Obchvat Plössbergu zrychlil řidičům z Plzeňského kraje cestu na Mnichov
Požární cvičení na obchvatu Pössbergu. Foto: Feurwehr Pössberg
Stavba byla na seznamu prioritních projektů v Bavorsku, trvala tři roky.
Stavba byla na seznamu prioritních projektů v Bavorsku, trvala tři roky.
Ono vůbec vzhledem k tomu že A93 je de facto jedinou rozumnou cestou směr Itálie , Slovinsko….. bylo by super kdyby Němci dotáhli ještě B15n až ke Kufsteinu a tím pádem by jízda na Mnichov úplně odpadla. Pár úseku tam rozestavěných je ale kdy to bude celé od Regensburgu až na hranici ….
Gratuluji k obchvatu.
K té dvojkolejce do Chamu… nepochopím, proč se namísto toho neudělá dvojkolejka z Chebu do Marktredwitz. Krom úzkého zářezu hned za Chebem je těleso připravené na druhou kolej. Skoro k hranicím vede i trolej a za Marktredwitz už je dvoukolejka na všechny směry. O výhodnějších sklonových poměrech nemluvě.
Bylo by to kratší, tudíž levnější. Z vnitrozemí dvoukolejná krušnohorská magistrála a fajn trať z Plzně. Vynikající zázemí chebského nádraží atd.
No kdyby bylo na mně, já bych udělal klidně obojí… Ono víc kapacitních a rychlých tratí do Německa by se určitě neztratilo… Pak se na jednu z nich sesype nějaké bláto a kamení a jsme od nich skoro odříznutí…
Tak jasně, že je nejlepší postavit vše, ale pokud bych si měl vybrat, tak by cesta přes Cheb z hlediska ND byla jasná volba…
Mě přijde úsměvné, jak my poučujeme Němce, v jakých parametrech a na jakou rychlost co mají stavět. Přitom zatímco v Německu sviští vlaky po mnoha VRT, 200 km/h je tam běžná rychlost na spoustě běžných tratích, u nás se ještě ani nekoplo do země (a jen tak nekopne) a dvoustovka kdekoliv u nás je jenom sen z říše pohádek (a jen tak se jí nesvezeme). A on to Němec dobře ví, jak ten stav u nás tristní je, takže se logicky do ničeho nehrne. Protože ono by se pak taky mohlo stát, že Němec bude s elektrifikovanou dvojkolejkou s rychlostí… Číst vice »
Říká vám něco třeba Brenner Bassistunnel Nordzulauf? 🤡 Nebo ta ostuda, kdy elektrizaci München – Zürich platilo z docela velké části Švýcarsko, aby to vůbec bylo?
A93 není nejfrekventovanější ani zdaleka..
https://www.baysis.bayern.de/web/content/verkehrsdaten/SVZ/strassenverkehrszaehlungen.aspx
Ten Váš link je nějak moc interaktivní, nějaká tabulka by byla lepší 🙂
Každopádně ony jsou dvě části A93. Ta část mezi Rosenheimem a Kufsteinem je možná frekventovanější než třeba A6 nebo třeba A94. Ano,o této části tu není řeč,ale mohlo to autora článku zmást
Z Tachova se radují, přitom sami obchvat nemají a doprava je tam otřesná.
Ano, Tachov by potřeboval severní i jižní obchvat a pak by nebyl problém pustit na přechod Pavlův Studenec / Bärnau kamiony.