O tři čtvrtě miliardy levnější než ostatní. ŘSD prověří cenu Eurovie pro Pražský okruh, známe další soutěžící
Úsek Pražského okruhu Modletice - Běchovice, vizualizace. Pramen: ŘSD
Největší dálniční zakázka již nepřilákala polský Budimex, Mátl věří v zahájení letos.
.. A zase ta indukce tady 😀
Super cena ! Jen tak dale RSD, je treba pristupovat k penezum hospodarne, tedy vypisovat skutecne otevrene nabidky na vystavbu dalnic.
Docela mě zajímá, jestli po otevření 511 bude mít někdo z vedení Prahy tu odvahu snížit počet pruhů na propojce kolem Spořilova a na jižní spojce od sjezdu na Pankrác až k Černému mostu.
Protože když to vezmu přes oko tak tam bude jeden / dva pruhy až k lanovemu mostu budou stačit. Stejně dnes v pravém jsou jen kamiony, které by měli zmizet.
Jinak opět přijde stará známá dopravní indukce a situace se nijak dramaticky nezmění…
Kdepak, zmizí kamiony a nahradí je normální auta. Sice to úleva bude, ale kolony zůstanou prakticky stejné.
Rapidně klesne i osobní transit západ/východ.
Osobní tranzit západ-východ je v kontextu pražské dopravy mizivý.
Zmizí kamiony a nahradí je další osobáky.
A k čemu by to jako bylo dobré? Naopak ubude kolon způsobených transitní dopravou a auta snažící se ty kolony objíždět po okolních nekapacitních komunikacích v obytných částech pojedou teď po spojce a 3 pruhy budou stále potřeba.
V současné době jsou na daném úseku kolony a řidiči je různě objíždí jinými cestami. Po dokončení 511 se pouze tito objížděči přesunou na Jižní spojku, tak i takže i tam bude hustý provoz a občas kolony. Spíše dojde k dodělání 3+3 i mezi Laňákem a Průmyslovou.
Je vidět že vaše IQ je na úrovni radiátoru
„Benefity“ dopravní redukce je možno sledovat díky mostu pod Vyšehradem. Zatím je efekt pro běžného cestujícího sotva znatelný, ale dohlené bobě se projeví „v plné parádě“.
Patrně se lidé budou snažit překonat Vltavu a nyní parafrázuji: „Vlakoví cestující zabírají místo lidem v přívozech!“
Děkuji panu Mátlovi, že je v tom hlídání pracovního tempa svých podřízených evidentně osobně zaintersován. Přál bych mu co nejméně legislativních překážek ale tuhle část zrovna bohužel ovlivnit nemůže…
A také poděkování, že nastavil nějakou firemní kulturu, která vede k výsledkům, nikoliv k osobním mstám mezi znuděnými úředníky z Nejmenované ulice.
…a pokud v ní shledají problémy, čeká nás známé kolečko vyloučení ze soutěže, odvolání, podání k ÚHOS atd. atd. a stavět se začne možná za pár let.
Může to tak být. Na druhou stranu to jsou spíše výjimky. A pro většinu firem včetně stavebních bude mít co nejrychlejší výstavba tohoto úseku přínosy při úspoře nákladů při přesunu techniky, kdy nebudou muset platit tahače, kamiony, techniku, že stojí na jižní spojce či Štěrboholské a pohoda manažerů při ježdění po republice.