Ouigo představilo modernizovaný rychlovlak. Po modernizaci se do něj vejde více lidí
Zmodernizované TGV Ouigo. Zdroj: SNCF

Dopravce chce dosáhnout 30% podílu na trhu vysokorychlostní železnice do roku 2030.
Dopravce chce dosáhnout 30% podílu na trhu vysokorychlostní železnice do roku 2030.
Zasuvky na 220, kdyz Evropsky standard je 230 V? 🤔
50 jednotej do roku 2050, to je tedy 11 jednotek za 25 let, ale uz v roce 2030 narust o 30 mil cestujicich? 🤔🤔
Nepopletly se nejak ty cisla?
Ten evropský standard ma 230V má takové tolerance, že se tam těch 220V, které některé evropské země používají, s klidem vleze. Dnešním spotřebičům to fakt problémy nedělá a většina nabíječek, které lidi ve vlaku používají snesou i 110V a 60Hz.
Také je mi to divné, ale ve francouzském materiálu to tak je.
Je si autor opravdu jistý, že byly instalovány zásuvky 220V? Dost o tom pochybuji.
Tak z pohledu těch zásuvek samotných je to asi dost jedno…
Cílem je dosáhnout 30% podílu na trhu vysokorychlostní železnice do roku 2030? To jako celoevropsky nebo je pro Frantíka trh jenom to, co je ve Francii?
Jistota je, že u nás to nebude.
Tak s tím vůbec nemám problém.
Nic mimo Francii přece nestojí za zmínku. 😉
15 tisíc hodin prací na jednom vlaku? Tedy rok a tři čtvrtě? Není to trochu přitažené za vlasy? 😀
A nenapadlo Vás, že by na tom mohlo pracovat více lidí najednou … tudíž by se člověkohodinová dotace dělila počtem lidí?
Haha, popravdě ne. Pardon. Díky za nakopnutí. 😀
Přišel čas na obligátní otázku, za jak dlouho bude mít vlak hotový 30 tisíc maníků 😀
Mě sice napadlo, ale stejně si myslím, že pokud je myšleno 15 tisíc člověkohodin, má autor do článku napsat 15 tisíc člověkohodin a ne 15 tisíc hodin…