ÖBB znovu uzavřou hlavní koridor poškozený loňskými povodněmi, má být odolnější proti přírodním živlům
Railjet na Weststrecke. Foto: ÖBB

Záplavy přinesly ÖBB poučení, přibyly nové protipovodňové zábrany.
Záplavy přinesly ÖBB poučení, přibyly nové protipovodňové zábrany.
A přinejmenším na sklonku března t. r. ještě bylo nádraží Tullnerfeld v takovém provizorním režimu – podchod určen jen pro průchod, ale WC i tamní obchody mimo provoz (WC provizorně v buňkách před nádražím).
Hlavní poučení je, že plánovači jsou nepoučitelní. Celý ten průšvih vznikl kvůli úplně zbytečnému tunelu, kteří si vydupali místní NYMBYsté. Hlukový rozdíl oproti zářezu s protihukovýma stěnama je minimální, navíc vjezd a výjezd z tunelu pri 230km/h je hlukově taky žůžo. K tomu se přidají šílené náklady navíc. Ale hlavní problém tohoto tunelu je jeho výškový profil ve tvaru písmene V, protože tunel v placce jinak nepostavíte. To ale vede k tomu, že voda z tunelu nevytéká samospádem. Takto by se tunely stavět fakt neměly, to víme už přes 100 let. Bohužel bylo nakonec rohodnuto postavit rovnák na ohejbák (v… Číst vice »
Tak hlavně, že za to vždy může někdo jiný a je to na koho svést. Důvody proč si kopnout si vždycky najdete. Podle místního šotoušstva je totiž nepřítel kdokoli, kdo nesdílí jejích domněnky. No, já asi to východní myšlení nikdy nepochopím… 😉
Myslím že Jan narozdíl od mnohých tady tunel po technické stránce zná, zná důvod vzniku a místo, tak dokáže usoudit, proč s ním mají Rakušani problémy.
Nechápu, jak se ti Rakušáci mohli zapomenout zeptat českého Honzy.. On by jim hned vysvětlil jak to dělají špatně!
Honza se může mejlit … i v Ejpovickejch tunelech se držej louže
Louže nevadí, zaplavení přes metr hluboké, které zničí bezpečnostní techniku už ano.
Ptát se mě nemuseli. Ta blbost nebyla v tom, že by to nevěděli. Oni to věděli a postavili to tak přesto.
A vyplavení podchodu v nádraží Tullnerfeld nastalo (dle této teze) proč?
https://www.heute.at/i/pendler-erleichtert-zuege-fahren-wieder-ins-tullnerfeld-120070228/doc-1ibjtakkq4
Jestli dilema bylo, mít novou trať s tunely anebo vůbec, pak je toto pořád lepší řešení – trať vyjma několika týdnů bude v provozu.
Opakem mohlo být, že trváním na verzi bez tunelů by trať nebyla vybudována vůbec.