1,5 miliardy? Hezky vyhozene penize.. Kdyby autobusy z Pocernicke zmizely uplne, tak jeste, ale takova 133jka tam bude jezdi stejne… Par metru podel ni uz tramvaj vede, viz Cernokostelecka…Jaky je tedy prinos tramvaji do Pocernicke? Zadny, jen zkomplikuje dopravu a lide se nevyspi. A neni mi jasne, kde se budou tramvaje kumulovat na Zelivskem… Nebo to bude linka, ktera pojede kamsi pres mesto? Tim padem nebude jezdit tak casto jako busy… Sileny nesmysl jen proto, ze tramvajovy mor v Praze ma zelenou
Frantík
12 hodin
Tentokrát to Holyně a Slivence už pravidelné autobusové spoje namísto prodloužení 104 a 170.
Při minulé výluce jezdily na 104 vlozené spoje Klukovice – Holeně (celkový interval byl 20 minut), nyní nejezdí asi kvůli uzavření ulice K Náhonu; 170 jela z Pražské čtvrti ke Kauflandu přímo, poté zpět přes Slivenec – nyní obráceně: přes Slivenec ke Kauflandu a zpět přímo.
Ta žižkovská výluka opět krásně ilustruje, jak moc chybí TT na Václaváku. Všechny linky by šlo krásně poslat kolem muzea do Vinohradské, Jindřišská stále ujde pro obsluhu hlavního nádraží a v okolí Flory už jsou ty tratě v docházkové vzdálenosti.
To vše bez nutnosti dál zatěžovat Karlák, Ječnou a IPP.
1,5 miliardy? Hezky vyhozene penize.. Kdyby autobusy z Pocernicke zmizely uplne, tak jeste, ale takova 133jka tam bude jezdi stejne… Par metru podel ni uz tramvaj vede, viz Cernokostelecka…Jaky je tedy prinos tramvaji do Pocernicke? Zadny, jen zkomplikuje dopravu a lide se nevyspi. A neni mi jasne, kde se budou tramvaje kumulovat na Zelivskem… Nebo to bude linka, ktera pojede kamsi pres mesto? Tim padem nebude jezdit tak casto jako busy… Sileny nesmysl jen proto, ze tramvajovy mor v Praze ma zelenou
Tentokrát to Holyně a Slivence už pravidelné autobusové spoje namísto prodloužení 104 a 170.
104 jezdí do Holyně i bez výluky tramvaje a 170 je prodloužená na Slivenec…
Při minulé výluce jezdily na 104 vlozené spoje Klukovice – Holeně (celkový interval byl 20 minut), nyní nejezdí asi kvůli uzavření ulice K Náhonu; 170 jela z Pražské čtvrti ke Kauflandu přímo, poté zpět přes Slivenec – nyní obráceně: přes Slivenec ke Kauflandu a zpět přímo.
oprava: …Holyně…
Ta žižkovská výluka opět krásně ilustruje, jak moc chybí TT na Václaváku. Všechny linky by šlo krásně poslat kolem muzea do Vinohradské, Jindřišská stále ujde pro obsluhu hlavního nádraží a v okolí Flory už jsou ty tratě v docházkové vzdálenosti.
To vše bez nutnosti dál zatěžovat Karlák, Ječnou a IPP.
Myslím, že je ve článku výlukové schéma pro výluku v Nádražní ulici, která bude až 19.–28. 7. (https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne-udalosti/detail/28052)
Pro tento víkend je relevantní výluka z Hlubočep (https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne-udalosti/detail/28015)