Smutne na tramvaji do Malesic je hlavne to, ze se vyhodi 2 miliardy za tramvaj do “poli”. Neverim, ze to bude mit pokracovani dal. A navaznost do centra? Tomu nikdo neveri a vetsina lidi vzdy pojede metrem, bo je rychlejsi. A ze bude tramvaj tissi jak autobus? To nas jen chteji DPP a Hrib uchlacholit, jaka to bude pro obyvatele Malesic vyhra. Nebude. Bohuzel.
Samotná trať ale tolik nestojí, navíc většinu zaplatí dotace z EU. Pro obsluhu Malešic jezdí i extra posilová bus linka, která jezdí jen v úseku, který má trať nahradit, další úbytek je úprava dvou bus linek do jedné. Metro je výrazně rychlejší pouze ve směru, kterým vede trasa, v jiných směrech nebo v případě přestupu mezi trasama, je rychlost srovnatelná. Na trati v Počernické kromě křižovatky a samotné smyčky není nic, co by mělo působit významný hluk. Nová tramvaj je už ve zkušebním provozu a je výrazně tišší. Dobré srovnání kvality tratě je např v úseku Smíchovské nádraží-Lihovar, tam je… Číst vice »
Ales
1 měsíc
1,5 miliardy? Hezky vyhozene penize.. Kdyby autobusy z Pocernicke zmizely uplne, tak jeste, ale takova 133jka tam bude jezdi stejne… Par metru podel ni uz tramvaj vede, viz Cernokostelecka…Jaky je tedy prinos tramvaji do Pocernicke? Zadny, jen zkomplikuje dopravu a lide se nevyspi. A neni mi jasne, kde se budou tramvaje kumulovat na Zelivskem… Nebo to bude linka, ktera pojede kamsi pres mesto? Tim padem nebude jezdit tak casto jako busy… Sileny nesmysl jen proto, ze tramvajovy mor v Praze ma zelenou
Při minulé výluce jezdily na 104 vlozené spoje Klukovice – Holeně (celkový interval byl 20 minut), nyní nejezdí asi kvůli uzavření ulice K Náhonu; 170 jela z Pražské čtvrti ke Kauflandu přímo, poté zpět přes Slivenec – nyní obráceně: přes Slivenec ke Kauflandu a zpět přímo.
Jo, 170 tam prodloužená je, ale až z mapy, ne v textu opaření.
Juraj
1 měsíc
Ta žižkovská výluka opět krásně ilustruje, jak moc chybí TT na Václaváku. Všechny linky by šlo krásně poslat kolem muzea do Vinohradské, Jindřišská stále ujde pro obsluhu hlavního nádraží a v okolí Flory už jsou ty tratě v docházkové vzdálenosti.
To vše bez nutnosti dál zatěžovat Karlák, Ječnou a IPP.
Smutne na tramvaji do Malesic je hlavne to, ze se vyhodi 2 miliardy za tramvaj do “poli”. Neverim, ze to bude mit pokracovani dal. A navaznost do centra? Tomu nikdo neveri a vetsina lidi vzdy pojede metrem, bo je rychlejsi. A ze bude tramvaj tissi jak autobus? To nas jen chteji DPP a Hrib uchlacholit, jaka to bude pro obyvatele Malesic vyhra. Nebude. Bohuzel.
Samotná trať ale tolik nestojí, navíc většinu zaplatí dotace z EU. Pro obsluhu Malešic jezdí i extra posilová bus linka, která jezdí jen v úseku, který má trať nahradit, další úbytek je úprava dvou bus linek do jedné. Metro je výrazně rychlejší pouze ve směru, kterým vede trasa, v jiných směrech nebo v případě přestupu mezi trasama, je rychlost srovnatelná. Na trati v Počernické kromě křižovatky a samotné smyčky není nic, co by mělo působit významný hluk. Nová tramvaj je už ve zkušebním provozu a je výrazně tišší. Dobré srovnání kvality tratě je např v úseku Smíchovské nádraží-Lihovar, tam je… Číst vice »
1,5 miliardy? Hezky vyhozene penize.. Kdyby autobusy z Pocernicke zmizely uplne, tak jeste, ale takova 133jka tam bude jezdi stejne… Par metru podel ni uz tramvaj vede, viz Cernokostelecka…Jaky je tedy prinos tramvaji do Pocernicke? Zadny, jen zkomplikuje dopravu a lide se nevyspi. A neni mi jasne, kde se budou tramvaje kumulovat na Zelivskem… Nebo to bude linka, ktera pojede kamsi pres mesto? Tim padem nebude jezdit tak casto jako busy… Sileny nesmysl jen proto, ze tramvajovy mor v Praze ma zelenou
to je dobry nesmysl…
Takové hlupačiny si povídáte v Malešicích? 😀
Linky 15 a 21, souhrnný interval 4 minuty ve špičkách.
15: SÍDLIŠTĚ BARRANDOV – Smíchovské nádraží (B,S) – Anděl (B) – Újezd – Malostranská (A) – Čechův most – Náměstí Republiky (B) – Masarykovo nádraží (B,S) – Bolzanova (C,S) – Olšanské náměstí
– Flora (A) – Želivského (A) – SÍDLIŠTĚ MALEŠICE
21: SÍDLIŠTĚ MALEŠICE –Želivského (A) – Flora (A) – Italská – Muzeum (A,C) – Václavské náměstí (A) – Vodičkova – Lazarská – Národní třída (B) – Újezd – Anděl (B) – RADLICKÁ (B)
A řekněte. Proč jsou vlastně v Počernické potřeba ty autobusy, když je pár metrů vedle tramvaj. Zrušil byste 199 bez náhrady?
Tentokrát to Holyně a Slivence už pravidelné autobusové spoje namísto prodloužení 104 a 170.
104 jezdí do Holyně i bez výluky tramvaje a 170 je prodloužená na Slivenec…
Při minulé výluce jezdily na 104 vlozené spoje Klukovice – Holeně (celkový interval byl 20 minut), nyní nejezdí asi kvůli uzavření ulice K Náhonu; 170 jela z Pražské čtvrti ke Kauflandu přímo, poté zpět přes Slivenec – nyní obráceně: přes Slivenec ke Kauflandu a zpět přímo.
oprava: …Holyně…
Jo, 170 tam prodloužená je, ale až z mapy, ne v textu opaření.
Ta žižkovská výluka opět krásně ilustruje, jak moc chybí TT na Václaváku. Všechny linky by šlo krásně poslat kolem muzea do Vinohradské, Jindřišská stále ujde pro obsluhu hlavního nádraží a v okolí Flory už jsou ty tratě v docházkové vzdálenosti.
To vše bez nutnosti dál zatěžovat Karlák, Ječnou a IPP.
Myslím, že je ve článku výlukové schéma pro výluku v Nádražní ulici, která bude až 19.–28. 7. (https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne-udalosti/detail/28052)
Pro tento víkend je relevantní výluka z Hlubočep (https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne-udalosti/detail/28015)