Ouigo představilo modernizovaný rychlovlak. Po modernizaci se do něj vejde více lidí

Zmodernizované TGV Ouigo. Zdroj: SNCFZmodernizované TGV Ouigo. Zdroj: SNCF

Dopravce chce dosáhnout 30% podílu na trhu vysokorychlostní železnice do roku 2030.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
1769

Zasuvky na 220, kdyz Evropsky standard je 230 V? 🤔
50 jednotej do roku 2050, to je tedy 11 jednotek za 25 let, ale uz v roce 2030 narust o 30 mil cestujicich? 🤔🤔
Nepopletly se nejak ty cisla?

Jan

Ten evropský standard ma 230V má takové tolerance, že se tam těch 220V, které některé evropské země používají, s klidem vleze. Dnešním spotřebičům to fakt problémy nedělá a většina nabíječek, které lidi ve vlaku používají snesou i 110V a 60Hz.

tarten

Také je mi to divné, ale ve francouzském materiálu to tak je.

Petr Vašek

Je si autor opravdu jistý, že byly instalovány zásuvky 220V? Dost o tom pochybuji.

Martin Verner

Tak z pohledu těch zásuvek samotných je to asi dost jedno…

Daniel Jablonecký

Cílem je dosáhnout 30% podílu na trhu vysokorychlostní železnice do roku 2030? To jako celoevropsky nebo je pro Frantíka trh jenom to, co je ve Francii?

Zrzek

Jistota je, že u nás to nebude.

Daniel Jablonecký

Tak s tím vůbec nemám problém.

tarten

Nic mimo Francii přece nestojí za zmínku. 😉

​🇦​​🇳​​🇴​​🇳​​🇾​​🇲​​🇳​í ​🇦​​🇱​​🇰​​🇴​​🇭​​🇴​​🇱​​🇮​​🇰​

15 tisíc hodin prací na jednom vlaku? Tedy rok a tři čtvrtě? Není to trochu přitažené za vlasy? 😀

A nenapadlo Vás, že by na tom mohlo pracovat více lidí najednou … tudíž by se člověkohodinová dotace dělila počtem lidí?

​🇦​​🇳​​🇴​​🇳​​🇾​​🇲​​🇳​í ​🇦​​🇱​​🇰​​🇴​​🇭​​🇴​​🇱​​🇮​​🇰​

Haha, popravdě ne. Pardon. Díky za nakopnutí. 😀

tarten

Přišel čas na obligátní otázku, za jak dlouho bude mít vlak hotový 30 tisíc maníků 😀

MaT

Mě sice napadlo, ale stejně si myslím, že pokud je myšleno 15 tisíc člověkohodin, má autor do článku napsat 15 tisíc člověkohodin a ne 15 tisíc hodin…