O kolik zdraží mýto? Poplatek za hluk a znečištění bude počítat pro stát Deloitte, vybírat se bude za rok

Kamiony, dálnice, ilustrační foto. Pramen: MDČRKamiony, dálnice, ilustrační foto. Pramen: MDČR

Ministerstvo dopravy udělalo další krok ke zdražení používání tuzemských silnic. Od příštího ledna mají dopravci kromě poplatku za použití silnice

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Bob

Nedávalo by větší smysl vybírat poplatek za hluk spíš v obytné zástavbě (= v obcích) než na dálnicích?

Milan

Aneb pod zastitou ekologie a zivotniho prostredi budete vsichni platit 😀😀
Je az neuveritelne co vse dokaze stat vymyslet aby mohl kasirovat a my jen tise prihlizime
Uz opravdu mam strach co prinesou jako dalsi pro nase dobro

Honza D.

Koukám, že už Hrabišovic boys nemají kde hrabat a tak hrábli do autodopravy. Jen aby z toho domnělého zlatého vejce nebyl pukavec, jak se o tom nyní přesvědčují naši bratia.

Radovan Komínek

Myslíte tím protest dopravců na hranicích mezi Českem a Slovenskem?

dada

vic protestu = min kamionu na silnici. Jen at protestuji a vyrtvaji!!!!

Arimatejsky

No konečně. I když pozdě a měkce, přece jen jde o další klacek na kamionový tranzit. Teď ještě zakázat objizdné trasy a dodržování důsledně kontrolovat.

Tom

A ještě zakázat osobní dopravu, když díky ni se ročně usmrtí nejvíce lidí. Než se zakáže osobní doprava, tak ještě ten poplatek za hluk a znečištění fláknout o na ni. Nebo osobáci, zvlášť ty staré vochcávy TDI nic neznečišťují. Aspoň by každý debil nejezdil pro rohlíky autem, nevozit děti do škol a bude nám všem hned lépe, no ne?
Bez kamionů vlastně můžeme rovnou zavřít pomalu všechny průmyslové zóny, zboží by tam neměl kdo vozit. Desetitisíce lidí vyhodíme na ulici a po sipnicích budou jezdit jen autobusy a traktory…

Arimatejsky

Tome, čemu přesně nerozumíte na slovu tranzit? Na druhou stranu je pravda, že dalším benefitem zdražení dopravy by mohlo být i omezení domácího carga a omezení rakovinneho bujení skladových a průmyslových zón, které zaměstnávají akorát Balkánce a Ukrajince. To by ovšem muselo být mýto o řád vyšší.

Lukas

Ani ty trakory a autobusy ne. Kdo doveze naftu?

Vít Jůza

Objízdné trasy netřeba vždy zakázat, ale zpoplatnit.