Nový podchod pod kolejištěm a parkovací dům v Budějovicích vyprojektuje Sagasta

Odjezdová hala, nádraží České Budějovice po rekonstrukci. Pramen: SŽOdjezdová hala, nádraží České Budějovice po rekonstrukci. Pramen: SŽ

Záměr se připravuje ve spolupráci s Jihočeským krajem, který chystá stavbu silničního podjezdu pod kolejištěm jižně od nádraží.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš Záruba

A co takhle konečně nějaký severní podchod v ose Lannovy třídy, aby se do baráku ani nemuselo…?

Cedník

V baráku musíte projít kolem obchodů a leckdo se dá zlákat. 🙂 Nevím, ale tím liduprázdným podchodem v ose Lannovky by byla chůze za tmy celkem dobrodružstvím. V Budějcích po osmé večerní chcípnul pes, ulice jsou téměř liduprázdné.
Při současném řešení využijí část budovy, stávající podchod a snad tím také něco ušetří. A v tom prostoru se přece jen bude motat víc lidí. 🙂

Vasek

Pro jízdu na kole ideální spojení. Napojení přímo z Lannovy.
Viadukt na Rudolfovské je nepoužitelný a lávka cílí na jiný směr.

Cedník

Sagasto, bacha na kolísání hladiny spodní vody! Oproti projektu se nečekaně zjevila ve sklepě nádraží i v dálničním tunelu Pohůrka. Tam stavbu D3 zpozdila o rok (a taky patřičně prodražila). 🙁

jan táborský

Tunel se staví přece proto aby se zasypal, ne….

stan

Bude materiál na zasypání podchodu po Nádražní a Žižkovou ulicí. Žijeme v době tunelové.

fous55

No na zasypání může být použit, ale rozhodně nebude ani náhodou stačit. Ty prostory pod Nádražní jsou obrovské.