Nové soupravy pro metro v Janově dodá Hitachi Rail
Nové vlaky pro metro v Janově. Foto: Hitachi Rail
Janov kupuje nové soupravy i kvůli prodloužení jediné linky metra.
Janov kupuje nové soupravy i kvůli prodloužení jediné linky metra.
Tak hlavně ať dodají vlaky s šířkou kol odpovídající kolejím a výhybkám. Aby to nedopadlo jako o půl severní polokoule dál 🙂
https://www.civilbeat.org/2021/03/hart-hitachi-at-odds-over-wheel-defect-as-rail-costs-soar/
„The wheel flanges, or rims, on the Hitachi Rail-manufactured cars are too narrow“
Wheel flange je okolek, tedy: Okolky byly příliš úzké. https://trovestardata.com/images/Collections/4/blog/0/47_Primary.gif
OK, nejsem strojař, ale hlavně bych se tím někdy rád svezl, až tam pojedu. Začíná mi to připomínat braniborské letiště, to je naštěstí po těch letech odkladů už otevřené.
Ale každopádně díky za upřesnění!
V čem vám to připomíná braniborskéí letiště?
Zatím je venku jen zpráva, že Hitachi dodá vlaky. (Mimochodem, 4vozová souprava délky 40 metrů… to jsou jednotlivé články dlouhé asi jako 2/3 vozu 810 🙂 )
V Janově jsem byl, ale metrem (vedeným pod úrovní moře) jsem se nesvezl.
Braniborské letiště mi nepřipomíná Janov, ale to Honolulu 🙂
V tom prvním odkazu se píše celkem jasně, že obruče (rims) jsou užší, než srdcovky (frogs). Obruče jsou prý o půl té jejich středověké jednotky inch (palec) užší, než srdcovky. Nepodařilo se mi najít info, kdo je opravdovým viníkem, takže se asi chystají žaloby. Podařilo se mi najít info, že úřady na odborech havajských svářečů vydyndaly souhlas s prací svářečů neorganizovaných v havajských odborech a budou navařovat jak kola, tak srdcovky. Dvojkolí by snad měla být v budoucnosti vyměněna, ale to neznamená, že viníkem je Hitachi. Znamená to jen to, že výměna dvojkolí bude levnější, než výměna kolejových konstrukcí. Přikládám… Číst vice »
Napravit takovou chybu znamená v tomto případě výměnu všech dvojkolí u všech dodaných vozidel? Pokud ano, tak to bude drahý omyl…