Nové trolejbusy do Zlína a Otrokovic dodá SOR, cena proti odhadu spadla o více než pětinu
Trolejbus SOR TNS 12. Foto: DPB
Pro SOR jde o první samostatnou zakázku na trolejbusy TNS 12.
Pro SOR jde o první samostatnou zakázku na trolejbusy TNS 12.
Celkem povedené jsou Van Hool
zadarmo drahé
Jen pro doplnění, na webu DSZO se píše, že vůz bude mít 33 míst k sezení.
Skutečně jde o první zakázku na TNS 12? Mám za to, že s tímto modelem nedávno vyhráli zakázku na 11 parciálních trolejbusů pro Bratislavu.
Jihlava by místo Bogdanů taky měla obdržet TNS 12, byť pod hlavičkou Tram for Envi.
Blava není podepsána.
Díky za upřesnění 🙂
V Jihlavě se dle mého názoru také v podstatě jedná o zakázku TNS 12, ale nevím asi se to tak nebere když je to pod tím sdružením Tram for Envi.
Jako by nám ty 30Tr nestačili. Další neštěstí ve vozovém parku.
To bylo první, co mně napadlo 😃 Mistr Mrázek na ně říká co?
No ty kráso, úplně si to představuju v místním žlutomodrém. Pokud to bude na dnešní 55, tak je mi to skoro jedno. Mimochodem, myslel jsem, že Štěrkáč bude jezdit přímo do Zlína, ale to jezdí přes 30 let výhradně kloubáky. Ještě by mně zajímalo, kde bude jezdit Heuliez 901?
*911
Viděl bych to na 31, 32, 33… Nic víc vlastně nezbývá.
Zrovna u zmíněných není konečná s trolejí.
Podobná barevná kombinace je v Teplicích. Můžeš se na ně podívat. 🙂
Parciální Škoda 32Tr v Brně byla za 11,8 v počtu 10+ ks, za 4 ks by to bylo tak 12 milionů. A s výzbrojí Cegelec je víceméně ten stejný parciální trolejbus za 10,12 milionů. Zajímavé.
Nálepky Schadewerk něco stojí..
A další zajímavost, v Brně predikovali 11 mil. a ve Zlíně očekávali 13 milionů za kus.
Tak vzhledem k objemu zakázky…
Tak ono asi taky záleží na velikosti opce. V dnešní době se zavázat na několik let k nějaký ceně…
Sláva! Žádné turecké krámy nechceme…ano SOR neni nejkvalitnější bus ale nehrká tak jako 36BB
A ještě ten celkem divný zvuk 36BB.
Jo kdyby Škoda radši využila karoserie Ekovy, když ji odkoupila, tak mohla mít v podstatě hned i kloubák narozdíl od Temsy, která má kloubák možná jen jako projekt na papíře.
Kdyby Škoda chtěla použít karoserie Elektronu, musela by v prvé řadě zajistit rozjetí sériové výroby, na kterou by navíc musela použít část vlastních výrobních kapacit. Ve srovnání s tím Temsa dodá hotové karoserie a Škoda má mnohem míň starostí
Elektronu je škoda, mohly jsme mít něco jako francouzský blue bus.
Tak proč jste si tu firmu nezaložily?
Potvrzuji nepohodlí v Temse/Škodě, vezl jsem se v něm. Extra tvrdé pérování, vrzání vnitřku (asi skáčou skla v gumových úchytech) a nepříjemné pískání elektroniky. Rozložení sedadel je divné, ale to mi vadí nejméně.
zadarmo drahé,raději Polský Solaris