O víkendu se uzavře dálnice D7 u Prahy, stavbaři budou snášet letištní lávku
D7 u Prahy. Pramen: ŘSD

ŘSD se rozhodlo pro výměnu lávky, neboť rozměry té původní brání budoucímu rozšíření dálnice na šest pruhů.
ŘSD se rozhodlo pro výměnu lávky, neboť rozměry té původní brání budoucímu rozšíření dálnice na šest pruhů.
Stavaři .. volové !!!
V nedeli kolem obeda mam jet pro pritele na letiste. Uplne nechapu, jestli se to dotkne i sjezdu na letiste? Ale jestli to chapu spravne, v nedeli od 10 by se melo jezdit 1+1?
Zalezi odkud. Pokud jedete z Prahy, tak se vás to nedotkne určitě, pokud od Slaného, tak spíš už asi taky ne, jen to omezení na 1+1
Děkuji, pojedu z Prahy, pardon 🙂
Lávku znám. Bydlel jsem ve Slaném a jezdil pod ní. Spíš jsem si kladl otázku, zda tam projedou vozidla údržby. Jedna věc je oblouk s lampama a druhá ta lávka pro údržbu vedle. Přišla mi úzká. Někdo tu psal, že nová bude ze zlata. Já oceňuji, ze se myslí dopředu na 2×3. (Kladeňáci ji mají na 110 a až Slánští umí za odb na Kladno 130). Mohlo by to být už z Prahy pro Slánské na 130 ve dvou levých pruzích… Ale jestli můžu… Na D0 je další lávka, která je přesně v ose bývalé trati Odb. Jeneček – Hostivice,… Číst vice »
Na D0 žádná další lávka není, ostatně ta zrušená část trati, o které píšete, nemá s D0 geograficky nic společného. Jestli ale myslíte tuhle „lávku“ přes D8 (https://mapy.com/s/honecuzatu), tak to je normální silniční most pro cestu, která tam vedla a vede po bývalém tělese trati a je nutná jak pro obsluhu pozemků mezi dálnicí a letištěm, tak pro alternativní přístup k letišti pro složky IZS.
Souhlas – jen drobnost – není to D8, ale D6 🙂
A to si představte, že než Ťok během jedné noci z původní R7 udělal D7, tak se před touto nocí mohlo na R7 i na úseku do Kladna jezdit 130 km/h. Povýšením (z R na D) se ta silnice stala nebezpečnější 🙂
Na druhú stranu, keď na tom „pomalom“ úseku vidíte tie „pripájacie pruhy“, tak je aj 110 veľa.
a autobusovou zastávku 😉
Vaše stanovisko nerozporuji, ale chtěl jsem tím říci, že pokud to byla silnice R – tak člověk, který jezdí delší čas – věděl (a podvědomě tušil), že to prostě není dálnice – viz krátké či žádné připojovací či odbočovací pruhy, zastávka autobusu, žádné odstavné pruhy , prudší zatáčky a stoupání a klesání.
Když to ale označíte za D – tak podvědomě vnímáte, že ta silnice má vyšší standard než R a neměla by být ty výše zmíněné vady.
Tady se ovšem kromě přeznačení a zrušení jednoho sjezdu nestalo se silnicí vůbec nic
To asi bud e ta lávka ze zlata za těch 63 milionů… Jezdím denně kolem a je vidět, že z obou stran lávky a v obou směrech už je částečně odbagrováno na širší profil a jen se čeká na demolici té původní lávky… Ale za 63 milionů….???
Muzete se prihlasit a udelat to levneji, vsichni budou spokojeni
nemám ani bagr, ani jeřáb… ale umim si dát dvě a dvě dohromady – a nemusím bejt rozpočtář staveb – abych jasně viděl z tý oficiální ceny, jak strašnej vojeb to je… Lávka je prefabrikát kterej se smontuje ve slévárně nebo na mezi místě, odveze se to na delšim návěsu – to se dá pronajmout od AB Plzeň, usadí se to na místě na předem vybetonovanej sokol na každý straně dálnice – na to je potřeba lepší jeřáb – to se dá pronajmout os Švestky, nebo taky od AB Plzeň, starý betonový sokly se rozbijou tim „jehlovym bacítkem“ na rozbíjení… Číst vice »
Jenže vy vůbec nekalkulujete, vy jen melete o něčem o čem vůbec nemáte tucha. Už jen převoz těch prefabrikátů, kdy se na přípravě a pak samotném převozu podílejí desítky lidí mnoho hodin, vyjde na vyšší stovky tisíc bez daně. O tom, kolik stojí demolice, kolik stojí nový beton nebo kolik stojí člověkohodina na stavbě pravděpodobně taky víte velký nic. Ale hlavně že máte strašně silný a neprůstřelný názor akorát že názor a založený na neznalosti. Tomuto se říká nadutost.
Však je to Neználek 😀
Viz dnešní článek o masivním propadu cen v železničním stavitelství o 30% a více…. Asi tak…
A kdepak máš např. náklady na demontáž a montáž letištních naváděcích systémů a jejich následné přezkoušení a certifikace, ty jeden amatérskej kalkulante.
Mít něco ve flotile ještě neznamená, že to bude zdarma. Taky jste zapomněl na cenu projektu, administrativy ke stavebnímu povolení, uložení odpadu,…
Jste přesně ten typ člověka, který držkuje nad cenou jídla v hospodě, kterou porovnává pouze s cenami surovin, protože přece sporák, kuchařky a servírky má hospodský ve flotile a energie s nájmem neřešíte vůbec.
Tak neni to uplne „obycejna“ lavka typu klasicky most pres dalnici. Urcite bude soucasti a nemalou cast nakladu tvorit vynucena obmena technologii, kterou pro letiste v ramci souhlasu se stavbou ze strany letiste, zaplati v ramci akce nakonec ŘSD. Myslim napr. prelozky kabelaze, zmena oploceni a zabezpeceni perimetru letiste, demontaz svetel ze stare lavky, montaz na lavku novou, ale v neposledni rade take recertifikace te osazene technologie, vcetne letoveho overeni. Nevim presne, tipuju, ale ne takova 1h letoveho iverovani bude klidne nekde kolem 40tis Kc? Ano, neni to levne. Ale vzhledem k tomu co stoji systemy pro letectvi, neni ta… Číst vice »
a jestli pak víte, kolik stála Trojská lávka nebo lávka Holka v karlíně? jedna skoro 100mega a druhá hodně přes 100mega