Obchvat Mošnova má stavět Eurovia, začne na přelomu září a října

Nový úsek silnice I/58 Příbor - Skotnice. Foto: Eurovia CSNový úsek silnice I/58 Příbor - Skotnice. Foto: Eurovia CS

Obchvat o délce 3,3 kilometru bude představovat hlavní napojení průmyslové zóny Mošnov a mezinárodního Letiště Leoše Janáčka.

33 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Tak fajn a co I/18 a obchvat Příbrami?

Radek

Ty okružní křižovatky v extravilánu to je hrůza. Pokud si dobře vzpomínám, tak dříve tam byla MÚK v křížení se silnicí II/464 – tady se zase šetřilo na nepravém místě.

Jan z Rokycan

Ukázka šlendriánu přípravy zakázek v Česku: od vyhlášení výběrového řízení na zhotovitele do prvního kopnutí uplyne prakticky rok. A to už jsme v relativně nadějné fázi, kdy už je stavba „jistá“, nemluvíme ani o povolovačkách kolem územka a stavebka…

radim76

Eurovia 🤣🤣takže další tankodrom

jal

Ta mapa je nějaká divná. Vůbec nesedí silnice u letiště.

Permonik

Ze z roku cca 2010

Jára

Eurovia má náš kraj ráda. Stavěla dálnici kolem Ostravy která doteď není opravená a ještě se chtěla se státem soudit za poškození dobrého jména. Tady jim všechno projde a stát jim dává další zakázky.

Dan

A nema ona společsot stavební zákaz z důvodu zahraičního ruského majitele? Už se to najedou může?

VJY

A proč se vlastně staví tenhle obchvat obchvatu.

Permonik

Kterého obchvatu?

VJY

Při pohledu na mapu je zjevné, že silnice I/58 byla vystavěna jako obchvatová komunikace míjející centra Staré vsi, Mošnova , Petřvaldu i Skotnice. A ted se staví druhá vlna obchvatů, protože ty vesnice obrostly obchvat. Speciálně Mošnov.

František dobrota

Není to ta samá firma co stavěla most ve Studénce, který spadl s vlakovým neštěstím a mrtvými. Pak se z ODS a.s. přejmenovala na Eurovia a jede se dál. Šidit, okrádat a vydělávat.?

Rosťa

ano je.

bkv

Eurovia opravdu nevznikla přejmenováním z ODS

Peeetr

Kruhová křižovatka jako koncept není špatná, jen se u nás většinou staví příliš malé než je v místě potřeba, a pak to nejen víc zdržuje, ale i se dřív začne rozpadat.

Tom

Naprosto zbytečná stavba. S těmi kruháči to nemá smysl stavět…vyhozené peníze.

jal

V obci je 50 stejně jako na křižovatkách. K tomu přechody. Někdy je dost velké zdržení při průjezdu.
Minimálně stejná délka úseku v obci se po obchvatu pojede 90. Lidi v obci budou jen rádi, když se to zklidní.
Jednoznačné plus.

Pokud by ale kruháče zprasili, to bude jiná věc.

Petr

Zapomeňte, že se po obchvatu pojede 90, když máte 3 kruháče na 3 kilometrech. Naprosto souhlasím s Tomem, že v téhle podobě je to naprosto zbytečná stavba.

Libcha

Kruháče!!!

Tomáš

To je taková nemoc jako modré zábradlí u železnice.

Kodl

Dobra debilita ty kruhace…#sorryjako

Koro

To pojedu radši současným úsekem. Kratší a bez kruháče.

Honza

To si moc nepomůžete – na první kruháč se bude muset tak jako tak, objede se druhý ,ale přes vesnici a hurá na třetí!

Petr

Já chápu Kora tak, že dává přednost současné dopravní situaci a nechce nic takového stavět…

Petr

3 okružní křižovatky na obchvatu, navíc tak krátkém úseku, proč??? Pořád rozjezd, brždění, stále dokola. Pochopil bych 1 (ten spodní, je tam docela provoz) nebo 2, ale 3 jsou moc.

Zvyšuje to spotřebu, navíc lidi neumí jezdit plynule po kruháči :/

Igor

Původní varianta vypadala úplně jinak, ale bohužel zvítězila cena, protože kruháče jsou levnější. Netěším se až to bude hotové.
https://www.msstavby.cz/wp-content/uploads/2014/02/mo%C5%A1nov-730×519.jpg

Ottis

Tak to by bylo opravdu mnohem lepší řešení! Díky za odkaz.

Libcha

Hm, a varianta s prostými úrovňovými křižovatkami prostě na stole nebyla? Připadá mi to poněkud omezené, uvažovat buď MÚK nebo kruháč.

jal

To už tam je teď. Odbočit k letišti někdy trvá dost dlouho. Zvlášť, když někdo nedodrží 50 při vjezdu do první křižovatky od Ostravy.

Permonik

To nebyla jenom cena….

Ottis

Hlavně tam bude na letiště jezdit armáda. Ty kruháče budou dostávat zabrat.

jal

Oni tam budou jezdit s tanky?
Do prostoru letiště, což je pro nákladní dopravu kontejnerový terminál a prům.zóna, bude jezdit 98% jiných kamionů, než vojenských.

jal

3 kruháče nejsou pro lidi, co tam projíždějí, ale pro kamiony odbočující do prům.zóny. Až se to naplno rozjede, budete za ně rádi.

Samozřejmě by byla varianta s mimoúrovňovými křižovatkami lepší, ale v dnešní době , kdy nebude na nic…