Kazdy si hraje na svem pisku zrovna jsem chtel koupit vlak do Wroclawi a ejhle Praha Lichkov CD dal koupit on line nelze pricemz Leo Expres Lichkov Wroclav on line prodava i kfyz treti preprapravce jsou Polaci Nebo Ariva a Cd A co treba takova akce jak v Nemecku
Luboš
2 let
Jen stručně…. Jaké jsou výsledky práce téhle partičky?
Chtělo by to dodat důvod 😉 A souvislost s tímhle článkem, potažmo novým angažmá paní Šauerové… Mám dojem, že tu vyšlo nějaké roční zhodnocení a tenhle podcast byl 3. nejúspěšnější.
Nevím, za mě byl určitě v top5 – velmi rád jsem si poslechl Radima Jančuru, pana Bednárika, Šauerojc, Tótha a zakladatele CZ Loko. Který z nich byl nejlepší nedokážu posoudit.
Otakar
2 let
Dosud jsem netušil, že nějaká taková organizace existuje (a to dělám v dopravě). Přidávám se tak ke Kamilovi. Dle mého je ten svaz jen dobrý, jako teplé místečko pro lidi, kterým se nechce makat. Třeba se pletu a rád bych se pletl, ale toto je obvyklý scénář většiny svazů, odborových organizací a podobných ptákovin.
1. V této organizaci se dobrovolně sdružují firmy podnikající v železniční nákladní dopravě, nikoliv jejich zaměstnanci.
2. Ke vzniku došlo „zdola“, tedy firmy samy cítily potřebu mít silnější vyjednávací pozici, což podmiňuje sjednocení jejich stanovisek k řešeným problémům na venek.
3. Obhajuje zájmy svých členů při vyjednávání se složkami státu. https://www.zesnad.cz/o-nas/
zamestnavatelske svazy si platí v příspěvcích jejich členové, tedy zaměstnavatele daného sektoru. Žádné povinné členství, jak jste jistě zvyklý z ROH. Vám i dalším je prd a houby po tom, zda si tam paní S.vali šunky nebo něco dělá, neplatíte to.
A vzhledem k tomu, že KDS nějakou reputaci a výsledky má, tak bych si nemyslel že bude trpět lachtani nemoci…
Založte si svůj kroužek ukrivdenych dusicek a dejte pokoj.
mně se nelíbí označení kohosi koho patrně vůbec neznáte za vyžírku.
Kamil Novotný
2 let
Já se zeptám zcela bez ironie k čemu je ten svaz dobrý a co se povedlo vybojovat?
Za mě třeba výluková činnost je z SŽ plánovaná tragicky a SŽ si z dopravců dělá opravdu dobrý den.
Každá TO si dělá co chce a výluky jak chce.
Takové výluky by na západě nikdy neprošly.
Podobně vznikl nedávno svaz osobních dopravců (některých) a nic se neděje, tedy alespoň nic viditelného. Cíl tlačit na koordinaci a eliminaci výluk tam byl myslím také..
Je to tak. Běžně jezdíme výluky za ČD a stává se, že v tu chvíli je uzavírka/objížďka/frézování vozovky výlukové trasy. A pak se akorát všichni diví, že jim ijizsi vlakové přípoje, ale co my s tim můžeme dělat.. autobusy to prostě nepřeletí
Kazdy si hraje na svem pisku zrovna jsem chtel koupit vlak do Wroclawi a ejhle Praha Lichkov CD dal koupit on line nelze pricemz Leo Expres Lichkov Wroclav on line prodava i kfyz treti preprapravce jsou Polaci Nebo Ariva a Cd A co treba takova akce jak v Nemecku
Jen stručně…. Jaké jsou výsledky práce téhle partičky?
Noo, to by mě taky zajímalo.
Podcast se Šauerovymi – nejhorší podcast ze všech, co dosud byly.
Chtělo by to dodat důvod 😉 A souvislost s tímhle článkem, potažmo novým angažmá paní Šauerové… Mám dojem, že tu vyšlo nějaké roční zhodnocení a tenhle podcast byl 3. nejúspěšnější.
Aj mne sa pozdával. Bolo tam niečo zásadné, čo tam byť nemalo?
Nevím, za mě byl určitě v top5 – velmi rád jsem si poslechl Radima Jančuru, pana Bednárika, Šauerojc, Tótha a zakladatele CZ Loko. Který z nich byl nejlepší nedokážu posoudit.
Dosud jsem netušil, že nějaká taková organizace existuje (a to dělám v dopravě). Přidávám se tak ke Kamilovi. Dle mého je ten svaz jen dobrý, jako teplé místečko pro lidi, kterým se nechce makat. Třeba se pletu a rád bych se pletl, ale toto je obvyklý scénář většiny svazů, odborových organizací a podobných ptákovin.
Je to zaměstnavatelský svaz a účastní se tripartity. Neviděl jste nikdy pana Hanáka, jak se čemusi vyjadřuje jako šéf Svazu průmyslu a dopravy?
Ještě dodám, že firmy jsou členy dobrovolně a dobrovolně platí funkcionáře. Takže zřejmě to pro ně nějaký smysl má.
1. V této organizaci se dobrovolně sdružují firmy podnikající v železniční nákladní dopravě, nikoliv jejich zaměstnanci.
2. Ke vzniku došlo „zdola“, tedy firmy samy cítily potřebu mít silnější vyjednávací pozici, což podmiňuje sjednocení jejich stanovisek k řešeným problémům na venek.
3. Obhajuje zájmy svých členů při vyjednávání se složkami státu.
https://www.zesnad.cz/o-nas/
Článek je o Svazu dopravy, nikoliv o Žesnad 😉
Ale začíná se to nějak personálně prekryvat 😉
Máte naprostou pravdu, utnul jsem se. Nechci to svádět na horko, asi mně trochu zmátly ty personálie.
Milý Otakare,
zamestnavatelske svazy si platí v příspěvcích jejich členové, tedy zaměstnavatele daného sektoru. Žádné povinné členství, jak jste jistě zvyklý z ROH. Vám i dalším je prd a houby po tom, zda si tam paní S.vali šunky nebo něco dělá, neplatíte to.
A vzhledem k tomu, že KDS nějakou reputaci a výsledky má, tak bych si nemyslel že bude trpět lachtani nemoci…
Založte si svůj kroužek ukrivdenych dusicek a dejte pokoj.
Nemám potřebu si zakládat další spolek. Jenom jsem netušil, že taková organizace existuje. Pokud se Vás dotknul můj příspěvek, pak je to Váš problém.
mně se nelíbí označení kohosi koho patrně vůbec neznáte za vyžírku.
Já se zeptám zcela bez ironie k čemu je ten svaz dobrý a co se povedlo vybojovat?
Za mě třeba výluková činnost je z SŽ plánovaná tragicky a SŽ si z dopravců dělá opravdu dobrý den.
Každá TO si dělá co chce a výluky jak chce.
Takové výluky by na západě nikdy neprošly.
Podobně vznikl nedávno svaz osobních dopravců (některých) a nic se neděje, tedy alespoň nic viditelného. Cíl tlačit na koordinaci a eliminaci výluk tam byl myslím také..
No, jakou má daný svaz realne zákonnou možnost?
Spíš jde o agregator nářků a jejich následné přednášení na příslušných lamparnach.
Když to budou dělat fikane, tak nakonec dobrá správa pochopí…nebo ji bude vysvětleno.
A další plus je, ze si už nestezuje CD ale jakýsi svaz…a hůř se dělají pak naschvály někomu konkretnimu
…asi by to bylo ještě horší, než je teď.
Je to tak. Běžně jezdíme výluky za ČD a stává se, že v tu chvíli je uzavírka/objížďka/frézování vozovky výlukové trasy. A pak se akorát všichni diví, že jim ijizsi vlakové přípoje, ale co my s tim můžeme dělat.. autobusy to prostě nepřeletí