Jinak jako svorák se na obchvat těším. Jako školou povinný jsem viděl kamion co mu selhaly brzdy z kopce a až po zadní kola tahače vrazil do baráku. Další to později stihli stočit bokem na starou cestu. Nebo jsme měli zatáčku vysypanou štěrkem z příliš naložených aut.
Nebýt blázna Víta Bárty mohl být obchvat České Lípy hotový. Tenkrát nechal zastavit většinu staveb a všechny povolení pak propadli.

Martin

Trošku mně mrzí, že se to řeší „per partes“, jednu stavbu ukončíme a druhou hned vedle začneme. Není to jen tady, viděl jsem to na dalších místech. Jedna silnice furt rozkopaná, jen pokaždé o kousek vedle. Ale co, pořád lepší, než aby nebylo nic.

Zdeněk

Pokud bude obchvat takový paskvil jako ta okružní křižovatka která má pouze jeden pruh tak potěž Pánbůh .

Oldřich Kupec

Při stavbě těchto silnic se ale nemyslí na obyčejné lidi, viz obchvat České Lípy, který se měl stavětuž těsně před rokem 89, zůstala po něm památka, s obtížemí dostavěný most a najednou se končilo. Stačí se podívat jak to tam nyní s provozem aut ve špíčkách vypadá. Jaký důvod byl pro 30-ti leté odkládání?

Jarda

Konečně aspoň tohle.
Ale na ty „devítce“ by to chtělo přidat podstatě více obchvatů. Případně skoro 3/4 silnice dát jako přeložky, e to by bylo spíše budování tunelů.

Joseph

Tak ono se už i uvažovalo o převedení I/9 od Zahrádek u České Lípy ku Praze. Kokořínské údolí není nejvhodnější trasou. Stačí už komplikovaný průjezd Liběchovem.

kix

o převedení? Tím, že silnici změníte číslo, tok vozidel nepřestane, nikomu nikdo nebrání jet z Ještřebí po 38 a d10..do východní poloviny Prahy s osobákem je to jednoznačně rychlejší, ale také delší a na to koukají dopravci..vyšší mýto a více ujetých km..

David

To bylo myslím odpískáno z toho důvodu, že I/9 svůj dopravní význam již téměř ztratila. Stačí dokončit obchvat Roudnice nad Labem a rázem bude nejrychlejší cesta z Prahy do České Lípy přes Roudnici a ne přes Mělník. Stejně tak při cestách na sever je mnohdy rychlejší trasa přes Mnichovo Hradiště. Myslím, že obchvaty na I/15 a II/240 jsou teď potřebnější než stavět 20km I/9 v úplně nové stopě.

Luboš

A do té Roudnice pojedou kamiony po D8? Nebo po starých silnicích? Přepravci to mýto přece rádi zaplatí.
A z Roudnice přes Polepy a Liběšice na Úštěk?

PetrN

Ach zase ta neschopnost ŘSD správné interpretace výsledků celostátního sčítání co se opakuje neustále… šestina jsou v souhrnu „těžká vozidla“, ale rozhodně ne kamiony. Z těch 952 „TV“ je kamionů 353, nákladních bez přívěsů pak 172 a lehkých nákladních 398 (v drtivé většině do 3,5t)

Míření

Dneska jsem ušetřil 2 koruny na rohlíku, protože jsem si vzal petikorunu, škoda že jsem si nevzal desetikorunu mohl jsem ušetřit mnohem víc.

petr

vy jste neskutečný vůl !!!

Jiří Kocurek

Tak porovnávat rohlík a stavbu silnice, to o něčem svědčí. A neomylnost to nebude.

Průvodce původní Aleš

Má holt špatné míření.

Míření

Za rohlík si můžete dosadit či chcete, nehraje v tom žádnou roli.

Kebab

Tahle analogie nefunguje.

Zbyněk

Rohlík zanedbejte, ale princip je stejný.