Nový železniční most přes D10 prošel zkouškou, vlaky se vrátí v pondělí
Nový most přes D10. Pramen: Skupina VINCI Construction CS
Nová konstrukce kombinuje obloukový most s mostem zavěšeným.
Nová konstrukce kombinuje obloukový most s mostem zavěšeným.
Kolikátý článek se špatně uvedenou délkou rekonstrukce svršku? Má vůbec cenu tady upozorňovat na chyby v textu? A s tím odstraněním propadu traťové rychlosti to taky tak žhavé nebude…
Co si člověk může ověřit nesedí a ostatnímu má věřit? Za tohle chcete, aby vám člověk platil?
https://www.spravazeleznic.cz/-/novy-zeleznicni-most-u-brandysa-umozni-rozsirit-dalnici-d10
oficiální tisková zpráva Správy železnic uvádí stejnou délku jako máme v textu.
Správně, redakce tam měla poslat chlapa s pásmem, kterej to přeměří a ještě zkontroluje rychlostníky.
Zpráva je o novém mostu – délka opraveného úseku ani přesný okamžik růstu rychlosti z 50 na 65 (nebo co se tady tak dá reálně očekávat) je zásadní asi jen pro těžší autisty.
Má ten most nějakou přípravu na elektrifikaci?
Bateriový vlak unese.
Má ta trať v péči SŽ nějakou naději na elektrifikaci?
Prý vlakotramvaj…
Myslíte elektrifikaci dálnice? Dát pod asfalt cívky indukčního nabíjení elektromobilů by již most nemělo ohrozit.
Už jen podle fotky s kolejovým jeřábem je vidět, že pro trolej je tam výšky dost.
hlavně že je přípraveno na 6ti. pruh
Jako vizualizaci, jak by to jednou mohlo vypadat, kdyby tam ty dráty byly?
A měl mít přípravu na elektrifikaci?
Má, do budoucna se pocita s elektrifikaci.. (ala vlak9tramvaj)..