O osudu zkrachovalých JHMD se rozhodne v únoru, více než rok od povolení reorganizace
Jindřichohradecké úzkokolejky (červen 2024). Pramen: JHMD
Únorová schůze věřitelů u Krajského soudu v Českých Budějovicích bude rozhodovat o přijetí či nepřijetí reorganizačního plánu věřitele Jana Kysely.
Na mě to působí, že to chce goodthing koupit, ale o provoz tam už nejde.
Škoda, bylo tam krásně…
Realita bude konkurz a odkup majetku, buď celého (firmy okolo pan Fikáčka a Kysely) nebo prodej po částech (dílna, budovy, pozemky a koleje).
https://youtu.be/NxIZV0d68zo když jsem chtěl přes své známé kteří provozují Šarghanskou 8 dát kontakty do Jindřichova Hradce tak se se mnou nikdo moc nebavil. Těžko potom něco dělat…..
Ta firma která zapomněla zaplatit za použití kolejí když jezdila z Nové Bystřice teď „jako“ vše odkoupí . . . Nebylo by lepší napsat tu firmu pod oficiálním názvem která stojí v pozadí a ne Good thing . . .
Společník: WTT s.r.o. IČO: 02732858, Brloh 56, 397 01 Drhovle https://rejstrik-firem.kurzy.cz/17775108/good-thing-sro/
„Investor se přitom vzdal řady původních podmínek, kterými svou investici donedávna podmiňoval.“
Což jsou v podstatě všechno podstatné podmínky obnovy provozu… V kostce je celý příběh insolvence popsán v článku v č.12 časopisu Dráha. Takže… můj osobní názor, že už toho oddalování bylo dost…
Pokud vezmu v úvahu, že Správa úzkorozchodných drah je dceřinnou firmou zkrachovalých JHMD a doplním si to o dojmy z dosavadního průběhu naplňování neustále upravovaného Kyselova reorganizačního plánu, tak se mi vybavuje české přísloví, že
„Jablko nepadá daleko od stromu“, nebo ještě výstižnější slovenské:
„Aká matka, taká Katka“.