O projektování vysokorychlostních tratí v Česku má poprvé zájem i jihokorejská firma
Terminál Jihlava, vítězný návrh. Pramen: Správa železnic/AREP - monom![Terminál Jihlava, vítězný návrh. Pramen: Správa železnic/AREP - monom](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/03/Jihlava_2.jpg)
![Terminál Jihlava, vítězný návrh. Pramen: Správa železnic/AREP - monom](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/03/Jihlava_2.jpg)
Korejská společnost již loni získala zakázku na přípravu trati z Katovic do Ostravy.
Tak snad budou mít dostatečné reference pro CZ trh, bo nějaká VRT ve světě je rozhodně míň než výměna kolejí u Mšena. To snad každý ví. 😀
Zase taková stanice ve Mšeně či zastávky po cestě jsou blíže uživatelům, než leckterá ve světě stojící či zde plánovaná polní stanice VRT, k níž to auto a přestup navíc použít musíte. 🙂 Že je stav běžných tratí, jaký je, je často i věcí našeho přístupu.
Člověk by řekl “jen houšť”, kdyby nevěděl, jakej je NDCon ubohej podnik, co jen tahá prachy…