Obchvat Kladna na spojnici D6 a D7 má územní rozhodnutí, chystají se výkupy pozemků
Silnice I/61, ilustrační foto. Pramen: ŘSD

Příprava se vleče dlouhá léta. Doprava nyní proudí nejen Kladnem, ale i obcemi Malé Přítočno a Velké Přítočno.
Propojit hlavně potřebuje D5 a D4
Tiše závidí obce podél II/118 a II/114, mezi D5 a D4.
Grafický to sice vypadá jako obchvat Kladna, ale je to marketing. Dopravně to bude privadeč pro Kladno. Odlehčí Malému a Velkému Přítočnu, zpříjemní a zrychlí dopravu do Kladna. Centru Kladna neulehčí, tranzit tudy moc nepojede.
Přesně – jsou to marketingové kecy. Souhlas se všemi body.
Tranzit z D6 na D7 samozřejmě nejede přes Kladno, ale po kapacitní silnicích I/13, I/27, I/16 a D0. Tuto silnici pro tranzit využijí maximálně lidé mířící do obcí v okolí Unhoště.
To by mě docela zajímalo kolik toho tranzitu za den tam napočítali (nevíte někdo zda to EIA zmiňuje?)
Tenhle obcvhat primárně bude sloužit Velkému a Malému Přítočnu a pak pro obsluhu průmyslových zón na severu a východě Kladna.
Ty kruhové objezdy na 4 pruhu …. ach jo.
S trochou štěstí z toho udělají turbookruzni..
Nejhorsi je ten u Maleho Pritocna – kvuli max. nekolika stovkam aut denne musi 10 000 aut pribrzdit na 20-30 km/h a pak to zase rozjedou na 90… To mi neprijde moc ekologicke a zbytecne to auta tak na pul minuty zdrzi.
Docela by mě zajimalo, kde přesně to centru Kladna uleví. Nějak si v téhle oblasti ten tranzit neumím představit..
🙂 přes centrum Kladna žádný tranzit nejezdí. Co by tam taky dělal. A to co dnes jezdí po Kročehlavské a Unhošťské – což je ta silnice 61 uvnitř města – je cokoli jen ne centrum.
A obecně – na Kladně skoro žádný tranzit není – 99% je místní doprava