Novou nádražní budovu v Radotíně postaví Strabag Rail za 40 milionů

Vizualizace nové výpravní budovy stanice Praha - Radotín. Foto: Správa železnicVizualizace nové výpravní budovy stanice Praha - Radotín. Foto: Správa železnic

Práce na jednopodlažní budově začnou v září a potrvají 14 měsíců.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
blue

Nějak nevím… generický skleník, nuda.

MirekK1

Takže mám „příliš velkou“ krásnou nádražní budovu, ale já si za 40 melounů postavím vedle stodolu. Chjo…

Twix

Ano, protože ta krásná nádražní budova je pro dnešní potřeby tak nepraktická, že v ní skoro nikdo čas netráví. Je relativně daleko od podchodu a super daleko od autobusů, úzkými dveřmi se vejde do miniaturní čekárny, odkud není moc vidět ven a člověk si nemá kam sednout/stoupnout aby nepřekážel – například před pokladnou, která je tam sice užitečná, ale potřebuje ji naprostá menšina cestujících.

Harry Style

Jo je to hezký. Radotín bude sexy. A ještě k tomu nové náměstí. ALe o tom se roky povídá a nic zatím

Drzoun

To jsou zase vyhozený prachy.

zdeněk

Vypadá to hezky.

jfp

Zdá se mi to, nebo ta budova je naprosto zbytečná a ten stojan „čór and ride“ naprosto hrozný?

David

Díky diskriminačním podmínkám odpadla konkurence jelikož do výběrového řízení byly vpuštěny jen firmy s atestací na železniční stavby. Vlaková nádražní budova se od autobusové nádražní budovy liší jen názvem a přitom soutěže na stavbu té autobusové se může zúčastnit násobně více firem.
Nojo ať žijí železniční monopoly, nebo spíš v tomto případě oligopoly. Když se jich nedokáže SŽ zbavit ani u stavby nádražní budovy, asi těžko očekávat že to zvládne u zabezpečovacího zařízení.

Ondřej

Počkejte, Vy byste chtěl, aby zabezpečovací zařízení realizovala firma, která ho nikdy předtím nedělala? A nechal byste si operovat srdce zubařem?

Ondřej

Můžete mě mínusovat, jak chcete, ale ten zubař vám pět srdečních by-passů opravdu neudělá. Kdybych byl škodolibý, tak bych vám radil to zkusit na vlastní kůži. Ale nejsem.

David

Ne, chtěl bych aby se o to, kdo bude dodávat zabezpečovací zařízení soutěžilo tak jako jinde na západ od nás. Někdy vyhraje AŽD, jindy Siemens, Hitachi, či Bombardier.

Jiří Kocurek

Ona existuje na celém světě jedna jediná firma, která zabzař umí a japonce k tomu nepouštět?
Taky je možné, aby se někdo odštěpil od monopolu a se svými zkušenostmi si založil firmu vlastní.

Ostatně takový operační systém… zcela určitě od IBM, protože nikdo jiný s tím nemá tolik zkušeností. Takže šups, na škole šprtat COBOL.

Ondřej

Děkuji za názor, ale v rámci vlákna je mimo mísu.

Kdyby nebyla debata o tom, že pan David by si na železnici přál i firmy, které pro to nemají atestaci, tak bych nemusel psát svůj příspěvek a Vy byste na něj nemusel takto reagovat.