O 40 % levnější než odhad. Stavba východního obchvatu Hořovic má zhotovitele

Silnice II/114 na okraji Hořovic. Foto: Google Street ViewSilnice II/114 na okraji Hořovic. Foto: Google Street View

Stavba propojky dvou silnic II. třídy začne na podzim.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Metro

Středočeský kraj má tedy dva radní pro dopravu – Bendla a Boreckého, místo jednoho. Už aby tato úsporná parta, která akorát zvyšuje daně místo slibovaného šetření, aby bylo na jejich trafiky vyletěla. Jeden post je úplně zbytečnej.

Koro

Máte to celé popletené

Koro

Čtyři kruhové objezdy na 1.4 km 🙂

Petr

Na příbramském to má být zrovna tak. Je to levnější než MÚK. Spíš je tam problém s tím nedotažením na Příbramskou ulici (Felbabka nechce a Rpety chtějí, no a Dražovka potřebuje. Jenže jak pak dál, obchvat Lochovic a Hostomic v nedohlednu, Dobříš jakbysmet. No a Jince vůbec netuší kudy tudy do „Bavorova“. Další zajímavostí je, že obchvat bude v Hořovicích (cedule budou před kruháči ). Takže vmax 50km/h možná.80km/h.

Koro

To jsem taky četl, že je to obchvat, ale ve městě.

SYN

Podle mapy „bohatě“ ve městě, jakože hranice katastru je ještě citelně dál než tato spojka/obchvat…

Petr

Jenže dopravní značení konce města není dle katastru, ale dle zastavěné oblasti. Pokud by to bylo dle katastrů, tak se jezdí po celé zemi padesátkou.

Petr
SYN

Tak za tu cenu a v provedení silnice II třídy to těžko čekat jinak… kruháč na 50/60ce není až takový problém, na MÚK pravděpodobně nejsou intenzity. Pomůže to i tak dost, už jenom tím že je to nejen přímější, ale taky kratší.

Petr

Na I/18, to asi bude také stačit, hlavně aby už to od ŘSD začali stavět.Zatím se jim nedaří ani nadjezd nad zdickým zhlavím. Teď už kraj, bude muset rozetnout tu hádanku II/118 nebo II/114. Jiná varianta D5-D4 bohužel není reálná. Tunel pod Brdy na I/19 se v našich končinách nedá očekávat, nejsme ve Švajcu. A I/20 je běh na dlouhou trať a moc na jih.