Nový český námořní terminál v Hamburku vyjde na 1,4 miliardy, firmy o něj mají zájem
Provoz v hamburském přístavu. Autor: Zdopravy.cz/Jan Sůra

Česká republika by měla v Hamburku získat přístavní hranu o délce 250 metrů.

Česká republika by měla v Hamburku získat přístavní hranu o délce 250 metrů.
je mozne rict jaky je/muze byt realny prinos takoveho terminalu? nebude tam stale bottleneck na zeleznici? pripadne na silnici? nebylo by levnejsi si to pronajimat nebo spis pronajmout uzemi do spravy soukrome firme, ktera se bude starat o provoz a platit najem? prece jen stat neni nejlepsi podnikatel
Je dobré že se to ňekam posouvá , zatím tím správným směrem a je dost důležité, že dlouhodobě pronájmu nikdo nechce promíchat s vlastnictvím …to by v budoucnu dělalo neplechu
Byl bych teda spokojenější, kdyby se suverénní a celkem bohatá Česká republika zmohla na víc, než na „vyždímání“ důsledků smlouvy uzavřené před více jak sto lety mezi již dávno neexistujícími státními subjekty.
Aspoň něco … bylo by hloupé to nechat ladem a vyčkavat na konec ronajmu … Třeba se ješte znovu dožijeme vlastní nákladní flotily …. 🙂
Nákladní flotilu ano,ale rejdaření za svý a ne za státní prachy..
„Vlastní nákladní flotila“ vidím že je nesmrtelná mantra. Komouši a estébáci díky ní měli možnost dopravovat kontraband a fízly do podivných zemí, a taky se ušetřilo za devizy. Normálním lidem byla ta flotila přesně k čemu?