Nový jízdní řád v Praze a okolí: Noční vlaky pro flamendry a cyklovlak do Brd
Jednotka CityElefant připomínající 25 let Pražské integrované dopravy. Foto: Zdopravy.cz/Josef Petrák
Hlavní město Praha a Středočeský kraj zacílily při tvorbě nového železničního jízdního řádu mimo jiné na milovníky nočního života v
Boha jeho, to ty vlaky z Hostivice směr Středokluky a Noutonice nemůžou jet až do Podlešína, kde by to navazovalo na motory směr Kralupy/Slaný??? To zas někdo ,,myslel,,. Hlavně, že se tam vrací po 13ti letech Os doprava, na prd.!!!
Vidím, že z nočního vlaku na Vrané nebude nic 🙁 . Hlavně že v jízdním řádu byl slíben…
Na trati Praha-Benešov u Prahy jezdí arriva bez dotací. Tak by mě zajimalo, proč nebyla oslovena. Ještě že ČD dobře mažou.
Mimochodem Regiojet na trati Komarno – Bratislava za pět let ztrojnásobil počet cestujících. Tak by me zajímalo, jak na těchto primestkych linkach roste počet cestujících Čd a třeba arrive, která jezdí.
Představte si že počet cestujících roste, i když to nejezdí RJ.
Arriva pokud nebude zařazená tarifně do PIDu, tak to žádný zázrak nebude, ale já jejich obsazenost neznám, jen hádám. To že jezdí za svoje je jejich věcí, ona to z lásky k cestujícím také nedělá, tam jde spíš o nějaké reference.
Nově se zaintegrují prakticky všechny rychlíky, což je také dobré a určitě to pomůže k dalšímu nárůstu.
A cim by tonta arriva asi tak vyjezdila? Ma dve (tri?) soupravy ze srotaku.
Ad narust – no, ono je neco jineho rust z nuly (komarno) a z cisla , ktere odpovida prakticky plnym vlakum poncely den. Na S kach v okoli prahy uz je doprava na vicemene maximu a prostor na dalsi rust je omezeny.
Mimochodem ten Regiojet na trase Bratislava-Komárno dostal linku taktéž přímo, přičemž se objednávka stala pro stát dražší než s dřívějšími ZSSK. To jen pro pořadek.
Objednávka se v absolutní hodnotě stala dražší proto, že za doby ZSSK tam jezdilo o dost méně cestujících a za fungování RJ se očekával a taky nastal masivní růst cestujících. Stát se to za ZSSK, cena poroste taky.
Jeden jsme vyfasovali taky, a už teď se tomu přezdívá „blicí Praha“. A to se proslýchá že buď od března nebo od června to má jezdit i v pracovní dny.
To je paráda že se dostanou návštěvníci hospod domu i v noci.(chudáci průvodčí).Ale že se nedostanete z Pardubic od 22:18-5:00 do Prahy to je opravdu výborné!To je podpora tur.ruchu!Jak se dostat na letiště apod.To nikoho nezajímá.Ojedinělá zhovadilost v Evropě.Jako by nikdo v Práglu nedělal od 6:00
Za to ale nemůže ROPID, Středočeský kraj ani ČD – předpokládám, že noční vlaky Pardubice – Praha nejsou takové terno, aby to ČD jezdily na vlkastní riziko.
Doporučuji vám oslovit instituce, které by s tím mohly něco udělat.
3:45
A zdalipak víš, milý čtenáři, kdy do Prahy jede poslední rychlík z Českých Budějovic? A z Plzně?
No to je výsledkem konkurence na trati Praha-Ostrava. Na komet riziko bez dotací jezdí všichni jen v té době kdy mají dost cestujících. Okrajové časy by byly méně využívané proto je nikdo provozovat nechce. Jednoduše chtěli jsme trh na železnici a toto je jeden negativní dopad konkurence.
To je pekné,že pribudnú vlaky,ale napr.na trati SŽDC 210 Praha-Vrané n.Vltavou-Dobříš / Čerčany nemá depo dostatočný počet regionov,každý mesiac sa improvizuje,za regionovu jazdí 810 a podobne.
45 minútový pobyt nočného vlaku 9048 vo výhybni Davle…
Regin bude dost. Zbudou po Šumavě, kde je nahrazují drncáky. Ale na Dobříš Paráda😊 https://m.youtube.com/watch?v=cZwAGJTQYE4
Stačí problém mezi Radotínem a Prahou hl.n. Všechno se odkloní přes Krč a Vršovice a Modřanka pojede přes Čekačky protože se na jednokolejku Krč-Vrsovice nevejde.