Obchvat Lotouše v podobě nového úseku D7 má stavební povolení
D7 u Panenského Týnce. Foto: Ministerstvo dopravy
K dokončení D7 ve středních Čechách zbývají tři úseky o celkové délce 17 kilometrů. Měly by se stavět současně.
Ty jo, tohle jsou výborné zprávy, dostavění D7 v celé délce jsem už taky skoro nevěřil.
Máto to hacknutý. Nejde hodnotit komentáře.
Tak v původní stopě byla silnice přímá…
Ano. Lipská silnice po napoleonských válkách vznikala jako velmi přímá cesta. A pak si kolem té přímé cesty lidi postavili domy.
Nechápu, proč čekají s VŘ a ZAP na příští rok, když už mají povolení v ruce letos v září. Podlehli tlaku ministerstva financí a odsouvají investice?
Tak to je fakt divný, že nezačnou, když na to nejsou v rozpočtu prachy.
Vy si běžně chodíte do obchodů pro věci, na které nemáte?
Nevím jak ZAV, ale pro VŘ je potřeba projektová dokumentace stavby a ta se teprve zpracovává.
Technická – dle ŘSD by realizace všech úseků D7 měla začít oproti předpokladům o rok později (tj. až v roce 2024).
Souhlasím, včera jsem to psal do komentářů pod článkem o obchvatu Postoloprt. Navíc došlo k aktualizaci informačních letáků na stránkách ŘSD a bylo to u všech 3 úseků změněno na 2024.
Máte pravdu, letáky museli zaktualizovat někdy včera k večeru. Upravili jsme, díky za upozornění.
Stane se. Pochopme, že i ŘSD musí interně pracovat s termíny dle svých kapacit i přídělu peněz od SFDI. Mají na to vlastní harmonogram a v tom čas od času dojde k posunu, který se pak projeví takto v informaci (letáku) pro nás laiky i ty částečně zasvěcené. Je to od nich hezké, že opravdu důsledně aktualizují při každé změně. Spíše než politické tlaky tu jednoduše rozhoduje připravenost stavby a to jak projekčně, tak z hlediska nejrůznějšího a dle mého naprosto zbytečného papírování. Netušili byste, kolik blbostí se kolem takové stavby musí řešit a zaberou 100x víc času než vlastní… Číst vice »