Nový železniční most přes D10 prošel zkouškou, vlaky se vrátí v pondělí

Nový most přes D10. Pramen: Skupina VINCI Construction CSNový most přes D10. Pramen: Skupina VINCI Construction CS

Nová konstrukce kombinuje obloukový most s mostem zavěšeným.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Z 074

Kolikátý článek se špatně uvedenou délkou rekonstrukce svršku? Má vůbec cenu tady upozorňovat na chyby v textu? A s tím odstraněním propadu traťové rychlosti to taky tak žhavé nebude…
Co si člověk může ověřit nesedí a ostatnímu má věřit? Za tohle chcete, aby vám člověk platil?

Jan Sůra

https://www.spravazeleznic.cz/-/novy-zeleznicni-most-u-brandysa-umozni-rozsirit-dalnici-d10
oficiální tisková zpráva Správy železnic uvádí stejnou délku jako máme v textu.

Michal M

Správně, redakce tam měla poslat chlapa s pásmem, kterej to přeměří a ještě zkontroluje rychlostníky.
Zpráva je o novém mostu – délka opraveného úseku ani přesný okamžik růstu rychlosti z 50 na 65 (nebo co se tady tak dá reálně očekávat) je zásadní asi jen pro těžší autisty.

Jan

Má ten most nějakou přípravu na elektrifikaci?

Filip Jirsák

Bateriový vlak unese.

Sova

Má ta trať v péči SŽ nějakou naději na elektrifikaci?

Z 074

Prý vlakotramvaj…

Pan Odborník

Myslíte elektrifikaci dálnice? Dát pod asfalt cívky indukčního nabíjení elektromobilů by již most nemělo ohrozit.

Jiří Kocurek

Už jen podle fotky s kolejovým jeřábem je vidět, že pro trolej je tam výšky dost.

standa

hlavně že je přípraveno na 6ti. pruh

Emil

Jako vizualizaci, jak by to jednou mohlo vypadat, kdyby tam ty dráty byly?

Michal M

A měl mít přípravu na elektrifikaci?

Lukáš David

Má, do budoucna se pocita s elektrifikaci.. (ala vlak9tramvaj)..