Jednu věc nechápu a mám z ní obavy. A to je napojení Karviné na obchvat směrem na Těšín. Jestli z projektu dobře chápu, tak od Karviné se bude řidič napojovat na Těšín jen pomocí křižovatky tvaru T, tedy bude dávat přednost autům letícím po obchvatu. Tohle bude znamenat neuvěřitelné kolony, protože drtivá část dopravy ve špičce vychází z Karviné na Těšín a není tranzitní. Pro mne osobně je toto noční můra do budoucna.
Jak toto někdo mohl schválit bez nájezdu nebo alespoň kruhového objezdu, je nepochopitelné
Baraba
2 let
Baví mne, že téměř na každé stavbě je nyní unikátní most…
Filip
2 let
Smutné, že obchvat Dětmarovic a Dolní Lutyně stále v nedohlednu. A přitom tam jezdí kamióny přímo kolem rodinných domů.
Roman Svačina
2 let
Tranzitní doprava (která je v Karviné minimální) se vyvede z města do jediné klidové zóny parku B. Němcové a ještě pro jistotu lizneme lázeňský park…jako šílené tohle
Minimální? 😀 viděl jste to kvantum nákladních automobilů? 😀 a osobních taky bude nemalé množství, kteří Karvinou jen projíždí, čili se doprava v centru městě významně zklidní, sníží se hluk a prašnost… A ještě projíždějící jako bonus kromě toho, že je nebudou zdržovat semafory, přechody pro chodce, zkrátí cestu i na vzdálenosti 🙂
Pan Svacina opravnene narazi na fakt, ze pro spoustu nakladni dopravy je Karvina zdrojem nebo cilem. Vemte si Kovonu, Jakl, Baekert, velkou autodopravu Kolek. Vse to jsou kamiony, ktere projizdi centrem a bohuzel budou i po obchvatu. Obchvat kazdopadne ulevi Novemu Poli a castecne tranzitu Bohumin-Trinec. Nicmene presne objemy transitu kvuli tomu, ze scitani dopravy v 2016 nescitalo ul. Rude Armady je nejasne. Ostatne skutecnost, ze 2 pruhy od Bohumina a 4 od Ostravy,(dohromady 6 pruhu) prejde na 2 pruhy na obchvatu je k zamysleni. Dulezite je ovsem z ctyrproudovky z centra vyhnat vsechny zavodniky, kteri si silnici, kde plati… Číst vice »
Velmi souhlasím s řečeným a popsaným. Stejně jako se slovy pana diskutujícího Svačiny. Jsem v této věci jako občan Havířova nezainteresován. Ale obavy Karvinských plně sdílím.. Mělo se počkat na odezvy důlní činnosti a obchvat vést plně za železniční tratí 320. Obejít Karvinské moře. Nikoliv zničit a zjizvit místo které se mohlo stát Karvinskou oázou. Místem růstu a krásy. Teď se stalo to jakoby si někdo projel nožem ve tváři dobrovolně. Jizva již zůstane a bude rudnout a bobtnat či jak to slušně nazvat…. Osobně jsem zastáncem všech obchvatů i těch co se jen chystají. Ale plivnout si do tváře… Číst vice »
zdenek
2 let
Nevím, no, tyhlety obchvaty se cpou do klidových zón. Různě ořezávají města. Není to možná jen výhra.
Jednu věc nechápu a mám z ní obavy. A to je napojení Karviné na obchvat směrem na Těšín. Jestli z projektu dobře chápu, tak od Karviné se bude řidič napojovat na Těšín jen pomocí křižovatky tvaru T, tedy bude dávat přednost autům letícím po obchvatu. Tohle bude znamenat neuvěřitelné kolony, protože drtivá část dopravy ve špičce vychází z Karviné na Těšín a není tranzitní. Pro mne osobně je toto noční můra do budoucna.
Jak toto někdo mohl schválit bez nájezdu nebo alespoň kruhového objezdu, je nepochopitelné
Baví mne, že téměř na každé stavbě je nyní unikátní most…
Smutné, že obchvat Dětmarovic a Dolní Lutyně stále v nedohlednu. A přitom tam jezdí kamióny přímo kolem rodinných domů.
Tranzitní doprava (která je v Karviné minimální) se vyvede z města do jediné klidové zóny parku B. Němcové a ještě pro jistotu lizneme lázeňský park…jako šílené tohle
Minimální? 😀 viděl jste to kvantum nákladních automobilů? 😀 a osobních taky bude nemalé množství, kteří Karvinou jen projíždí, čili se doprava v centru městě významně zklidní, sníží se hluk a prašnost… A ještě projíždějící jako bonus kromě toho, že je nebudou zdržovat semafory, přechody pro chodce, zkrátí cestu i na vzdálenosti 🙂
Pan Svacina opravnene narazi na fakt, ze pro spoustu nakladni dopravy je Karvina zdrojem nebo cilem. Vemte si Kovonu, Jakl, Baekert, velkou autodopravu Kolek. Vse to jsou kamiony, ktere projizdi centrem a bohuzel budou i po obchvatu. Obchvat kazdopadne ulevi Novemu Poli a castecne tranzitu Bohumin-Trinec. Nicmene presne objemy transitu kvuli tomu, ze scitani dopravy v 2016 nescitalo ul. Rude Armady je nejasne. Ostatne skutecnost, ze 2 pruhy od Bohumina a 4 od Ostravy,(dohromady 6 pruhu) prejde na 2 pruhy na obchvatu je k zamysleni. Dulezite je ovsem z ctyrproudovky z centra vyhnat vsechny zavodniky, kteri si silnici, kde plati… Číst vice »
Velmi souhlasím s řečeným a popsaným. Stejně jako se slovy pana diskutujícího Svačiny. Jsem v této věci jako občan Havířova nezainteresován. Ale obavy Karvinských plně sdílím.. Mělo se počkat na odezvy důlní činnosti a obchvat vést plně za železniční tratí 320. Obejít Karvinské moře. Nikoliv zničit a zjizvit místo které se mohlo stát Karvinskou oázou. Místem růstu a krásy. Teď se stalo to jakoby si někdo projel nožem ve tváři dobrovolně. Jizva již zůstane a bude rudnout a bobtnat či jak to slušně nazvat…. Osobně jsem zastáncem všech obchvatů i těch co se jen chystají. Ale plivnout si do tváře… Číst vice »
Nevím, no, tyhlety obchvaty se cpou do klidových zón. Různě ořezávají města. Není to možná jen výhra.