O Talgo nově usilují i Poláci. Finále se blíží, vedení firmy napsalo kvůli Škodě dopis vládě
Vysokorychlostní jednotka Talgo Avril. Foto: Talgo![Vysokorychlostní jednotka Talgo Avril. Foto: Talgo](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/04/avril5.jpg)
![Vysokorychlostní jednotka Talgo Avril. Foto: Talgo](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/04/avril5.jpg)
Talgo se v dopise vyjadřuje ve prospěch nabídky Ganz-Mavag a proti nabídce Škody.
Takže, v Maďarsku je jistý –REŽIM. Smutné – bavíme se snad o železničním byznysu
Ve chvíli, kdy tímto režimem ovládaný státní fond chce kapitálově vstupovat do železničního byznysu, tak je relevantní to řešit.
Škodovka to asi pro.sere…
Ale zcela dobrovolně. Kdyby o to PPF doopravdy stála, tak to je její. Todle bude nabídka z kalkulu, za minimum, kdyby se to náhodou chytlo, když viděli odpor prodat maďarům.
Úplně si to nemyslím, že Škoda nemá tah na branku ukázala již při vyjednávání o nákupu závodu Alstom, který ji proplul mezi prsty. Přitom tam to bylo pro Škodu opravdu zajímavé.
Na railway trhu si vrabci na střeše už dlouho cvrlikají, že Kellnerová se Škodovkou nijak citově spjatá není a už nějakou dobu se jí snaží všemožně střelit. Zájem měli mít v jednu chvíli Indové, ale to z neznámých důvodů nedopadlo. Nikdo jiný se o podnik, který má přes nemalé investice z posledních let dlouhodobě mizernou efektivitu i ziskovost a vloni se dokonce propadl do ztráty, nestojí. Dost tedy souhlasím s Vaším popisem situace – PPF nasadila nevábnou vějičku v podobě spojení úspěšného a výdělečného Talga s nepříliš úspěšnou Škodou, přihodila trochu cashe, aby se neřeklo, a zkusila, co to hodí… Číst vice »
Je to tak. Už prosrala možnost získat do vlastnictví závody Bombardieru u Berlína (bývalý LEW Hennigsdorf) a závod Alstomu ve Francii, včetně výroby jednotek Talent a Coradia Polyvalent když nebyla schopná podat akceptovatatelnou nabídku a tak to získal CAF a tohle bude další její trapné angažování, které dopadne pro Škodovku blbě.
Měla to podat pod značkou ZVIL.
Proruský režim prezidenta Orbána? Proberte se…
Za co 5 disliků? Orbán je premiér, ne prezdeint…
Navíc celkově to souvětí bylo plné překlepů.
Prezidenkou je paní Nováková.
Tak tak…
Je to proruský troll, který akorát rozleptává EU. Ale odejíť z EU to zase ne, protože dobře ví, že by bez EU bylo celé Uhersko ekonomicky v háji, tak jenom otravuje vzduch. Nelíbí se ti EU, tak bež a v dalších volbách po sešupu životní úrovně končíš.
Pro skodovku by to ale byl dobry nakup, ziska dalsi vyrobni prostory a technologie, ktere ji chybi… do jejiho portfolia by dobre zapadla…
Chce to jen navysit nabidku… polaci mlzi, ale obchodovat umi, a pokud zajem maji, tak karty predem na stul nevylozi…
Stran výrobních prostor je aktuálně situace taková, že i Talgo potřebuje větší výrobní kapacitu pro získané zakázky.
Tak a je rozhodnuto. Poláci ted jedou ve všem silnice, železnice, vystavba je velmi rychlá. Jedná o Talgu muže byt take rychlé
Rychlé může být, pokud nabídnou za akcii více, než Maďaři a za předpokladu, že je Maďaři pak nepřehodí.
Z toho nic dobrého nekouká.
Visegrád v praxi…
V tom případě ještě chybí nabídka od černého koně evropského železničního průmyslu ŽOS Vrútky.
Práve som oplul monitor 🙂 Ale jo, to sedí.
Teď jsem kvůli Vám vybryndal Rýňák 😀
To mě mrzí, to je škoda.
:DDD Ta sedla, panečku!