O 40 % větší kapacita než loni. FlixTrain hlásí v Německu velký růst
Firmě se stále nepodařilo proniknout do systému Deutschland Ticket.
Společnost Flix, pod kterou patří i značka FlixTrain, ohlásila po stažení se ze švédského trhu novou expanzi v zemi, kde s železnicí začínala. Od května firma nabízí o 40 % vyšší kapacitu ve svých vlacích než dosud.
Expanzi firma ohlásila i přes to, že se jí nepodařilo zapojit do systému Deutschland Ticket (D-Ticket), tedy jízdenky umožňující neomezené cestování regionální a městskou veřejnou dopravou za 49 eur měsíčně.
Nově firma nabízí šest párů spojů na trase Berlín – Kolín nad Rýnem (dosud čtyřikrát). Mezi Berlínem a Frankfurtem nově jezdí až osmkrát denně namísto původních šesti párů spojů.
Po přerušení provozu způsobeném výlukami se vrací linka FLX11 z Berlína do Mohuče (Mainz) přes Wolfsburg. Dopravce nyní nabízí 50 různých zastávek na německé železnici.
„S FlixTrain chceme trvale změnit prostředí mobility v Německu,“ říká generální ředitel a spoluzakladatel Flix André Schwämmlein. „Vidíme enormní poptávku po alternativní železniční nabídce a na velký úspěch, který již s FlixTrain máme, reagujeme rozšířením naší nabídky,“ dodal.
Firma uvádí, že jízdní doby jsou srovnatelné s rychlovlaky ICE, i když jezdí s klasickými vozy na maximálně 200 km/h.