O dva měsíce rychleji než ostatní. Budimex míří k vítězství v další silniční zakázce
Silnice I/43 protíná Závist. Foto: ŘSD

Na silnici z Brna do Svitav vznikne nový stoupací pruh a most.
Na silnici z Brna do Svitav vznikne nový stoupací pruh a most.
Není to ten úsek co se právě teď opravuje a jsou tam semafory?
O budimexu naštěstí ještě hodně uslyšíme. Snad dojde i jejich želežniční divize na trh co nejrychleji.
no ale v případě obrovských staveb D0 (úsek D1-D11) nebo na D11 (Jaroměř-Trutnov) se výběrka Budimex rovněž účastnil, ale nejlevnější nabídku zdaleka nepodal…
nebylo by lepší to úsilí a prostředky vrhnout na 1/73?
ani ne, potřeba je oboje
Otázka: „Chcete I/73 nebo opravit stávající silnici?“
Odpověď: Ano.
Nějak mi připadá že ty opravy/menší úpravy I/43 mohly klidně probíhat už 10 let… když už teda „větší“ akce I/73 vázla. Teď když konečně začala, možná bych opravdu raději „vrhl všechno“ tam tak aby se úpravy těchto úseků okolo ČH-Lipůvky mohly dělat až bude nová trasa k dispozici jako „objízdná“…
Třeba jít „až tak daleko“ jako stavět dva úseky I/73 najednou…
Prostě buď se to mělo dělat dřív, nebo ještě počkat.
No problém je, že na jih od černé hory může být povolování I/73 ještě hodně dlouhý proces… sice v plánu je začátek výstavby 2030, ale slibem nezarmoutíš… Spoustu spolků a organizací se bude vehementně bráníi. Může se začít kopat třeba až za 10 let(což vidím jako mnohem reálnější), takže v tomto úseku to rozhodně nejsou zbytečně vynaložené prostředky.
Konečně firma která je poctivá. Jestli všecko dodrží, jak má, dát více zakázek a na ty naše zloděje se vykašlat.
Máte na tyhle kecy nějaká data nebo důkaz? Děda jezdil jako fíra nákladními vlaky do Polska a řekl by vám přesný opak.
Boze v te dobe za „dědy“ Budimex a ni neexistoval. Jedte ted do Polska, spadne Vam brada. Nové dalnice lepsi nez v Německu.
Zkušenosti s jejich poctivosti? A nevim no, jejich výsledky budou dost závislé na tom, jestli jim dají místní (respektive dostupné) lomy a obalovny materiál a za kolik. Aby ve výsledku nešetřili/neojebávali kvalitu kvůli nákladům, když to podstřelili. Ale to už si samozřejmě musí pohlídat dozor pro objednatele.
Opravdu to poláci podstřeluli či spíše naše stavební firmy přestřelily, protože spoustu prací často přenechávají subdodavatelům za menší peníze, kteří stejně v tom mají nějaký svůj zisk, takže je v nákladech navíc zisk soutěžící firmy, ale mnohdy to reálně neprovádějící?
Do budoucna to chce rozhodně D43, pardon, I/73, protože Závisti není rozhodně co závidět.
Závisti sice není co zavidět, ale projekt trasy I/73 je v trase tzv. Hitlerovy dálnice za 2.světové – protektorátu, ale jsme jinde a severně většina aut jede k/od Pardubic/Hradce Králové – Náchoda – Polska! Mnohem lepší by byla, než jen silnice první třídy se střídavým třípruhem moc blízko dálnicím Brno – Olomouc – Mohelnice, plnohodnotná dálnice dále na západ od uvedených – v trase s dvěmi jížními větvemi D1 Velkè Meziříčí/Humpolec – Ždírec nad Sázavou – D35 východně od Pardubic, na kterou by jihozápadně měla navazovat od Humpolce další tangenciální dálnice Pelhřimov – Tábor – Příbram – Plzeň, protože druhá… Číst vice »
A ty desetitisíce lidí jezdících za prací do Brna z ČH, Boskovic, Letovic a celé oblasti mají stát dál v kolonách?
Navíc silnice je plánovaná v kategorii S 26,0/130, takže vlastně regulérní dálnice. Žádný střídavý třípruh…
Když by se
z I/43 přesunul tranzit na mnou navrženou trasu dálnic Brno – D1 – Velké Meziříčí – nová oficiálně dosud neplánovaná dálnice kolem Ždírce nad Sázavou k D35 východně od Pardubic (ty by tím získaly dálniční 3/4 okruh že současného 1/2 okruhu) – MUK D35 s D11
sama I/43 upravila, jak je i popsáno v článku výše a ještě jinde se udělaly její podobné obchvaty jako nedávno východní Svitav, tak její kapacita by byla dostatečná.