Praha hledá projektanta pro obchvat Kbel a Satalic. Stavět u přírody a letiště je výzva, řekl k průtahům Hřib
Vojenské letiště Kbely. Foto: Ulathaar, Public domain, via Wikimedia Commons

Náklady na stavbu se odhadují na 600 milionů, podél letiště Kbely se má stavět v roce 2029.
Tohle není obchvat Satalic, ale pouze jedné ulice v Satalicích. Nijak neřeší směry do Horních Počernic, průmyslové zóny, do Vinoře atd.. Z těchto směrů se to bude valit dál, resp. čím dál víc…
“Stavět u přírody je výzva” 😂 To by mě zajímalo co by říkal, kdyby byl třeba u projektu dálnice D11 v úseku Jaroměř – Trutnov, ta prochází doslova středem lesa.
U koleji dokoncili letos novou cyklostezku, tak je idealni cas ji za par let zase rozkopat 🙂
Oboji se tam nevejde, imo cyklostezku zrusi a na novem prutahu nakresli piktrogramy cyklisty.. V Praze normalka
Proč by se to nevešlo? Místa je tam dost.
Přeně na tohle jsem myslel u článku. Jezdím denně autem touhle trasou ale i na kole po tý cyklostezce. Když jí nedavno udělali asfaltovou, tak už to mi přišlo zbytečný. Byla tam dobrá, pevná pěšina. No budíž ale že je v plánu jí za pár let překrýt silnicí,to mi příjde jako mrhání.
Ale jako samotný obchvat to velice vítám. Odpoledne se tam už nedá projet a na Prosek jezdím až od Vinoře
Tak schválně jestli bude dříve stát tento obchvat, nebo modernizace železnice, nebo oboje současně? Jen aby se pak nestalo že sž řekne že #mynic nevěděli a teď už tu trať modernizovat nemůžeme 😀
To by byla klasika:-). Podobně jako případné narovnání před Přerovem je „zabetonovaný“ novostavbou dálnice. Zkrátka kafíčka a vidina důchodu….
Není tam skoro větší omezení samotný Přerov?
Snad se podaří stavět ve stejné době.
Tunel pod letištěm v přímé stopě by byl zajímavější.
Můžete mi vysvětlit, co myslí Hřib tou přírodou? Myslí tím snad těch pár keřů, co tam roste vedle železniční tratě?
To je asi jedno. Příští volební období už v Praze žádný Hřib nebude. 😉
Zbytečná stavba. Především z důvodu, že pak budou chtít pokračovat přepnutím lesoparku do LLerňan.
A vyhnat odsát tranzit na souběžnou dálnici se dá modelem ala Praha 7’a8 = značně zpomalit. 201 bus stejně zůstane na staré silnici a gumokoly ať zůstanou na dálnici. A to bydlím v lokalitě
Také bydlím v lokalitě. Tranzit skrz Satalice je značně zpomalen už nyní, díky věčně spuštěným závorám a hustému provozu a v pravidelně stojících kolonách aut v Satalicích je značně zpomaleno a znehodnoceno i spojení hromadnou dopravou zmíněným busem 201. Ona totiž celkem pravidelně stojí i samotná vysočanská radiála. O pátcích, a nejen tehdy, kolikrát stojí Hornopočernická od Kbel směr Satalice už od přejezdu ve Kbelích a Budovatelská směr Satalice někdy už od Sicherovy.
No proto je cíl, aby ta auta sem vůbec NEJELA A NESJÍŽDĚLA
V lesoparku se s pokračováním silnice dále na Letňany počítá už od začátku. Je to krásně vidět i z pouhého pohledu do mapy.
To je původní varianta. Již dávno byla prezentována změna v úpravě oblouku do Toužimské (její reko) a projení do do prodloužené Veselské. Vše po okraji parku. Úprava prodloužené Veselské je už i vidět na mapy.cz-
Aha, děkuji za informaci, o téhle úpravě jsem nevěděl.
No hlavne ta cesta at pres lesopark nebo okolo je naprosto zbytecna. Zase takovy provoz tam neni, nejvetsi “bordel” dela uplne zbytecny semafor beranovych x veselska.
Kéž by, zatím se tomu zabránit nepodařilo
Tak to napojme na taxiway a jezděme přes letiště. A nebo rovnou tunel pod Kbely? Spolu s prodloužením linky C, stavba milénia.
A nebo možná bojujme proaktivně za D0?
Já asi volím tu 3 možnost, abych tam s tím TIR nemusel smrdět pod okny….
A proč raději nedonutit nechat řidiče na přilehlé dálnici? Co tam mají vůbec zajíždět ? Pro místní to bohatě stačí, bo jich je 5% provozu
Pro mě naopak vítaná stavba. Jezdím z Proseka do Kyjí a odpoledne zpět a tohle je nevětší špunt. Uleví se i místním,co bydlí na tý trase v Satalicích a Kbelích.
Takže zatím 64 autíčkářů. Co bez auta ani nevyhodí odpadky? Proč nejezdíte po dálnici ?