O kolik zdraží mýto? Poplatek za hluk a znečištění bude počítat pro stát Deloitte, vybírat se bude za rok
Kamiony, dálnice, ilustrační foto. Pramen: MDČR
Ministerstvo dopravy udělalo další krok ke zdražení používání tuzemských silnic. Od příštího ledna mají dopravci kromě poplatku za použití silnice
Nedávalo by větší smysl vybírat poplatek za hluk spíš v obytné zástavbě (= v obcích) než na dálnicích?
Aneb pod zastitou ekologie a zivotniho prostredi budete vsichni platit 😀😀
Je az neuveritelne co vse dokaze stat vymyslet aby mohl kasirovat a my jen tise prihlizime
Uz opravdu mam strach co prinesou jako dalsi pro nase dobro
Koukám, že už Hrabišovic boys nemají kde hrabat a tak hrábli do autodopravy. Jen aby z toho domnělého zlatého vejce nebyl pukavec, jak se o tom nyní přesvědčují naši bratia.
Myslíte tím protest dopravců na hranicích mezi Českem a Slovenskem?
vic protestu = min kamionu na silnici. Jen at protestuji a vyrtvaji!!!!
No konečně. I když pozdě a měkce, přece jen jde o další klacek na kamionový tranzit. Teď ještě zakázat objizdné trasy a dodržování důsledně kontrolovat.
A ještě zakázat osobní dopravu, když díky ni se ročně usmrtí nejvíce lidí. Než se zakáže osobní doprava, tak ještě ten poplatek za hluk a znečištění fláknout o na ni. Nebo osobáci, zvlášť ty staré vochcávy TDI nic neznečišťují. Aspoň by každý debil nejezdil pro rohlíky autem, nevozit děti do škol a bude nám všem hned lépe, no ne?
Bez kamionů vlastně můžeme rovnou zavřít pomalu všechny průmyslové zóny, zboží by tam neměl kdo vozit. Desetitisíce lidí vyhodíme na ulici a po sipnicích budou jezdit jen autobusy a traktory…
Tome, čemu přesně nerozumíte na slovu tranzit? Na druhou stranu je pravda, že dalším benefitem zdražení dopravy by mohlo být i omezení domácího carga a omezení rakovinneho bujení skladových a průmyslových zón, které zaměstnávají akorát Balkánce a Ukrajince. To by ovšem muselo být mýto o řád vyšší.
Ani ty trakory a autobusy ne. Kdo doveze naftu?
Objízdné trasy netřeba vždy zakázat, ale zpoplatnit.